Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 6 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou me eerlijk gezegd niet verbazen dat Project Dark Zero dan wordt uitgesteld omdat het nu totaal niet liep (stond in PU)
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben eerlijk gezegt heel benieuwd naar de launchgames, als je het zo ziet, zo veel tijd hebben ze over het algemeen toch niet gehad, maximum onderhalf jaar tegen november?(eigelijk nog niet, allé, ik weet het niet zeker). Naar perfect dark ben ik ook heel benieuwd, mijn verwachtingen liggen laag, kameo lijkt me wel enorm, hoop ook dat het enorm gaat zijn. Ik hoop echt dat rare terug de game ontwikkelaars wordt van vroeger, in de tijd van banjoo,conker, goldeneye, perfect dark,...ze maakten vroeger alleen maar toppers.
     
  3. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt voor de goede reacties iedereen :D leuk om te lezen _O_

    Heb dat 340 veranderd.
    Zal zo ff nog die spellen lijst checken.
    Die had ik gewoon ff schandalig gejat van JKI uit de beginpost van het vorige deel. Zijn niet allemaal launchgames, gewoon een greep uit de lijst :)

    Wat is der mis met account recovery? Gewoon opstarten, CC nummer invoeren en ja acount staat op je nieuwe xbox :)
    Heb ik ook gedaan.

    Over de headset: je krijgt hem bij de nieuwe xbox, maar de oude werkt ook gewoon. Je moet gewoon dat kastje met de mute en volume knoppen erafhalen en dat plugje van je headset in de controller doen :) (zoals fardo al zei)
     
  4. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Leg uit? De originele headset niet dan? Ze hebben hetzelfde stekkertje.
     
  5. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat hij bedoeld te zeggen dat je de orginele niet wilt gebruiken omdat je de nieuwe hebt. Maar omdat plantronics headsets nogal duur zijn of om een speciale rede aangeschaft zijn, het wel mogelijk is om het te doen. ofzo :+
     
  6. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    2006 begint al vrij snel na de 360 launch hè. Het is niet alsof je na launch nog een heel jaar op GoW zal moeten wachten.
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mooie begin post Urty:+, Mja ik vind dat de Xbox 360 zeker wel gaat ownen.Gister zat ik Gamekings te kijken en ongeveer 8 van de 10 gamekings mensen vond de Xbox 360 de beste console:cool: (Vind ik nou ook;))
     
  8. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar als reden zeiden ze dat dat de enige console was waarop ze hadden kunnnen spelen. Ik denk ook dat de xbox 360 gewoon de beste gaat worden, omdat ik Sony gewoon voor geen cent vertrouw en xbox live is egt zo vet.
     
  9. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Strakke schwanz waardig deze openingspost. Ik heb zin in de nieuwe generatie!
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Donderdag 7 juli 2005 | Volgens het Official Xbox Magazine (OXM) zal de RPG The Elder Scrolls IV: Oblivion bij de Amerikaanse lancering van de Xbox 360 aanwezig zijn. De Xbox 360 zal in het vierde kwartaal van 2005 verschijnen in Noord-Amerika.

    Als dit bericht waar is dan zal The Elder Scrolls IV: Oblivion hoogstwaarschijnlijk ook bij de Europese lancering van de Xbox 360 aanwezig zijn. Officieel hebben Microsoft en Bethesda Softworks dit nog niet officieel bevestigd.
    bron:http://www.officialxboxmagazine.com/officialxboxmagazine En dan nog iets: Verscheidene ...Stop, nemen echter nog wel reserveringen aan.
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2005
  11. jeroen kroes

    jeroen kroes hertog jan ownage

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt maar i kvind het jammer dat ze nog niet eens de naam weten want je hoort dan halo3 en dan weer helo2.5 mar dat 2.5 lijkt me nix mja we wachten af check www.xbox360.nl eens wel vette picca's
     
  12. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Damn jouw post is echt onleesbaar, verander dat even aub.
     
  13. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik weet niet of jullie deze plaatjes al hebben gezien

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    je kunt meer vinden op OWnage.nl
    hier is link http://www.ownage.nl/news/7572/

    ziet er allemaal wel netjes en bruut uit! _O_
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2005
  14. gaaf

    gaaf Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    wat gaat de nieuwe xbox kosten?

    :D |:-
     
  15. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
  16. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    jo Gaaf wat doe jij nou man? volgens mij weet je niet wat je aan 't doen bent...
     
  17. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Idd, hij is hard aan het trippen op zijn spacecake die hij naar aanleiding van de GM gemaakt heeft :+
     
  18. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    GAAF je verpeste me mooie post je had iets goeds met zegge shit :p
     
  19. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Hej ff een vraagje, sorry als het al langsgeweest is.

    Maar bij de Launch video vertelden ze over het draadloos netwerk dat makkelijk verbinding maakt met je pc en zo bestanden kan delen/streamen.
    Maar werkt dit ook met de netwerkkabel? Lijkt mij haast wel...
     
  20. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    jah hij heeft gewoon een internet/kabel.netwerkt poort
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina