[halo 2] raren dingen in de nieuwe maps

Discussie in 'Algemeen' gestart door karf, 6 jul 2005.

1. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik gister ochtend wakker werd zette ik meteen me Xbox aan en downloade de nieuwe maps. ik speel de ze gelijk nartuurlijk en mijn favoriet is natuurlijk Terminal. Maar er viel me wat op aan de andere maps...

- In Gemini is het beeld heel erg licht als je bijv. op start drukt of naar je vrienden lijst gaat

- In Terminal viel me op dat er een heel vaag span pleekje was. Je komt namelijk ergens op een dak uit waar ook plasma granaten liggen (boven de gerage zeg maar)

- en in Relic hebben ze ons gewoon geflasht, in het filmpje zijn namelijk dingen te zien die er helemaal niet in voor komen. zoals een soort blauwe/paarse blokade en zo zie ik ook nergens van die kokers waar bijv. hier een sniper in zit.

2. exity

exity Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gast dat is een virus van dat filmpje :confused: maar ja ik hoop niet dat ze ons flashen zal we dom zijn dan

3. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Van terminal snap ik ook niet helemaal. als je daar spawnt kan de rest leave, en kan je daar hiden.

4. PureMaximus

PureMaximus Guest

indd ik keek ook zown filompje en toen ging zown gast een sniper pakke uit een soort doos die in de grond was geflikkert.

en vandaag hadde ik en nuked 2k5 een glitch gedaan waardoor er 2 treinen rede en ze deden je geen pijn. allen als je te lang op de rails bleef staan ging je dood.

5. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    In relic kun je die schilden als wips gebruiken, je gaat met overshield en rocket op het voetje staan en knal dan tegen de bovenkant van het schild aan (je moet hiervoor wel host zijn) dan vlieg je dus enorm hoog en zo kun je bovenop die toren komen. In relic heb je ook 1 hangende sniper pod, knal daar een paar rockets tegenaan en dan zul je zien dat dat ding eraf flikkert 8) (deze heb ik zelf ontdekt *) )

6. elite warrior

elite warrior Legendary Italiano

Leuk Bevonden:
    0
    whaha dat van terminal is ook normaal, je kan daar komen door een gat in het dak door op de warthog te springe tis bedoeld als een soort van sniper plekje:p

7. elite warrior

Leuk Bevonden:
    0
    en dat van die rails van terminal is als de ene trein het station binnen rijd , en de host vertrekt , gebeurt er een sort van glitch dus waardoor er gewoon 2 treine rijden , en je nie dood gaat:9

8. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    hoe spring jij dan want ik kom er telkens net niet (zelfs niet met dubbel jump)

9. elite warrior

Leuk Bevonden:
    0
    nou in een filmpje lieten ze zien dat ze de warhog daar neerzetten met een gast erop staand , en hij sprong dus op de warthog en toen op die gast;) en toen was die daar:9

10. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat van die gast zei je er net dus niet bij ;) ik vind het wel schraal dat je op die plek niet in de eentje kunt komen zonder trick settings. En als je er al spawnt heb je er nog nix aan want er ligt geen sniper.

11. elite warrior

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat was k vergete bij te zete srry:$ , maar jah das waar dat het raar is dat je er nie alleen kan komen:p en dat daar geen sniper boven staat heel vaag:confused::9 ach ja:9 gewon geniete van de nieuwe levels;)

12. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    denk het niet, zet er namelijk een warthog onder, ga op je medespeler die geknield zit staan en je bent er, ik heb het allemaal al geprobeerd. Ook ben je daar zeker wel te fraggen.

greetz wooly

13. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar in een potje doe je dat niet zo maar ff in een paar seconden, beetje vreemd vind ik het dan ook dat die plek niet in je eentje te bereiken is. (of misschien juist een stille hint van Bungie om voor meer teamplay te zorgen)

14. PureMaximus

PureMaximus Guest

zo oud.

op turf hadde we dat ookal door hoor.

15. jeroen kroes

jeroen kroes hertog jan ownage

Leuk Bevonden:
    0
  16. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    maar je kan ook al uit termenal lekker boven op het level lopen heel mooi uit zicht en je kan heel hoog komen niet gezond

als je wilt weten hoe PM me maar

17. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    ook lollig: In terminal heb ik nu twee treinen en een tje kan je niet overrijden. maar die duwde me helemaal in het gat waar de treinen uit komen, echt te ziek ik liep daar gewoon in dat gat waar die treinen vandaag kwamen.

Deel Deze Pagina