Wat zou jou naar de winkel laten gaan om een game te kopen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dr Zoidberg, 4 jul 2005.

  1. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms zie je een game liggen maar besluit je om hem toch maar niet halen, omdat je bijvoorbeeld net een ander spel gekocht hebt.

    Soms zijn er ook acties in een winkel waardoor je het spel gewoon niet kan laten liggen.


    Wat zou voor een jou een leuke actie zijn om een game te gaan kopen?


    Denk bijvoorbeeld aan een gratis T-shirt, goodies, demo-disc, korting op een ander product, DVD met content over games etc.......wat zou je zelf willen......

    (Serieuze antwoorden graag, mijn stageplaats is met dit onderwerp bezig en ik hoop ze te kunnen helpen.)
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2005
  2. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    euhm.. een grote korting:p of een als een dik maaaasterlijk spel een classic word ofzo.. gewoon waardoor ik minder kwijt ben, en als er een gratis t-shirt zou zijn dan zou ik er egt niet in gaan lopen hoorw:confused: egt wanhopig:p hahaha
     
  3. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop meestal spellen als ze net nieuw zijn dus een aanbieding direct aan het begin is altijd wel leuk. ( kan niet zo goed wachten)

    Als ik een spel koop weet ik meestal al wel een tijd van te voren dat ik dat ga doen, die aanbiedingen zeggen mij meer bij wélke winkel ik het spel koop. Als er bij één een t-shirt ofzo bij zit is de keus natuurlijk snel gemaakt :cool:

    Tegenwoordig koop ik bijna al mij games bij de game's shop want bij de barsmit en free record shop is het standaard duurder en ze doen niet aan extra's...
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, koop nooit een game door een actie, oordeel altijd volgens de revieuws, tenzij het mij echt enorm aanstaat en dan koop ik het gewoon zoals dynasty warriors(krijgt niet overal zo heel goed). En als ik in de winkel kom en er is een enorme prijsdaling, dan kan ik ook wel een game kopen ,maar anders, bwa nee.
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    De prijs. Als als ik een game (geldt ook voor cd's en dvd's) voor een zeer aantrekkelijke prijs zie liggen neem ik hem mee. :)
     
  6. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de game voor een lage prijs in de winkel ligt. Een t-shirtje maakt mij niet zo veel uit. Maar als je bijv. bij de ene winkel een dvd er gratis bij krijgt die mij aanspreekt dan haal ik hem in die winkel.
    Maar ik ga vooral voor de laagste prijs.
    Daar zijn we toch Nederlander voor?
     
  7. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Even in het algemeen. Het gaat niet om korting op de prijs zelf, maar bijvoorbeeld korting op een ander product. Een lage prijs spreekt altijd aan. Het gaat echt om een extra voordeel om de game voor het volledige bedrag in de winkel te gaan halen.
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    In eerste instantie ga ik altijd op prijs af. Maar kwa extra's spreekt alles me wel aan. Of het nu een bonus dvd, T-shirt of sleutelhanger is. Maar dan wel het liefst m.b.t. de game zelf. Niet dat je bij aankoop van Halo een T-shirt van Free Record Shop krijgt bijv. Voor een T-shirt van Halo zou ik het dan wel weer doen.
    En demo discs zijn altijd interessant! Want die heb je te weinig tegenwoordig vind ik.
     
  9. de j

    de j New Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Een demo is wel relax dan heb ik er wel wat euro's extra voor over maar een t-shirt vind ik niet echt boeiend want ik loop toch meestal in mijn nike of southpole shirts
     
  10. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Een kortingsbon voor iets anders die je derbij krijgt!
     
  11. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    2 halen 1 betalen:D
     
  12. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Waar ik zelf wel gevoelig voor zou zijn is dat je een game koopt en er dan een kortingsbon bij krijgt die je kunt verzilveren bij het volgende spel van dezelfde uitgever of ontwikkelaar (of een willekeurig spel).

    Dan doet de winkel aan klantenbinding en ik krijg korting op de games.

    Misschien geen goed idee maar dit kwam zo in me op.

    Succes iig.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben niet gevoellig voor goodies. Die kunnen me gestolen worden, het gaat mij om de game. Ik weet het, je hebt niet zoveel aan me haha. Alleen als een game een LE edition heeft en dezelfde prijs is als een gewone versie koop ik een LE versie (zoals met Forza het geval was), anders niet al is een LE een euro duurder.

    Ik koop games alleen als ik ze echt wil hebben en dan ben ik doof en blind voor aanbiedingen of extra's. Ik ben echt te gierig en moet meteen het spel hebben.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2005
  14. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de extra DVD van Forza vet. Die filmpjes hadden niets direct met race achter de tv te maken, maar gewoon stuff hoe het er in het echt aan toe gaat met tunen. Zoiets zouden ze ook bij schietspellen kunnen doen, gewoon wat amateur wapenliefhebbers hun colelctie laten showen. Leuk om te zien, maar het moet natuurlijk wel gratis zijn :).
    Goodies zijn leuk, mits je ermee over straat kan. Bijvoorbeeld: t-shirt van Master Chief is cool, maar no way dat ik met een t-shirt van Conker over straat ga. Bij Replay (goede gamezaak hier in Eindhoven) heb ik een sleutelhanger van een xbox gekocht, en als je op het logo bovenop duwt dan gaat er een lampje branden. Erg geinig ding (voor maar 5 euro).
     
  15. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Een mooie prijs is voor de mij de grootste pullfactor. Goodies zijn altijd welkom.
     
  16. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Behalve een goede game ;) een mooie prijs. Als PES4 bijvoorbeeld voor 29,99 bij de FRS ligt, kan ik m niet laten liggen
     
  17. Mangofoot

    Mangofoot Still Teh ubernoob

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Ninja Gaiden classic gaat (zoals laatst) koop ik hem wel, alsk em niet allang al zou hebben dan :p
     
  18. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik koop de laatste tijd sowieso geen games meer, maar ik haal ze via "andere manieren".

    Maar als dat niet mogelijk was zou ik idd voor een lage prijs het wel kopen, als je een t-shirt zou krijgen zou dat me niet boeien en al die nutteloze cadeautjes die je toch na een maand weggooit ook niet.
     
  19. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    idd als je een game koop omdat er een leuk 'iets' bijzit, ben je dom besug.,. t gaat om de game niet om de spulletjes erbij
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686

    Tot dat je voor €50,- Halo3 + MC beeldje krijgt :D
     

Deel Deze Pagina