Fable The Lost Chapters - Rip off / Most Welcome ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Humorke, 10 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Is de komst van Fable: The Lost Chapters een Rip off, of kan je niet wachten hem te gaan halen?

Persoonlijk, behoor ik tot de tweede groep.
    Zoveel mensen die allemaal zeuren over de uitbreiding, dat het WEER geld gaat kosten. Zijn ze dan vergeten dat je niet VERPLICHT bent het te kopen?
    Fable voldeed niet aan z'n verwachtingen, maar welke gehypete game wel? Voldeed Halo 2 dan wel zo goed aan z'n verwachtingen? Hebben de makers van Sudeki, en nog zovele andere games hun geexcuseerd over de teleurstelling? Neen.
    Toch was Fable een geweldig spel, en de 60 euro waard, vind ik persoonlijk. De sfeer, die ik zo geweldig vond in de 2 trailers van Fable "Destiny is what you make of it" en "the power to become a legend" werd niet overgebracht. Dit is mijn grootste spijt, samen met de wat kleine maps en onuitgebreid "uniekheid"systeem.

Ze hadden alles beter in de eerste versie gestopt. Dat is waar, maar kijk eens.
    Fable is door vele gekocht, en door vele geliefd, ondanks dat. En nu komt een uitbreiding, waar weer vele naar uitkijken. Wanneer een producer geld kan verdienen met een klant tevreden te stellen, is dat niet alles wat m'n nodig heeft in de economie? Wil je de uitbreiding voor 30 euro (of ik weet nie thoeveel)? ja, koop hem dan. Vind je het te veel? laat hem dan liggen.

2. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    kan dat niet gewoon hier?

3. kuftc

kuftc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem ook kopen ik dacht eerst toen die uit kam dast het het een domme game was dat ik me sou vervelen aanrpg game maar toe ik hem speelde kon ik niet stoppen dus ik ga fable lost chapters wel kopen en hopelijk in het de Quest in de arenan nu langer want die vond ik wel vet

4. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    yup :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina