[XOne] UPC Chello (cable) and XBOXLive ?

Discussie in 'Games' gestart door Super Mario 64, 27 okt 2002.

1. Super Mario 64

Super Mario 64 Super Special Ops

Leuk Bevonden:
    0
    Anyone out there found some info about compatibility with broadband cable connection & XBOXLive?

I hear you all talking about ADSL... but I want to know if my UPC Chello will do... just curious....

Greetz...

:)

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Sinds wanneer is het in om alles in het Engels te doen?

3. djbokkeman

djbokkeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sinds wanneer is die zoek button weg ?

4. markorius

markorius Guest

It will do of course

5. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    sinds wanneer wordt er alleen nog off-topic gereageerd?
    volgens wordt er gefluisert in de wandelgangen waar die dan ook mogen zijn, dat de upload limiet van chello ontoerijkend is voor bijv. halo:eek:

6. SPARTAN-}{-

SPARTAN-}{- Project MJOLNIR

Leuk Bevonden:
    0
    Heb Halo gespeelt op mijn chello kabel en dat liep niet lekker steeds kort pauzes/lags en dat is dodelijk in een FPS.
    Dit zal wel komen omdat bijna iedereen hier in dit gebouw een chello abbo heeft, delen zuigt!

Andere hebben hier er mischien minder last van..

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8

Dat komt omdat jij het principe niet snapt. Halo via de gamespy/xbconnect tunneling software is eigenlijk een LAN, een 'virtual private network' dat wordt gesimuleerd met PC's via het internet. Voor LAN (games) verkeer kan je veel hogere snelheiden 'eisen' en Halo is dan dus ook niet geoptimaliseerd om zo weinig mogelijk bandbreedte te gebruiken. Iets dat wel zal worden gedaan voor de Xbox Live games, logisch.

8. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    daar had ik totaal geen last van, maar als chello niet xboxlive compatible wordt, loopt MS hier een heeeel groot deel klanten mis ben ik bang

9. SPARTAN-}{-

SPARTAN-}{- Project MJOLNIR

Leuk Bevonden:
    0
    Ho, Ho!!!!
    Hoe kom je daarbij =( weet inderdaad nog niet alles van online verkeer af MAAR WEET DUIDELIJK DAT gamespy/xbconnect een TRUK IS OM EEN LAN(LOCAL AREA NETWORK) te SIMULEREN.

Xbox Live games daar tegen veel beter geoptimaliseerd zullen zijn, zoals je zegt logich.

Xbox Live zal inderdaad een ander verhaal zijn..maar als 't hogere connectie snelheid nodig heeft dan de meeste pc games... zie ik chello wat somber in.

Laatst bewerkt: 27 okt 2002

Deel Deze Pagina