[GTA: SA] Tips en tricks

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 14 jun 2005.

1. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef alleen nog maar 47 tags en dan.....100% 8)
    80:33 uur speeltijd.

2. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Je kunt in totaal rond de half miljoen ophalen. Er zijn 30 auto's die je moet verzamelen.

3. Ruud

Ruud Guest

Geld is echt geen probleem meer in dit spel, eigenlijk ook wel saai dat het zo makkelijk is. Ik heb 4 paardenraces gedaan. Ik heb 2x 1:3 gedaan, de tweede verloren. Daarna een 1:2 gewonnen. Toen dacht ik: aaah, fuck it, ik zet 300.000 in op 1:11. Deze won ik direct de eerste keer en toen had ik redelijk wat geld ;)

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ja maar door alleen de missies te voltooien had ik nooit genoeg geld gehad om de
    Airstrip (800.000 dollar)
    te kopen

5. Peanutnl

Peanutnl Halo3

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dus ook geprobeert om die auto van de kade af te plukken... kom ik aan met mijn jetpack vlieg ernaast druk 2 keer Y en hij stapt dus in die auto... kom ik bij de in/uitgang van die kade begint ie in eens te fikken.. en zo heb ik het dus stuk of drie keer gehad.. kzal nu ook maar eens bij die ziekenhuis gaan kijken.. kmoet hem echt hebben...

6. Fable11

Fable11 gta-verslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    waar zijn die paardenraces?

7. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Had je toch ook al gevraagd in het andere topic? Het is echt niet nodig om 2 keer hetzelfde te posten hoor ;)

8. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar moet je nog iets speciaals doen met die paardenraces?? of moet je gewoon kijken wat er gebeurt???

9. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, en op het goede paard inzetten en geld verdienen natuurlijk (als je geluk hebt) :)

10. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt. dus het is meer een kwestie van geluk? ik had er namelijk een paar gedaan maar geen een gewonnen. zijn er nog tips op welk paard je moet inzetten?? of kies je er gewoon 1tje

11. mark145

mark145 maffiamaffia.nl

Leuk Bevonden:
    0
    ik zet meestal op de vierde geloof ik die x 8 geeft.
    zet bijv. 1000 dollar dat kun je 8 x doen win je een x heb je minimaal je eigen geld.
    win je eerder heb je meer.
    zo heb ik 40 miljoen verdiend.
    ook wel met saven tussendoor.

12. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry, dat ik het vraag. maar wat bedoel je met : dat kun je 8 x doen??? kun je dan 8x zo'n race bekijken ofzo???

13. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook op de laagste zetten, deze staat 1/12, maar wint gemiddeld 1 op de 8 races.

14. Speedymike

Speedymike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb met paarderaces al 100 miljoen inmiddels verdiend....(ook met tussendoor saven)

15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    ff over een ander onderwerp in sa...
    Welke wagen adviseren jullie om je gang leden te vervoeren?
    Ik zoek al de hele tijd een wagen waar iets van 4,5,6 gangleden in kunnen.
    Ik heb de bus al geprobeert hoor(coach), dat lukt maar ik zoek iets compacters :d

16. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel keer heb je dat al gevraagd?? Hoezo kun je nou 7-8 personen vervoeren in iets compacter dan een bus (in San Andreas)? Gebruik desnoods een Enforcer of Swat Van. Of probeer even de Boxville..

17. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Of een limo, ik weet niet hoe die heet, maar lijkt me dat daar ook aardig wat mensen in kunnen ;)

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nope, kunnen maar vier personen in.

19. Ananas

Ananas XBW Vrucht

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een tip, als je met een motor een hele hoge val maakt heb je kans dat je blijft leven als je goed land!

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Jep, op de plek waar de parachute ligt (in de 1ste stad) op zo'n hoog gebouw. Kun je ook met motor in. En dan als je boven bent op dat gebouw (gewoon niet de parachute pakken, maar gewoon van die toren afgassen. Krijg je ook nog een Triple insane bonus :cool: als je een beetje links of na rechts stuurt. dikke 1080 graden draaien 8)

Deel Deze Pagina