je kunt volgens mij 16 xboxen aan elkaar linken bij halo2 dit moet je gewoon een keer gedaan hebben. zijn hier nog mensen in omgeving tilburg die een xbox hebben en een keer willen gaan haloen met 32 mensen(2 per xbox).... lijkt me zo vet allemaal in een klein level dan zoiets als warlock. muhahaha. mischien dat iemand daar zin in heeft, dan zouden we dat echt een keer moeten doen, met wat mensen.
Aha jij bent serieus? 32 man op 1 map is namelijk onmogelijk tenzij je van plan bent af te wisselen maar ik denk niet dat je dat bedoelt.
hoezo is dat niet mogelijk. je kunt toch 16 boxen aansluiten. het zou mogelijk moeten zijn, hoorde ik laatst
ja maar in het spel is het maximaal mogelijk om met 16 mensen in een map te spelen dus hoeveel xboxen ook 16 is het max.
Het is alleen mogelijk als het spel dit ondersteunt. Halo2 kan met maximaal 16 mensen gespeeld worden, net als veel andere games. Volgens mij gaat Battlefield 2 hier verandering in brengen ...
En je router/switch moet al die traffic aankunnen, sommige kunnen daar echt niet tegen gewoon. Laggy LAN, niet erg leuk .
check je nooit het hoesje op 8erkant. je weet ook via live dat er maar 16 man in een lobby kunne. waarom denk je dan dat via sysyem link opeens er meer kunne. ??
Ik heb gehoort dat Battlefield: Modern Combat zo'n 64 spelers ondersteunt. Of waren het er nou 32. Volgens mij haal ik nu Battlefield 2 voor Pc, en Battlefield: MC voor de XDoos door elkaar. Achja, het worden iig meer spelers als 16.