Geld is echt geen probleem meer in dit spel, eigenlijk ook wel saai dat het zo makkelijk is. Ik heb 4 paardenraces gedaan. Ik heb 2x 1:3 gedaan, de tweede verloren. Daarna een 1:2 gewonnen. Toen dacht ik: aaah, fuck it, ik zet 300.000 in op 1:11. Deze won ik direct de eerste keer en toen had ik redelijk wat geld
Ja maar door alleen de missies te voltooien had ik nooit genoeg geld gehad om de Spoiler Airstrip (800.000 dollar) te kopen
ik heb dus ook geprobeert om die auto van de kade af te plukken... kom ik aan met mijn jetpack vlieg ernaast druk 2 keer Y en hij stapt dus in die auto... kom ik bij de in/uitgang van die kade begint ie in eens te fikken.. en zo heb ik het dus stuk of drie keer gehad.. kzal nu ook maar eens bij die ziekenhuis gaan kijken.. kmoet hem echt hebben...
Had je toch ook al gevraagd in het andere topic? Het is echt niet nodig om 2 keer hetzelfde te posten hoor
maar moet je nog iets speciaals doen met die paardenraces?? of moet je gewoon kijken wat er gebeurt???
ok bedankt. dus het is meer een kwestie van geluk? ik had er namelijk een paar gedaan maar geen een gewonnen. zijn er nog tips op welk paard je moet inzetten?? of kies je er gewoon 1tje
ik zet meestal op de vierde geloof ik die x 8 geeft. zet bijv. 1000 dollar dat kun je 8 x doen win je een x heb je minimaal je eigen geld. win je eerder heb je meer. zo heb ik 40 miljoen verdiend. ook wel met saven tussendoor.
sorry, dat ik het vraag. maar wat bedoel je met : dat kun je 8 x doen??? kun je dan 8x zo'n race bekijken ofzo???
ff over een ander onderwerp in sa... Welke wagen adviseren jullie om je gang leden te vervoeren? Ik zoek al de hele tijd een wagen waar iets van 4,5,6 gangleden in kunnen. Ik heb de bus al geprobeert hoor(coach), dat lukt maar ik zoek iets compacters :d
Hoeveel keer heb je dat al gevraagd?? Hoezo kun je nou 7-8 personen vervoeren in iets compacter dan een bus (in San Andreas)? Gebruik desnoods een Enforcer of Swat Van. Of probeer even de Boxville..
Ik heb een tip, als je met een motor een hele hoge val maakt heb je kans dat je blijft leven als je goed land!
Jep, op de plek waar de parachute ligt (in de 1ste stad) op zo'n hoog gebouw. Kun je ook met motor in. En dan als je boven bent op dat gebouw (gewoon niet de parachute pakken, maar gewoon van die toren afgassen. Krijg je ook nog een Triple insane bonus als je een beetje links of na rechts stuurt. dikke 1080 graden draaien