Wat is je favoriete minigame(s)? De mijne zijn Sumo en Twisted System. en voor degene die me uitlachen... me broertje heeft het gekocht]:-
Twisted system natuurlijk, we spelen het soms bijna een uur achterelkaar met 4 player... Ik vind Fuzion frenzy trouwens een prima game, de op 2 na beste xbox game die ik heb.
Sumo, Twisted System , Bumper Race , Hockey en dat spel dat je elkaar van een platform moet boosten met die ijsstraal in het midden. Maar uuh ik heb het spel ook gekocht en ben 21 dus je hoeft je niet te verontschuldigen het spel is gewoon erg leuk om met zn 4en te spelen .
je hoeft je inderdaad niet te verontschuldigen , dit spel is echt cool met een paar vrienden , en ja sumo , en twisted zijn toch wel het coolst , wat is jullie hoogste score met twisted system ?, ik iets van 112 , op laatst gaat het zo hard dat je er helemaal gek van word
Mwah het probleem is dat als je eenmaal terug wordt gezet je uit je ritme bent, en je sowieso te vroeg drukt, dus in principe moet het nog wel verder kunnen
Ik heb idd geen grote Xbox collectie. Maar ik kan ook niet alles hebben. Ik heb namelijk ook al 65 orginele Dreamcast games.