Een week geleden is m'n xbox stuk gegaan. Niet volledig stuk, maar plots wou hij geen spellen meer spelen . Omdat ik net Forza & GTA had gekocht heb ik vandaag net een nieuwe xbox gekocht. Nu wou ik al mijn savegames overzetten op m'n nieuwe door middel van een memory card. Maar als ik nr memory ga in het dashbord(dat kan m'n oude xbox wel nog) dan kan ik nergens copy to memory card ofzo doen. Moet ik dat den via een spel doen??Maar dat gaat niet meer
ga naar de gewenste savegame, en druk dan op pijltje naar rechts, dan zie je aantal blocks enzo...druk dan op A en er staat copy tussen...zo kun je ze kopieren... Gerard
ja maar niet alle games kunnen gekopieerd worden heb ik ook last van gehad met o.a. ninja gaiden en jade empire... wel bale iig
Inderdaad & ik wou het vooral voor Pro Evolution Soccer 4 & daar lukt het nu net niet. Nuja toch bedankt voor de reacties.
Pro Evolution Soccer 4 kan je wel kopiƫren maar dan moet je wel naar de optie scherm van de game kunnen gaan.
Er komt gewoon op dat ik nr de xbox service moet bellen. Maar veel kan er niet stuk zijn want een demo kon ik wel nog spelen en ik kan nog alles doen in het dashboard... @geForce : ik zou hem niet weggeven verkopen uiteraard wel nog. Wat wil je er nog voor geven? Hij is niet gevallen, maar werkte gewoon plots niet meer...Er zit trouwens ook een samsung drive in!
als je nog in het dashboard kan komen, kun je de savegame(s) ook ff ftp-en naar je pc en daarna weer terug zetten op je nieuwe xbox Gerard
haha, ja sorry...ben (net als jij) ook lid van xbox-info waar dit soort praat wel toegestaan is... mijn excuses hiervoor...zal voortaan beter opletten op welk forum ik ook alweer zit.. Gerard