ATI over de 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dak125, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dak125

dak125 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja heel leuk stukje! We hopen zelf ook een interview te krijgen met die dudes, maar gaat niet zo snel daar bij ATi :)

3. PureMaximus

PureMaximus Guest

gadverfdamme die ps3 heb een K*T controller.:p

4. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Is wel een leuk stukje maar het wordt nog steeds niet echt duidelijk hoe het nou zit met de backwards compatibility.

5. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    nee, dat lees je der niet nee:p

overigens denk ik gewoon dat de xbox meer power heeft dan de PS3 die zijn gigantische amount van die cell chips gewoon verneukt en er ook niet mee kunnen omgaan...

6. jeroen kroes

jeroen kroes hertog jan ownage

Leuk Bevonden:
    0
    die ps3 controller kan niet realistisch zijn man dat ding is te groot voor een reus:p ma ik vind dat die hele ps3 er niet uitziet als hij nou hele goede hardware heeft dan maken ze het wel een beetje goed maar dat uiterlijk mag helemaal omgeggooid worden!

7. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bazel je nu? Vergelijk de PS3 controller eens met die hand er naast, dat ding lijkt me helemaal niet groot: http://img293.echo.cx/img293/763/mandohobbit8ky.jpg

Laatst bewerkt: 11 jun 2005
  8. crayzico

crayzico Non-wanker

Leuk Bevonden:
    0
    Behalve die Unified Shader stukje is het niet echt objectief hoor HALLO het ATI die zijn kaart met die Nvidia vergelijkt, maar ik denk dat het verschil tussen de twee nihil is uiteindelijk gaat het dus toch aan de games liggen current-gen en Next-gen.

9. rodka

rodka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    WTF??? Man wat kan jij lullen! Ik vind die ps3 net qua design het mooiste van de 3, maar ik vind ze alle 3 enorm mooi!!! Maar van de huidige generatie kan ik dat niet zeggen, zo kan ik ook beginnen te lullen over de xbox. En over die "o" zo grote standaard controller van de xbox(die me wel goed in de hand ligt!(niet voor racegames en fightgames)) Als je op voorhand zo over alles gaat lullen, dan kan je beter zelfmoord plegen. Voor sommige ziet de ps3 controller er heel mooi uit,cool design, lijkt goed in de hand te zitten(ik bijvoorbeeld) en voor sommige trekt hij op niks, maar die lullen teminste niet op voorhand want die hebben het ding nog niet in hun handen gehad!

11. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Even Rustig aan doen "Boss", een beetje heftige reactie op zo'n pietluttig onderwerp...

ooooh Behave

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Oke, sorry, Was een beetje te heftig van me.

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Tjah da heb je af en toe he.. :b:

/Mod Wat heeft het voor nut om een topic van ~2 jaar omhoog te schoppen, zeker als het niets bijdraagt? Kan nu wel op slot ook

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina