Dvd Menu Maker?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Vassie, 4 jul 2005.

  1. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had even een vraagje ben nu bezig met een film van een trouwerij. Maar die wil ik op dvd hebben met een heel menu enzo...

    ik heb nu dvd lab pro maar dit is erg mooi programma alleen als ik de film importeer doet die vaag..pakt die geen geluid enzo..

    Dus was eigenlijk mijn vraag kennen jullie nog andere programma's waar je een menu mee kan maken voor dvd's die werken op je dvd speler. Het liefst ook waar je scene selectie kan maken en een foto show kan plaatsen(dit kan allemaal met dvd lab pro alleen dit programma werkt niet echt geweldig).
     
  2. Wilson

    Wilson Paratrooper

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen:

    De nieuwste 'Studio' van Pinnacle.
    Da's versie 9 dacht ik.
    Die heeft wel sceneselectie en je kan er mooie menu's mee maken.
    Goeie ervaring mee!

    Wel duur trouwens....
     
  3. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    is zeker geen trial van dat ik even kan kijken of het wat is?
     
  4. Wilson

    Wilson Paratrooper

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zeker wel....

    kijkt u eens

    Pinnacle Studio 9 trial download

    _0/

    //Edit:

    Weet alleen niet of je hierbij ook menu's kan maken...moet je zelf ff uitzoeken.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2005
  5. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je bedoelt met de trial..maarja ben rijk genoeg dus als het wat is schaf ik hem wel aan..heb toch liever een nieuw videobewerkings programma :)

    iig bedankt voor de link..
     
  6. Wilson

    Wilson Paratrooper

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    geen probleem ;)

    als je hulp nodig hebt....ik heb vroeger wel gewerkt met dat programma O-)
     
  7. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    je kan hem toch ook gewoon downloade met een download progrmma (ares,kazaa, enz enz)
     
  8. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    geloof niet dat ze hier daar zo blij mee zijn als je het daarover hebt....maarja zowel ik zit al op de 50% O-)
     
  9. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Pinnacle is bagger, ik heb die ook en hij is sloom kutkwaliteit komt er uit en diashows gaat niet zo goed (het is alleen fijn met bewerken, Check mijn creatie voor ckv: http://www.megaupload.com/?d=197FSSQL ) als je niet hoeft te bewerken dan moet je gewoon nero vision express gebruiken (trial op de nero site) als je wel moet bewerken moet je eerst pinnacle gebruiken avi maken en dan met nero op dvd doen
    (je kan hele mooie menu's maken met nero, films op de achtergrond en muziek(als je een beetje creatief bent dan kan je zelf knoppen maken)
     
  10. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu pinnacle 9 plus aan het instaleren en zal morgen even kijken hoe het precies werkt..en anders ga ik vision express wel is proberen..ik moet er toch uitkomen :D
     
  11. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm....ging net ff aan de slag met pinnacle studio maar ja snap er nog niet veel van maar heb ook nero vision express met de dvd plugin en dit programma is precies wat ik zocht :D:D...thanks ga morgen gelijk weer aan de slag met het maken van de dvd..toppiej!!
     

Deel Deze Pagina