1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 9 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk niet dat ze dat level er uit zullen halen nadat ze in dat level zoveel aandacht hebben besteed, maar als ze het doen zou dat niet uhm ...fijn zijn
     
  2. Victor

    Victor Guest

    Wil een mod even de topictitel veranderen naar: [Xbox 360] Kameo: Elements of Power? Bij voorbaat dank.
     
  3. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Gewoon je eerste post editen, dan kun je het daar veranderen.
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nee. Als je het daar aanpast zie je het in het topic zelf wel, maar als je kijkt naar de lijst met topics in het Xbox Games forum dan blijft daar de titel zonder de aanpassing gewoon staan.
     
  5. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ew...ok. Weer wat bijgeleerd O-)

    Weet iemand trouwens hoeveel van die speelbare "monstertjes" je tegenkomt? Eerst zag je er telkens een stuk of 5. Maar nog niet zo lang gelezen las ik ergens dat het er tegen de 10 of 15 aanliep. :D
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2005
  6. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    volges mij zijn het er 1 per element maar kun je uhm zal maar zeggen evolueren (pokemon) naar een sterker monster en dat dan 2 keer zo en dan ben je in de sterkste vorm zoiets is het als ik me niet vergis
     
  7. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    En elk figuurtje heeft zijn/haar eigen vaardigheden. Dit zie je terug in de puzzels van het spel en levelopbouw en zo, dacht ik. Je hebt volgens mij 5 elementen. Je kan een boxplant worden, een bruine kever, die een soort grote glazen ei met daarin bruine vloeistof draagt, een monster, die bestaat uit ijs, een draak, een andere ijsmonster die alleen wel een vacht heeft, een soort van egelmonster maar dan zonder stekels, die zich op elk gewild moment kan morphen tot een ball á la metroid, en een watermonster met tentakels die kan boosten met waterstralen en natuurlijk als enige onder water kan zwemmen. en je hebt een ander monster met flexibele armen, die enemies kan pakken en trucjes ermee kan doen (8)). Dat was het wel zo'n beetje. Natuurlijk kunnen al deze monsters ook nog 1 á 2 keer evolueren en hebben ze zelf ook nog EEN EIGEN ARSENAAL aan aanvallen.

    Hoe het vechten in elkaar zit? Je moet uit alle monsters 4 uit een menu op de 4 gekleurde knoppen selecteren. Met het vechten moet je snel switchen tussen monsters en zo aanvallen combineren met slowmotion om zoveel mogelijk schade aan te richten. Dit vechten gaat uiteraard ook gepaard met slowmotionmomenten.

    Ow wat een toffe game wordt dit! Bron: trailers van xbox (1) platform en kameo pagina op xbox.nl.
     
  8. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Volg de game al zo'n beetje van het begin, maar er is wel erg veel veranderd vergeleken met de eerste versie. Toen was het nog een "soort pokémon" er zouden wel 100 wezens in zitten die je kon "vangen" en laten evolueren. Nu zijn het er nog maar een paar. Wat ik wel erg jammer vind is dat de game tóch is uitgesteld naar de 360, dat betekend dus dat Rare maar 2 games voor de Xbox heeft gemaakt, en dat er van de eerdere beloftes om 5 games voor de Xbox voor eind 2004 te maken niets waar was.
     
  9. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    ja maar al die uitgestelde games moeten ook nog eens komen dus en dat met die 100 is volgens mij nooit geweest zo het dat wel zijn geworden zou het wel een beetje en gejat idee zijn en trouwens er zijn genoeg mensen die pokemon of zo toch hebben dus dat zou dan niks nieuws zijn en denk ik ook niet goed verkopen
     
  10. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je maar een handjevol verschillende wezens hebt, heb je ook hele andere gameplay dan wanneer je er 100 kunt vangen. Ik vind het wel goed dat er geen 100 beestjes inzitten. Zo heb je ieder wezen en dus ieder element vast wel nodig. Als je er 100 hebt, gebruik je ze niet allemaal en ga je maar gebruik maken van 6 beestjes ofzow. Je schept dan ook niet zo'n sterke band met ze. :+ Daarbij zou het dan idd téveel op Pokémon lijken naar mijn smaak. En als ik dat zou willen, kocht ik wel een andere console met Pokémon [wat ik dus absoluut NIET doe] :)
     
  11. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    interessante titel, maar word cker niet mijn 1e keus. miss 3e spel dat ik zal kopen.
     
  12. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad de titel die ik als eerste zal kopen is oblivion.
    Maar dit is wel een titel die ik zeker zal kopen als het resultaat natuurlijk is wat het zijn moet (niet dat ik denk dat het dat niet zal worden)
     
  13. Victor

    Victor Guest

    Waarom heb je zo weinig vertrouwen in de titel? Je begon ook al over de veldslag en nu denk je dat de game niet wordt zoals beloofd. Waarom? Volgens 2/3 van de members is Rare heilig. Misschien ben jij niet zo, maar ik moet die members op sommige gebieden gelijk geven. Rare levert goede producten af en Kameo is een spel dat je moeilijk kan verspesten. Dus waarom heb je er zo weinig vertrouwen in?
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Oftewel maak je geen zorgen, ik vind de screens erg sfeervol. :)

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  15. Victor

    Victor Guest

    Danke schün Excess-Denied! Ik kom maar geen nieuwe informatie tegen....
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Het ziet er inderdaad heel sfeervol uit. Je kan echt zien dat dit een game van Rare is:).
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Geen dank hoor, als ik wat info vind of wat plaatjes post ik ze hier! :)

    by de weg: http://www.rare-extreme.com/?section=kameo&page=kameo.html kan je veel info vinden, plaatjes enzo!
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2005
  18. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    dit is een game die ik al vanaf het begin volg.
    Ik hoop gewoon niet dat het zoiets wordt als fable veel praatjes weinig laten zien.
    En ik verwacht gewoon erg veel van deze game ik houd er niet van als ik daarna teleurgesteld wordt.
    Maar als mensen een verkeerde indruk krijgen van mij van dat ze denken dat ik hier slechts ben om Kameo af te kraken dan hebben ze het mis (zou best kunnen want ik heb de afgelopen paar posts van mij best wel kritiek geleverd)
    Trouwens er staat best wel relaxte info op die site (met die info over die co-op en zo wist ik nog niet.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2005
  19. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    mwah, Fable vond ik ok een best goed spel hoor, maar dat terzijde.
    Dit is in ieder geval de titel die ik als eerste bij m'n 360 ga halen, ik wacht hier al een hele tijd op.

    @Excess-Denied: thnx voor de info.
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Sfeervol is het zeker, maar of de game me echt zal aanspreken blijft voor mij nog even de vraag. Daarvoor wacht ik wel tot de gameplay beelden er zijn en/of de game uit is. Wordt ongetwijfeld niet mijn eerste titel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina