Is officieel bevestigd door de makers. Of het met Xbox live werkt weten ze nog niet maar als dat wel zo is ,zal het nog enkele maanden duren.
Dit spel is juist alleen leuk als je online kan. Maar ik heb in een intervieuw gelezen dat ze nog aan het onderhandelen waren of er xbox live op komt. Ik denk dat het dan het beste spel wordt voor xbox live.
Mwah ik vond de PC demo niet zo fantastisch. Het voertuigen gedeelte is wel leuk, maar als je dus te voet bent is het gewoon echt dom, is ook beetje teveel chaos..
Battlefield is echt wel coolz hoor op pc woutertje Oorlog is Choas dus is best realistisch en lopen is geen ramp hoor. Genoeg te doen als je beetje op hoog niveau speelt en niet op allermakkelijkst of je moet gewoon meeliften met tank ofzo Ik vind het wel een strak spel
Is echt een koel spel, zou zonder zijn als ie niet uit zou komen op de Xbox... Daar gaat weer een mooi spel... Als het alleen singleplayer zou worden, dan kun je IMO beter MoH: Frontline kopen...
Volgens de release lijst van eagames zou battle field 1942 op ongeveer 15 oktober 2002 uitkomen. Dus niet !!!!!!! ps de site meld niets meer over de nieuwe datum
Ik weet het, ze zijn eikels, vlam tijd: EA wil ook geen verbond met MS sluiten over dat Xbox Live, dus het gaat vooral singleplayer worden met B: 1942. Het zou wel heel raar zijn als ze er nog niet eens een splitscreen indoen, maar al doen ze dat, dat maakt dan nog maar weinig goed. Wel wordt de singleplayer wat uitgebreider... Er zijn tegen die tijd al andere leukere spellen, dus het is maar de vraag of deze het geld wel waard is...
als ze de ai zeer veel verbeteren en dus goeide bots hebben ga ik hem mishien kopen mja we zullen wel zien wat het word
Waar battlefield is Ik heb het net nog gespeelt)))))) ghehe voordat jullie gek worden Nee ik heb hem nie voor Xbox maar voor pc Maar hijs wel masta als je hem speelt op beetje hoog niveau en nu het antwoord op de topic vraag Hij zit in me cdrom speler