16 xboxen man

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door sickness, 27 jun 2005.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tsja met Lan-Party van zoveel man huren ze meestal een zaaltje af :{ Beetje nadenken in de vakantie mag ook wel :+
     
  2. rodka

    rodka Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    nadenken... ben al bijna vergeten hoe dat ook alweer ging 8)

    anyways 16 xboxen in een zaaltje lijkt me nog steeds chaotisch
     
  3. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus toch :p :p
     
  4. Xtremexbox

    Xtremexbox Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon bij tilburg!

    Ik wil wel keertje mee doen :D
     
  5. Xenion

    Xenion Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    16 xboxen met 1 persoon is mogelijk ja alleen heb je dan wel een teringgrote hub nodig, wat wel kan is 4 xboxen aan elkaar sluiten en dan gaan system linken ( doe k regelmatig) gewoon met een netwerk hub ertussen ( zo'n speciale xbox - hub hoeft er egt niet tusse)
    Mar 16 xboxe t lijkt me nog steeds sterk hoor
     
  6. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    * baalt dat ie ver weg woont:+ *

    maar je weet wel dat je dan dus ook voor elke xbox een halo 2 exemplaat nodig hebt?(A).. kan nog wel eens een dure grap worden volgens mij:+
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Meestal heeft iedereen wel een Halo 2 exemplaar, of je hebt je eigen vriendenkring waar je wel een keer een halo 2 spel van kan lenen. Wij zaten altijd met tv's. Hadden we een stuk of 8 xbox-en en dat stonden er maar 2 tv's en een beamer :+. Maar ach we hadden de dikste lol, de ene keer op een vet groot scherm en dan weer op een klein kutbeeldje gamen :+
     
  8. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    k denk dan zo.. als je een xbox hebt dan heb je ook een tv toch?O-)

    word idd minder duur dan dat ik eerst dacht.. * is ook serieus aant nadenken over een lanparty ( xbox exlusive natuurlijk8) ) *

    /edit: zijn er mensen die in de buurt wonen? ( dichtbij leeuwarden, dokkum, buitenpost e.d )
     
  9. Toxin

    Toxin Hexic !!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb a.s donderdag en vrijdag nog een lan-party. PC + xbox. Het aantal xboxen is nooit het probleem. De tv's juist wel. Ik game hier thuis wel achter een mooie tv. Maar die kan ik niet zo maar meenemen. Ik ben namelijk niet de enigste hier thuis:'-(
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Het meenemen van je beeldscherm is wel een probleem. Je gaat toch niet je TV meenemen van 55 cm....ok als je word gebracht door je ouders wil het nog wel, maar toch.
     
  11. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    77 cm uch of weet ik hoe groot dat ding van mij is.. iet's met een 7 i.i.g|:- maar die kan mooi in de kofferbak:cool: het word tijd dat iedereen flatscreens gaat kopen8) *)
     
  12. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe wil je anders je tv meenemen, tenzij je naar je buurjongen gaat dan


    ik en 7 vrienden gaan binnenkort ook weer n lan houden. 4 xboxen met 4 xboxbezitters en 4 lui die geen xbox hebben. in de zomervakantie heb ik ook nog n lan gedaan met 3 vrienden en 2 xboxen, en 2 lui die geen xbox hebben. was wel tof:D
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2005
  13. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    fietskar.. auto.. taxi..
     
  14. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 6 januarie mijn eerst xbox360 lan, word echt vet. pd zero halo2 call of dutie2

    boeyahhh
     

Deel Deze Pagina