Uiteraard, maar als wat members iets willen winnen eventueel! Anders moet het systeem iets veranderen, dat iedereen 1 keer (best of three matches) tegen elkaar speelt en dan punten worden verdeelt en daaruit de winnaar komt?
Ik denk dat dat als er geen nieuwe deelnemers meer zijn de beste oplossing is, een soort competitie en wanneer iedereen een keer tegen iedereen gespeeld heeft wie dan de meeste punten heeft is de winnaar.
we kunnen ook doen dat iedere speler iets heeft gewonnen, bijvoorbeeld: (moeten julie maar reglen wie de prijzen krijgt ) de laaste dus verlieser krijg bijv.poster en de winnaars krijgen zegmaar een spel extra of iets anders mogen uitkiezen ofzo
Dat soort zaken regelt Kobold. Zeer binnenkort komt hier de toernooi opzet te staan, dus blijf het goed checken!
ziet er goed uit!! als ik het me goed kan herrineren zijn Own AAp en ik team 2 dus team 5 zullen we ff een data prikken ?
Team 6, NL Dice D en ik zouden ook graag willen weten wanneer we onze eerste match kunnen spelen Kiezen jullie maar een tijd en datum en dan zeggen wij wel of we kunnen.
ik heb dus nog een probleem, ik ben vanaf 10 juli weg eh, had al eerder gezegd maar was toen geen probleem.. btw. ik ben tot en met de 31e weg..
we proberen gewoon in 10 dagen zoveel mogelijk wedstrijden te spelen dus als Kobold ff de team weer neerzet kunnen we dat regelen
Individual "EpsilonNL" reporting for duty, sir! Weet niet precies wat de instructies zijn, maar mochten er nog mensen nodig zijn, dan wil ik mezelf graag aanmelden. Als ik tenminste niet te laat ben. Gamertag: EpsilonNL Als: Individu
Heb de teams weer neegezet, maar ik denk dat hij een update nodig heeft, had per ongeluk deleted (stom!)
Epsilon, de teams en roosters zijn al gemaakt, maar als je nou zorgt voor een teammaat zal ik het rooster aanpassen. Want anders zijn we met een oneven aantal...
ik heb een beetje een probleem met mijn BiA... het komt wel weer goed maar ik weet niet precies wanneer dus het kan zijn dat ik niet op tijd ben voor onzo eerste match ik ben NL Dice D(team 1) ik denk dat het wel op tijd lukt, voor de 6e, maar voor de zekerheid meld ik het even
yuu ja ik ben team 5 ma ik heb mijn team maat al 3 dagen ofzo niemeer gezien op live of msn ik denk dat die op vakantie is en heeft er niets overgezegt tege mij maar het tornooi is toch nog niet bezig en komt er niets zo te staan van wie tege wie moet spelen