Wacht maar tot enkelen miljoenen mensen actief Firefox gebruiken. Dan zullen we zien hoe veilig hij is.
Naja ik vind dat Microsoft te weinig doet aan haar eigen browser, maar aan de andere kant is dat ook begrijpelijk, waarom zou je, iedereen gebruikt het toch wel.
De IE shell is gewoon heerlijk, alles werkt, gaat snel en de engine is vergevingsgezind als je bijvoorbeeld een piepklein foutje maakt in je HTML. Firefox en consorten zijn bikkelhard. Leuk, maar veel pagina's zijn daarom niet te zien en dat is al reden 1 dat is het amper gebruik. Ik start Firfox alleen even op als ik grote bestanden moet downloaden en het niet kan met DAP.
Rede twee is dat ik het zeer irritant vind om meerdere plugins te moeten installeren om een beetje normale functionaliteit te krijgen. Tabs bijvoorbeeld, als je Firefox installeert krijg je geen extra opties met tabs. Moet je helemaal een van de 4 verschillende plugins gaan downloaden die niet eens goed met elkaar overweg kunnen en allemaal extra opties hebben. Werd er gewoon moe van, ik heb het geprobeerd maar daarna dacht ik van, waar ben ik in godsnaam mee bezig? Ik kan niet eens die en die site goed bekijken en wat ik wil werkt niet eens..
Toen ging ik op zoek naar de voor mij perfecte browser, uitkomst, MyIE2/Maxthon

Klik om te vergroten...