D O G T A G Publisher: Digital Jesters Developer: Diezel Power Genre: Action/shooter/wargame Release Date: 2006 Komt uit op: de pc, xbox, x360 Er is nog weinig info beschikbaar over deze game, maar i.i.g. lijkt t wat te worden. gamebeschrijving: k hoop dat je engels kan... An elite Special Ops Squad is sent in under your command. Your team’s mission: Arrest and retrieve the command structure behind the rebellion. If retrieval is not possible, neutralize the battalion command. Can you still pull the trigger when the enemy is your friend? De screens: Doet me denken aan bad boys... zijn het er nu 3 en nog een blanke erbij ook? Heeft hij nou gewonnen bij de verkiezing van: ´ugliest guy in the world!´? of was hij het wow, cool die gasten zijn aan het paintballen... of niet? Wat zit er in godsnaam in haar of zijn paintballgun?
Ty, ik moet wat doen. (lol) Ik dacht eerst: hhm ik maak een godfather thread, nee is er al, en dat gold ook al voor andere topspellen die nog uit moeten komen. Zoals: gears of war, oblivion... (waar dan al wat info van vrijgekomen is he) en ja deze bleef over leek me wel een leuk spel eigenlijk. :d
Tja, weer een twijfelgeval. Er zijn zoveel shooters, de een net iets anders dan de ander. Een goede shooter voor de Xbox360 is wel lekker, maar voor de huidige console heb ik voorlopig wel even genoeg shooters (en dan heb ik nog lang niet alle shooters gespeeld).
De screens zien er in ieder geval cool uit, nu maar hopen dat de gameplay,...het uiteindelijke resultaat goed is.
sorry, was ff afraffelen k moest naar mn oma toe... Maar thnx _0/ edit 1:Maar wat denken jullie wordt dit DE shooter voor de 360 op het begin, of zal een andere dergelijke S hooter game met die titel ervandoor gaan? Zo ja welke? btw, Dit lijkt een beetje op mercenaries qua graphics vinden jullie niet?
Ik denk dat gears of war stukken beter gaat worden, maar dat een third person, pak van de first person shooters, euhm: ghost recon 3 gaat misschien beter worden en anders moeten we wachten op halo 3, maar halo 3 kan je helemaal niet vergelijken met deze game.
.. idd ghost recon 3 is goed te vergelijken hiermee, gears of war ook wel, gow ziet er echt kicke uit btw.. Dit is ghost recon á la rainbow six..... jammer dat hier nog weinig info over te verkrijgen is. Zodra dat wel is komt het hier op te staan....
An elite Special Ops Squad is sent in under your command. Your team’s mission: Arrest and retrieve the command structure behind the rebellion. If retrieval is not possible, neutralize the battalion command. Can you still pull the trigger when the enemy is your friend? mijn vermoeden omtrent verhaal als die er is: je wordt verraden door je beste maten..
Tja, zelf let ik nooit op het verhaal in shooters. Gaat bij mij altijd de ene oor in, de andere uit. Heb altijd het idee dat het simpelweg neerkomt op 'anti-terreur tegen terreur-eenheden die een aanslag willen plen welke je moet voorkomen of dat de aarde of ander planeet aangevallen wordt en jij het laatste redmiddel bent.
idd zal mij ook worst wezen, maar waar ik een hekel aan heb bij shooters is dat je zo´n cursortje ziet waarop je richt..... gelukkig heb je dat niet bij bia, en hier ook niet hoop ik...
neej sory maar ik weet eigelijk niet goed wat ik hiervan moet denke van de ene kant lijkt het me wel vet enzow hoor maar van de andere kant heb ik het zow ondertusse ook wel ff helemaal gehad met die "ikbeneenbraveantiterrorist"-shooters...... maarja we zullen wel eve zien
Zelf vind ik de aim-cursors (targets) wel prettig. Misschien als je een goede shooter bent niet, maar voor iemand die zo nu en dan even erop los knald als ik, kan ik een aim-cursor (target) goed gebruiken. Zonder zou ook wel lukken, maar vind ik het effect wegvloeien, aangezien je niet ziet in hoeverre auto-aim werkt.
Dat klopt maar als ik de bugsr van mn pa tevoorschijn haal en ik schiet op een blikje (doe ik wel eens) dan heb ik ook geen aim-cursor, kijk ik hou van realisme...
Ik vind dat je niet kan vergelijken, van Halo en Ghost Recon zijn we ondertussen toe aan deel 3, dus we weten wat de gameplay voorstelt en wat het is. Gears of War en Dog Tag zijn geheel nieuwe games waarvan we niks weten, geen demo gespeeld en ga zo maar door. Zodra hier een tweede deel van komt, of als de demo's zijn verschenen, dan kan je echt praten over deze games. Ik denk dat je Dog Tag het beste met Gears of War kunt vergelijken en niet met Halo 3 of Ghost Recon 3. Gears of War lijkt me een erg leuk spel, en van Dog Tag heb ik alleen nog maar hoofden gezien, geen hud, geen omgeving, niks. De gezichten zien er daarom wel goed uit maar ik wil eerst meer zien/weten voordat ik dit spel ga vergelijken met Halo 3 en Ghost Recon 3.