Ip ban op ander fora

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door evisu, 2 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evisu

evisu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ip ban op ander forum

Ik heb een ip ban gehad op een forum, maar vind dat onterecht.
    Ik heb daar bijna 3 jaar gezeten zonder vervelend te zijn.

Voor de duidelijkheid een groot forum (iets kleiner als dit)

Het probleem was als volgt.

Er was een topic: Grappige filmpjes.
    Ik had daar een filmpje gepost wat 'redelijk ranzig was' maar opzich te doen was. Gewoon filmpje dat je op de meeste fun sites kan vinden.
    Zonder reden werd mijn account geband.
    Hier kon ik in mee gaan, maar dit gebeurde ruim 1 maand na het posten van het filmpje. (filmpje was al verwijdert omdat ze hem niet leuk vonden)
    Maar goed ik pm een admin daar(nieuw account), en vraag om uitleg.
    Gewoon beleeft. Ik kreeg geen antwoord en heb toen een topic aangemaakt met de zelfde vraag waarom ik was geband (filmpje was allang verleden tijd etc.) Kreeg antwoord dat het het filmpje was en omdat ik spamde (2 pm's en een topic aangemaakt) ging de topic maar dicht.

Vervolgens nog een topic proberen aantemaken, maar toen had ik een ipban zonder uitleg oid. Kon altijd goed opschieten met iedereen daar, alleen dit vond ik best raar. Om nog maar niet te spreken over bewaarde pm's met wachtwoorden en belangrijke sites. Maar goed die zijn nu eemaal weg.
    Ik kan alleen de admin nog emailen.

Nogmaals ik kon het altijd goed vinden met admins/en mensen die er kwamen.

Bestaat er iets zodat ik toch nog op dat forum kan.
    Met een nieuwe schone lijn, zonder dat hun weten dat ik het was, zodat ze me niet weer bannen.

Of weet iemand een andere oplossing. (emailen werkt dus niet)

Hoop dat jullie me nu niet illegaal vinden en dat hij dus open blijft me veel en goede reacties _O_

Laatst bewerkt: 2 jul 2005
  2. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Probeer eens een nieuw profiel aan te maken:)

3. evisu

evisu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ip ban ;)
    Als ik op de frontpage ben en naar het forum ga kan ik niet verder.

Sorry. The administrator has banned your IP address. To contact the administrator click here

4. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    OK, bij mij werkte dat wel, maar ik heb een dynamisch ip adres van mn provider:)

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sjonge Sjonge jonge button4ever. Als je een ban krijgt ga je toch geen nieuw profiel aanmaken?:{

Je zult niet voor niks gebant zijn, als dat wel zo is, probeer het ongelijk bij de Admins te leggen door het met hun erover te hebben en tot een compromis te komen. Lukt dit niet, pech gehad...

6. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    kheb het 1xtje gedaan (Maar niet op dit forum hoor;)) omdat ik ruzie had met een gast en idd nog nooit veel fout had gedaan op dat forum, we kregen toen allebei een ban. Maar een paar weken later was het meningverschil bijgelegt en dat hebben we toen gemeld aan de administrator, toen werden we allebei ge-unbanned :cool:

Laatst bewerkt: 2 jul 2005
  7. Rovak

Rovak Guest

Gewoon je IP veranderen en je kunt er weer op ;), er zijn programmas op internet te vinden die websites laten denken dat je een ander ip hebt.

8. evisu

evisu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt allemaal.
    Ook de pm'ers.
    Tis verholpen door een 1 of ander progje _O_

9. Fig0

Fig0 Patrick NL

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je es een link posten van dat programmatje dan of evt. de naam er van melden??

10. ghoulio

ghoulio AmsterdaM

Leuk Bevonden:
    0
    Wat stond er precies in dat filmpje? :cool:

11. evisu

evisu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Filmpje ga ik hier niet neer zetten, dan lig ik er hier zo ook af :D
    Hij was redelijk goor, maar ergens ver weg zat wel wat humor.
    Pm als je hem echt wilt.

Ik gebruikte StealthSurf X-treme van Stompsoft deze vond ik beter werken.

Hide_IP_v1.63 is nog een ander.

12. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Stond in dat forum duidelijk een regel, dat je geen ranzige filmpjes mag posten. Zo niet dan vind ik het een oneerlijke ban

13. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    ik ben ook gebanned bij insidegamer.nl

er zat iemand ranzige maar ook wel grappige dingen te vertellen, dus ik zei: LOL!!!

toen ik later weer wilde kijken was ik gebanned, ik op een andere pc een mail gestuurd maar geen antwoord...

zelf denk ik dat ze zich hebben vergist want toen ik bij een vriend ging kijken stond onder mijn post dat ik die ranzige dingen had gepost...degene die dat had gepost was die gast die ook die ranzige dingen heeft gepost...hij zei: mijn naam is Ghost Leader(mijn account naam dus) en ik zit op een andere pc te posten.

dit vind ikzelf een grote blunder van insidegamer.nl

dus kortom gaat het bij insidegamer.nl zo aan toe:
    als je iemand wild bannen, ga wat ranzigs zeggen en zeg dat je eigenlijk een andere accountname hebt, en ze bannen de persoon van die accountname bij insidegamer.nl

Laatst bewerkt: 4 jul 2005
  14. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Juist, nu kan iedereen die zich slecht gedraagd op dit forum ook dat programma gebruiken.
    Werden er maar is mensen gebanned op hun MAC-adres.

15. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe so MAC-adress?

Ik kreeg ook een IP ban op een fora : Mastaline. Ze vonden dat ik een spammer was (vond ik vreemd na 3 maanden +/- 500 post?). Toen had ik een email naar die abmin gestuurt en kreeg dit antwoord: Er word hier niet onnuttige post gepost (heel vreemd, zo iets doe ik niet!!??). Maar toen had ik op school ingelogt met mijn gebanned account, en toen kreeg die site op school een IP-ban en kon er thuis weer op!!

16. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik maakte een spelfout, oei :)

Mac adres is statisch en niet dynamisch. Zit opgeslagen in de rom van je netwerkaart, als je daarop bant is vrijwel zeker iemand voorgoed weg, ze geven heus niet voor niks een IP-ban of het beleid moet wel erg fout zijn..

17. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ik vind dat die admin totaaaaaal geen gelijk had! _0/

18. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een ban op Nationale Gaming Forums, erg raar omdat ik toen 12 was. Ik moest 13 zijn om daar te kunnen posten. Nu heb ik enorm veel pm's gestuurd dat mijn ban moest worden opgeheven (Oktober 2004 moest het al worden opgeheven en ze doen niks) en ik vind dat echt slecht van hun. Sindsdien kom ik daar nooit meer op die respectloze, arrogante forum.

19. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0

Wat bedoel je daar mee :9

Ik spam niet :{

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Je post hier amper zinnig / nuttig.
    Hoe kun je van ons verwachten dat wij denken dat je dat elders wèl kunt?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina