als ik naar site's ga waar je de Macromedia Flash Player voor nodig(bijvoorbeeld: www.footlocker.nl www.mcdonalds.nl www. nike.nl www.proevolutionsoccer4.nl) hebt dan doet die site het niet. ik ehb ook die Macromedia Flash Player maar dan vragen ze of ik naar http://www.macromedia.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash wil gaan en hem dan wil instaleren dan doe ik dat en dan doen die site's het nog steeds niet . heeft iemand hetzelfde probleem (gehad)? en weet je hoe ik het dan wel moet instaleren zeg het dan asljeblieft even .
welke browser gebruik je? als je mozzila hebt dan kan ik dat wel snappen, die heeft hier vaker problemen mee (tenminste ik) gebruik dan voor die site gewoon Internet Explorer.
ja idd.. ik had bij firefox ooit het probleem dat hij nooit wilde laden.. dus hij deed het wel maar zogauw er een loadscript kwam deed hij niets meer.. dan bleef hij elke keer half hangen.. echt irritant.. maar ik weet eecht niet meer hoe ik dat gerepareerd had sorry..