In een interview met Richard Huddy, de ontwerper van de Xenos praat over backwards compatibility en over de Xenos en de RSX van Sony. http://www.bit-tech.net/bits/2005/06/10/richard_huddy_ati/2.html Leuk en informatief stukje. _0/
Ja heel leuk stukje! We hopen zelf ook een interview te krijgen met die dudes, maar gaat niet zo snel daar bij ATi
Is wel een leuk stukje maar het wordt nog steeds niet echt duidelijk hoe het nou zit met de backwards compatibility.
nee, dat lees je der niet nee overigens denk ik gewoon dat de xbox meer power heeft dan de PS3 die zijn gigantische amount van die cell chips gewoon verneukt en er ook niet mee kunnen omgaan...
die ps3 controller kan niet realistisch zijn man dat ding is te groot voor een reus ma ik vind dat die hele ps3 er niet uitziet als hij nou hele goede hardware heeft dan maken ze het wel een beetje goed maar dat uiterlijk mag helemaal omgeggooid worden!
Wat bazel je nu? Vergelijk de PS3 controller eens met die hand er naast, dat ding lijkt me helemaal niet groot: http://img293.echo.cx/img293/763/mandohobbit8ky.jpg
Behalve die Unified Shader stukje is het niet echt objectief hoor HALLO het ATI die zijn kaart met die Nvidia vergelijkt, maar ik denk dat het verschil tussen de twee nihil is uiteindelijk gaat het dus toch aan de games liggen current-gen en Next-gen.
WTF??? Man wat kan jij lullen! Ik vind die ps3 net qua design het mooiste van de 3, maar ik vind ze alle 3 enorm mooi!!! Maar van de huidige generatie kan ik dat niet zeggen, zo kan ik ook beginnen te lullen over de xbox. En over die "o" zo grote standaard controller van de xbox(die me wel goed in de hand ligt!(niet voor racegames en fightgames)) Als je op voorhand zo over alles gaat lullen, dan kan je beter zelfmoord plegen. Voor sommige ziet de ps3 controller er heel mooi uit,cool design, lijkt goed in de hand te zitten(ik bijvoorbeeld) en voor sommige trekt hij op niks, maar die lullen teminste niet op voorhand want die hebben het ding nog niet in hun handen gehad!
Tjah da heb je af en toe he.. :b: /Mod Wat heeft het voor nut om een topic van ~2 jaar omhoog te schoppen, zeker als het niets bijdraagt? Kan nu wel op slot ook