[PC] World of Warcraft [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 25 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Jaah kom op Stormreaver :D maar dan wel Horde side natuurlijk *)

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Op de vorige pagina was het nog Ragnarok. ;) Maar dat maakt toch niet uit, ik word weer Tauren. Dat was een prachtig moment toen ik voor het eerst in een mensenstad kwam en toen pas ontdekte hoe groot ik eigenlijk wel niet was. :cool:
    Maar als er veel lag is dan kies ik dan maar een rustigere server, ik wil niet weer ineens dood gaan zonder dat ik zelfs gezien had wat er aan de hand was. Al is een keertje niet erg, het blijft een geweldig spel.

Laatst bewerkt: 6 jul 2005
  3. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Meeste nederlanders (aan de alliance kant iig) zitten op Bladefist..
    Altijd als ik een party vorm zit er wel 1 andere nederlander bij, en je moet standaard altijd vragen waar iemand vandaan komt want je hebt veel kans dat het ook een nederlander is :)

4. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Waarom zou je in godsnaam vragen waar iemand vandaan komt? Mij boeit het echt niet waar iemand vandaan komt. Wat boeit het mij of ze uit Nederland of Hong Kong komen? Het is alleen handig als je vaak met iemand partyd, zodat je niet 10 dagen lang zonder reden Engels praat :+

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Op dragonmaw zitten veel nederlanders en enorm veel scandanaviers 8), vorige guild is kappot gegaan omdat alle scandie gasten een eigen guild begonnen, die nu ook niet meer bestaat maar ok :).

6. Ik vind Nederlanders en Belgen vaak EXTREEM irritant in WoW. Helemaal gek word ik van ze, altijd zeiken altijd vragen of je bij hun guild komt. Scandinaviërs zijn echt veel chiller :cool:.

7. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    stormreaver word overgenomen door zweden...

8. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ik vind de Scandinaviërs eigenlijk ook wel relax. Willen altijd wel helpen als je dat vraagt. Een stuk aardiger dan Nederlanders iig.

9. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juist leuker met nederlanders, en de meeste bij ons chemische kip. zijn lvl 60 en dat is nog leuker. :) tip kip: /join dutch

10. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, dat is ook het geval op onze server. Ach, iedereen helpt elkaar dus zo erg vind ik het ook weer niet.

11. Ohja jij zit ook op Burning Legion. Maar wat het vaak is met Nederlanders: Ze praten, als ze met medelanders praten, echt als retards vaak zijn ze té overduidelijk aanwezig en schreeuwen ze constant om aandacht (let wel, ik heb het over een aantal Nederlanders). Daarom zoek ik eigenlijk ook een guild met zoveel mogelijke Nederlanders. Die namen houden me alleen tegen, ik wil niet in een guild die: Heroes of the North, Dark Crusaders, The Balblablal knights. Dan wil ik wel een beetje een leuke naam :p.

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hat Club en Maleoviance Reincarnate ( spel het iets verkeerd maar ok ;)), zijn de namen van de 2 sterkste (MC capable) guilds op dragonmaw.

Vond die 1e naam in het begin erg dom :p maar ben der nu helemaal aangewend.

13. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Vanavond mijn eerste 2 Baron runs in Stratholme gedaan, en gelijk Maleki's Footwraps en Dreadmist Leggings gewonnen. :D

En mijn nieuwe crit record gehaald :

14. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    hij doet het niet, kan je hem zeggen? XD

huh, nu ineens wel :D

15. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Nice crit, mijn hoogste is rond de 1200 :+

En je eerste run en dan gelijk al Dreadmist Leggings? Jij hebt zoveel geluk.

16. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Mij maakt nationaliteit echt geen zak uit, zolang de mensen maar geen complete retards zijn (iets wat mensen met een voorkeur voor nationaliteit vaak wel zijn). Daar komt bij dat ik hele nare ervaringen heb met mensen in een puur Nederlandse guild.

Idd nice crit trouwens. :)

17. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel op Burning Blade met de GC Shop crew en nog andere Nederlanders. Erg relaxed en ze zijn erg behulpzaam. Maar die Scandinaviërs blijven grappig. :+

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    True, op fransen na. Maar thank god dat die hun eigen servers hebben :+.

Franse mensen zijn complete eikels, ze praten altijd frans ook al kunnen ze engels.
    En daar heb ik ervaring mee >_>.

19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Fransen (en duitsers trouwens ook) kunnen inderdaad heel vervelend zijn door continu frans of duits te blijven praten. Inderdaad een uitkomst dat die lekker hun eigen servers hebben. :)

20. FoD_Elementz

FoD_Elementz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    burning legion is overspoeld met polen =_=

ik zit dan ook in een poolse guild maar toch :p

140member 5/6 is pool

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina