Ip ban op ander forum
Ik heb een ip ban gehad op een forum, maar vind dat onterecht.
Ik heb daar bijna 3 jaar gezeten zonder vervelend te zijn.
Voor de duidelijkheid een groot forum (iets kleiner als dit)
Het probleem was als volgt.
Er was een topic: Grappige filmpjes.
Ik had daar een filmpje gepost wat 'redelijk ranzig was' maar opzich te doen was. Gewoon filmpje dat je op de meeste fun sites kan vinden.
Zonder reden werd mijn account geband.
Hier kon ik in mee gaan, maar dit gebeurde ruim 1 maand na het posten van het filmpje. (filmpje was al verwijdert omdat ze hem niet leuk vonden)
Maar goed ik pm een admin daar(nieuw account), en vraag om uitleg.
Gewoon beleeft. Ik kreeg geen antwoord en heb toen een topic aangemaakt met de zelfde vraag waarom ik was geband (filmpje was allang verleden tijd etc.) Kreeg antwoord dat het het filmpje was en omdat ik spamde (2 pm's en een topic aangemaakt) ging de topic maar dicht.
Vervolgens nog een topic proberen aantemaken, maar toen had ik een ipban zonder uitleg oid. Kon altijd goed opschieten met iedereen daar, alleen dit vond ik best raar. Om nog maar niet te spreken over bewaarde pm's met wachtwoorden en belangrijke sites. Maar goed die zijn nu eemaal weg.
Ik kan alleen de admin nog emailen.
Nogmaals ik kon het altijd goed vinden met admins/en mensen die er kwamen.
Bestaat er iets zodat ik toch nog op dat forum kan.
Met een nieuwe schone lijn, zonder dat hun weten dat ik het was, zodat ze me niet weer bannen.
Of weet iemand een andere oplossing. (emailen werkt dus niet)
Hoop dat jullie me nu niet illegaal vinden en dat hij dus open blijft me veel en goede reacties
Laatst bewerkt: 2 jul 2005