1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable: The Lost Chapters

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 9 jul 2005.

  1. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Gezocht naar sectrets zeker ;). En die boot op die pic. is volgens mij ook de boot naar Dragon's Cliff! Bij elkaar heb ik rond de 150 uur Fable gespeeld. Steeds een ander soort character etc. Dit was geloof ik ook het doel van het spel, maar de speelervaring was niet steeds verschillend (wat het wel hat moeten zijn geloof ik). Toch een meesterlijk spel, ga Lost Chapters dan ook zeker halen!
     
  2. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    150 uur? Dat is voor mij al 130 uur teveel!

    Ik hoop niet dat je er maar 10 uur gameplay bij krijgt, maar een stuk of 20-30.

    Maar het verhaal van FABLE wordt niet uitgebreider weergegeven of verlengd of iets dergelijks?

    Anders heb iig ik er nog steeds niks aan. Ik kocht fable voor het verhaal en mogelijkheden, maar de mogelijkheden interesseren mij niet meer zo.
     
  3. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    jawel er komen meer main quest bij, regio's en die zo maar ook niewuwe main en sub quests en onvoltooide dinge zoals the book of X moeten nu wel wel worden gebruikt als het tenminste goed is
     
  4. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe armor wapens dus nu komt de goede versie
     
  5. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    nu komt de oude versie alleen dan met meer,beter slordigheden zijn beter afgewerkt en er zaten stukjes van het verhaal in die er helemaal niet af werden gemaakt dragon cliffs bijvoorbeeld.
    Kom je het book of X tegen dat daar allemaal over gaat en kun je opeens niet verder daarmee van die slordigheden die zijn nu wel compleet anders weet ik niet wat ze in dat jaar anders zouden kunnen hebben doen
     
  6. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een beetje zielig van Lionhead. Maak dan iets als Downloadable Content dat je gratis of voor een klein bedrag kunt downloaden zodat je Fable upgrade naar de PC versie.

    Ik ga mijn geld hier echt niet aan verspillen, ik zie dit net als Pokemon rood, blauw en geel waarin steeds een heel KLEIN beetje verschil is. Ik denk dat ze beter aan Fable 2 kunnen werken voor de Xbox 360 dan dat ze hier hun tijd aan gaan verdoen.
     
  7. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg ineens zin in Fable... Zeker omdat ik KOTOR heb geleend en die viel me wat tegen. Het probleem is dat ik Fable ook geleend heb en die vriend van wie ik het spel geleend heb is op vakantie :mad:.
    Hoe dan ook, ik ga de uitbreiding blind kopen. Ik heb het spel zelf niet in bezit, en ik wil het wel graag hebben. Dat ik het spel dan kan kopen voor een zacht prijsje is meer dan genoeg om mij te overtuigen. Dat er meer erbij zit is mooi meegenomen.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ziet er vet uit! BTW Kheb een schoonheids foutje ontdekt in begin post:
    Release datum: Herft
    Moet zijn: Herfst
     
  9. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht, ten eerste wordt hij voor een zacht prijsje verkocht, waarschijnlijk 30 euro of minder, ten tweede, het juist leuk dat er nog een extra stuk fable voor de xbox komt, want niet iedereen heeft 400 euro voor de xbox 360...

    bovendien zit er best veel verschil in als ik het zo mag horen.
    en fable vergelijken met pokkemon is natuurlijk helemaal belachelijk.
     
  10. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    laat hem toch als hij pokemon en fable als hij dat hetzelfde vind.
    maar ik hoop inderdaad ook da het een groot verschil zal zijn.
    En niet dat er meer aandacht aan nieuwe pakkkies en wapens is besteed dan een uitgebreider verhaal en een grotere wereld.
     
  11. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    fable the lost chapter is geen klein uitbreiding hoor en hij wordt tussen de 20 en 30 euro
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nou klein.. Er komen meer quests,meer kleding,meer magie,meer vijanden,meer wapens en nu heb je ook meer sidequests denk ik.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Is gefixd en bedankt
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ook screens gevonden op www.ign.com

    Een nieuwe vijand!

    [​IMG]

    Nieuwe delen uit Hook Coast

    [​IMG]

    (Hier huist de Snow Troll)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  15. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn! echt mooi. Fable is idd. grafisch meer geschikt voor de pc! Op de xbox ziet alles niet zo scherp en glimmend uit... Maar het is idd. wel interessant gebracht, deze monsters. Check die ijsmonster! Echt mooi gewoon! De pc-versie maakt de sfeer helemaal waar....Het zou mij toch jammer lijken als de xbox-versie t.o.v. de pc-versie veel minder mooi zou zijn...
     
  16. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    die laatsten zouden best kunnen, maar die waren ook al bekend voor dat de orginele uitkwam. laten we hopen dat ze wel in de lost chapters zitten.

    Jammer dat er zoveel in geknipt is.
    en ik vind het nog steeds jammer dat je ipv een grote speelwereld, allemaal speeltuintjes hebt... :mad:
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    !Willem Fable! Je bent een held voor al die screens! _O_
     
  18. miep_starwars

    miep_starwars Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    vette post.
    waarschijnlijk ga ik hem wel kopen
     
  19. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    het geeft wel ook zo zijn voordelen want ieder speeltuintje is wel prachtig aangelegd en gedetailleerd en anders was dat mischien niet zo geweest
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    wat ik altijd zo jammer vond van fable was dat het allemaal zo klein was. elke paadje of leuke stad was in drie seconden door heen te rennen, Dat was echt het grootste minpunt. Daarom zie ik nu die coole stad en heb ik zoiets van wow maar dan speel je het en ben je er in drie seconden er doorheen.
     

Deel Deze Pagina