1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja of wel meer vliegtuigen
     
  2. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahahaha goed verhaal. Ik ga mijn eigen versie wel schrijven. Met tekeningen erbij van de vijanden en vrienden aan ieder zijn kant. Heb het volgende week wel ergens af. _O_

    edit: als ik niet te veel op live zit :9
     
  3. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiterlijk en introductie van de "FLOOD" MOET aangepakt worden. In halo 1 waren ze nog wel eens scary, maar in halo 2 kwam je die floodgasten al snel tegen zonder een spooky introductie van ze en met een niet-eng uiterlijk.

    Er moeten een aantal plots komen wat betreft het verhaal en de geschiedenis van het ontstaan of bestaan en gedrag van the flood en de Parasite(!).

    Ook moeten irritante levels van de flood er uit. Donkere levels met de arbiter tegen de flood waren uiterst irritant. Je kon geen bal zien en the flood bleven maar komen. Het vechten tegen die gasten is zo saaaaaaiiiii.

    Maar levels in de buitenlucht op halo is wel tof. Deze levels moeten er weer in. En uitgestrekte levels met bomen als obstakels ter verschuiling bij enorme veldslagen! :p.

    Ook het stadlevel op earth of bij ruines vond ik erg vet. Dat mag er ook in. Levels op ruimte schepen mogen er uiteraard ook weer in. Ook wil ik het combatsysteem van halo 1 terug met bijv. een krachtigere explosie van handgranaten. de assault rifle mag er weer in en de smg er uit. Ook wil ik graag de oude handgun er weer in. Daarnaast mag de carbine eruit. Wat heb je aan een CARBINE?! Het zou ook vet zijn als de sniper in halo 2 erin zou zitten met een nightvision. En geef *verdomme* die arbiter een ZAKLAMP of zo. 8).
     
  4. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    hahhahahahhahahahhahahaha, ik zal erom denken. hahahhahahahahahahhaa maar wat je zegt is wel waar, je hebt geen f*ck aan die carbine
     
  5. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Lex, jongen, heb je niks beters te doen dan zo'n verhaal schrijven. Anders moeten we maar weer eens gaan XBOXen.
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zo dacht ik eerst ook, maar nu vind ik de Carbine geweldig. Hij is echt handig tegen Brutes om daarme headshots te maken. Het is net geen sniper, maar je kan er wel fijn en precies mee richten. En de pistol uit Halo 1 moet van mij absoluut wegblijven. Fijn dat hij zo sterk is hoor, maar voor mij verziekte het de hele multiplayer. IEDEREEN vocht met die rot pistolen, deed je dat niet dan was je meteen weer een "n00b". De pistol was te sterk en haalde alle balans uit de wapens.
    De Assault Rifle was fijner dan de SMG, maar de SMG heeft weer het voordeel van dualwielden. Van mij mogen ze er allebei in, er is niks mis met 2 soorten machine guns.
    En ik ook heb me zitten ergeren aan het gebrek van de zaklamp van the Arbiter. Telkens drukte ik als automatisme op wit, maar toen werd ik weer onzichtbaar. :{

    Ik mis levels als 'Halo' en 'Assault on the Controlroom'. Heerlijke open veldslagen, maar dan tegen een slimme tegenstander als de Covenant. De enige echte open veldslagen in Halo 2 waren tegen the Flood. |:- The Flood rende maar dom op je af, de Covenant waren tenminste een echte tegenstander. Die moeten niet op de achtergrond verdwijnen.
     
  7. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat pas vet zou zijn is dus meerdere menselijke varianten van wapens..
    de wereld is niet 1 land.. daarmee bedoel ik dat er meer soorten battlerifles in zouden moeten.. verder zou je in combat ook verschillende marnines tegen moeten komen zowel chinese als zwarten als blanke als cubaanse en vrouwlijke en canadeze etc..

    en dan komt nu de topper... JE SPARTAN SUIT aankunnepasse!! moet daar nog even me fantasie op uitwerken.. daar kom ik later mee! Verder dramatische muziek.. en ik weet niet of iemand al WAR OF THE WORLDS heeft gezien .. maar zou cool zijn als ze de grote van de voertuigen meer varieren veel vetter zou dat zijn..Verder gewoon betere graphics maar dat blijf ik zeggen.. mischien zouden ze het gevoel van de covenant extra buitenaards kunnen doen.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Misschien een spartan suit met allemaal camouflage dat je in een boom kan liggen snipen of in de bosjes?:D
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het verhaal gelezen(eindelijk), is wel fucking vet! Het kan gewoon weg niet een normaal iemand dat geschreven heeft, het moet iemand van Bungie zijn. Zoals sommigen al zeiden, misschien een lek! Maarja, ik ben benieuwd.
     
  10. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    een lek denk het niet want met halo 2 was alles ook een geheim tot de release en als dit echt is dan maakt bungie denk ik een nieuwe verhaal om het spannend te houden en ze moeten het E3 2004 level van halo 2 er in doen waar de MC op aarde land en door de stad rijd met een warthog en laatst op een ghost en dam met cortana tegen veel elite's vecht dat level wil ik echt HEBBEN
     
  11. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    waar kan ik dat verhaal lezen!?
     
  12. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    op pagina 7 staat het verhaal
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaag,op pagina 7, maar ik moet wel zeggen, het is fucking lang, dus je zult er wel eventjes de tijd voor moeten nemen.
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Maar het is de moeite waard. Ik het zelf opgeslagen in Word en dan de info over de units eruitgehaald en daarvoor in de plaats wat ge-fotoshopte foto's eringeplakt van uiteraard... Halo!
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het lijkt mij wel vet als je een Helicopter had die gelijkwaardig is aan de Banshee. Kan je tenminste luchtgevechten uitvechten tussen mensen en Covenant.

    En Dual-Wielding moet er uit. Het haalde de spanning van de lange afstand eruit aangezien je gewoon domweg begint te knallen met een SMG en Plasma Rifle. Zo is het een fluitje van een cent om Killing Spree te worden.
     
  16. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Yo, bedankt. Ik ben een beetje aan het rondneuzen. Maar ikzelf kan ook aardig tekenen dus met photoshop bewerk ik m'n eigen tekeningen die ik vervolgens gebruik om die tekst weer te bewerken. Heb ook een Halo 3 logo gemaakt ;)


    Edit: Vette sig. trouwens :D
     
  18. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    aangezien in nogaal een halo fan ben zoek ik er nogal veel over op
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja een Helicopter waarin marines zitten die met machineguns lopen te knallen en jij staat te vliegen.. ;)
     
  20. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    het is cker een must dat BUNGIE nu eens begrijpt dat het gehele leger niet gebruik maakt van 3 a 5 voertuigen er moeten cker meerdere komen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina