Eminent EM4112 router probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door PunKBalleR, 9 jul 2005.

1. PunKBalleR

PunKBalleR Soccer freak

Leuk Bevonden:
    0
    Beste members,

Ik heb een tijd geleden de Eminent EM4112 USB router aangeschaft omdat ik online wilde gamen op mijn Xbox (Xbox Live).

Ik had weleens eerder online gespeeld toen ik chello had, omdat je de kabel uit je modem simpelweg in je Xbox kon stoppen. Maar nu ik Wanadoo ADSL heb met een USB Speedtouch Modem werd ik dus gedwongen een USB router te kopen om online te kunnen spelen.

Ik volgde de stappen in de handleiding en botste bij het installeren van de software al tegen een probleem op.

Ik plaatste de meegeleverde CD-Rom in mijn CD-Rom speler, en er verscheen een scherm met opties. Ik klikte op "Install upload utility". Na het invoeren van mijn ADSL account gegevens klikte ik op upload.

Hieronder de stappen die tijdens het installeren werden laten zien:

- Resetting USB Modem
    - Capturing firmware
    - Rebuilding firmware
    - Uploading firmware

En toen kreeg ik een foutmelding met: "FTP Upload Failed!"

Ik stuurde toen een mail naar de helpdesk van Eminent. Die vertelde mij dat het aan mijn firewall of antivirusprogramma kan liggen, en dat voor speeedtouch modems de laatste software vereist is om de instellingen over te zetten.

Het uitzetten van mijn firewall hielp niet, en nieuwe software kan ik niet vinden.

Is er hier iemand die mij hierbij zou kunnen helpen? Ik heb zo goed als geen verstand van routers en netwerkverbindingen.

Bij voorbaat dank,

Tariq

2. PunKBalleR

PunKBalleR Soccer freak

Leuk Bevonden:
    0
    Help me nou :mad:

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb ook een speedtouch van Wanadoo, maar geen router ik denk dan ook dat het aan je router ligt. Kan je anders gewoon eens proberen zonder router? want als ie het dan wel gewoon doet dan weet je in iedergeval dat het aan de router ligt.

Vind het trouwens vaag dat je gedwongen bent om een router voor online play te kopen, ik gebruik geen router en dan is je snelheid alleen maar beter.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    usb router .. waarom kocht je geen modem/router in een ... ik zou terug gaan naar de winkel en wat beter spul kopen :eek:

Deel Deze Pagina