HéHé ik wil thps 4 en total immersion racing. mensen spreke er nie veel over ma volgens mij wordt dit wel een zalige racer.
Die van MK : Deadly Alliance is heel mooi. Je kunt gelijk de sfeer van het spel zien aan de hoes. Die van Sega GT en Total Immersion Racing zijn ook aardig.
lol ik moe die game nie hebbe. tis fucking volleybal!!! wa is de fun daarvan. ok ok het is volleybal met BABES maar die zijn me toch geen 70 eurootjes waard.
Die is fake man Dat plaatje komt uit DOA2 Hier heb je haar.... derde van boven, alleen dan wel in een andere houding..... post zo wel 't plaatje in de zelfde houding als op die box Hier dan het plaatje http://www.gamerchickz.com/images/news/2002-10-26Tina.jpg
jullie hebbe gelijk over cover van dead or alive xtreme volleybal ik verbeter men fout : ik denk dat deze de enige echt is , nie met photoshop
Ik heb daar ook mijn twijfels over hoor!!! Dat is ook gewoon een screenshot!! Lijkt me een beetje goedkoop om een screenshot te gebruiken als cover! Bovendien mist er in de rechter bovenhoek, of het een NTSC of PAL is.