Xbox 360 krachtiger dan PS3?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door houtbakker, 21 mei 2005.

  1. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Jip had het al gelezen, alhoewel het bij de specs mij al iets te ver ging, qua inhoud!
     
  3. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou nog wel een jaar verder gaan met mijn xbox. Ik heb hem gekocht, dus ik wil hem ook volledig benutten. Er worden nog steeds spellen voor gemaakt. En een jaar na de launch komen er nog steeds spellen uit. Dus de meeste spellen voor de Xbox en Xbox 360. Er zal alleen een grafisch verschil zijn.
     
  4. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    een pc met een amd athlon64 3200+ en een geforce 6800gt 256mb en geheugen van 2x512mb, is dit sneller/beter dan de 360?Ik bedoel kan je met zo'n pc dezelfde graphics verkrijgen als met een xbox 360?
     
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Denk het niet aangezien jij geen drie 3.2 ghz processors hebt.
     
  6. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    het is 1 CPU met 3 cores van 3,2 GHz! is dus niet hetzelfde als 3 CPU's van 3,2 GHz! O-)
     
  7. rodka

    rodka Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    en ookal had die computer dat wel, dan zou hij nog geen betere graphics hebben.

    spellen kunnen helemaal geoptimaliseerd worden voor een console, maar pc games nooit aangezien elke pc verschillend is
     
  8. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    pc games worden gewoon zo mooi mogelijk gemaakt met veel variabelen er in ( weet niet of ik het goed gespeld heb ) maar zodag het gewoon overal op instelbaar is, dus denk niet dat er zoveel verschil in zit tussen de game's op de console of voor de pc, alleen voor de pc moet de gebruiker zelf nog ff zijn configuratie in de game zetten.. maar oke, dat zou een nadeel KUNNEN zijn.. denk dat spellen voor de pc ook wel gewoon heelemaal geoptimaliseerd kunnen worden
     
  9. Rudolf Release

    Rudolf Release Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet huilen hoor...
    Wij vinden Sony niet zo lief eigenlijks en daarom hopen wij dat Sony in het stof gaat bijten héhé :cool:
     
  10. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hopen we zeker :cool: maar ik denk dat de console's wel ongeveer even goed worden. Maar ja de xbox komt eerder uit en is goedkoper :)
     
  11. Koffie mok

    Koffie mok Guest


    Goedkoper denk ik niet, m'n vader had ergens gelezen dat hij € 430 gaat kosten :'-(
     
  12. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, duimen dan maar :+
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    What the fuck ben jij voor een nerd? Effe een oud bericht boven halen en mij beginnen te dissen!? Tsss, hoe zielig. En waarom vind je sony niet lief? Heeft ooit een werknemer van sony je geslagen ofzo, of hebben ze je in het zak gezet, of ben je gewoon een fanboy?
    ...
     
  14. Rudolf Release

    Rudolf Release Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga je nou wel huilen?
    Ik weet van niets O-)
    Jammer zo'n reactie of zal ik je ff een link sturen van een ps forum?
     
  15. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch wel duidelijk dat PS3 de krachtigste zal zijn, Sony is zelfs nu nog upgrades aan de hardware aan het doen. Dit lijkt me een nogal zinloze discussie.
     
  16. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Boss en Rudolf release allebei onmiddelijk kappen, elkaar flamen doe je maar ergens anders!
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2005
  17. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. De informatie van de eerste post, waar Micrsoft aangeeft dat de Xbox 360 krachtiger is dan de PS3, is ook totaal nutteloos. De echte specs van de PS3 zijn niet bekend en de PS3 komt later uit, dus krachter (logisch). Je krijgt nu dezelfde situatie als met de huidige generatie consoles: de PS2 was altijd minder krachtig dan de Xbox omdat ie eerder uitkwam. Nu is het andersom: de Xbox 360 zal minder krachtig zijn dan de PS3 omdat ie eerder uitkomt. Elk nadeel heeft z'n voordeel. Microsoft denkt de console wars te winnen, nou dat kunnen ze vergeten _0/ Bovendien vind ik de zet om hem eerder te releasen minder slim, omdat de grafische vooruitgang t.o.v. de vorige consoles minder groot is. Bovendien kan de Xbox 360 straks waarschijnlijk minder goed concureren qua graphics met de PS3 omdat ie krachtiger zal zijn. Maarja.. de Xbox 360 is er eerder...
     
  18. Rudolf Release

    Rudolf Release Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Prima, ik wil er alleen mee zeggen dat Sony een beetje arrogant is en
    denkt toch wel weer te winnen met de PS3

    Sorrie voor de reply en dis...
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm oke, ik zal niet meer zo heftig reageren, maar de meeste echte xboxworld gasten kennen mij ondertussen al een beetje. En die gasten zullen waarschijnlijk gedacht hebben(in het begin toen ik pas op xboxworld was) dat ik playstation veel meer voortrok dan xbox, maar dat is niet waar,ik kom alleen met feiten en gegevens, en logische redeneringen. En dat weten die gasten nu ook wel denk ik, ik ben evenveel voor xbox als voor playstation. Alleen heb ik op playstation meer game keus,aangezien al mijn topgames daar op zijn boven die van xbox(anuwel ninja gaiden is voor mij enorm!!!). Maar in toekomst gaat dat veranderen(ga ik waarschijnlijk meer en meer voor xbox worden)
    want ik ga binnen een paar maanden online en ga een xbox 360 kopen, wat als gevolg gaat hebben dat ik een exte xbox gamer ga worden(nu ook wel al, maar belange niet zo fel als dat ik online,...ga)... Dus begint hier een kerel mij nog wat te dissen...
     
  20. Rudolf Release

    Rudolf Release Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina