1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 4 Tournament 2005 !!!!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door psvmaster, 9 jul 2005.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Op de bank bij mij thuis haha....... Deal..... Maar ik kan er niets van..
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    nee gewoon op live...

    je bent toch winnaar cl ofzo

    kan je er wel wat van denk
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Oooh, zo jammer dit..... Nee joh, ik speel niet meer. Vroeger had ik grote daden, nu alleen een grote mond haha.... Nee, ik vind het best, we kunnen best een x tegen elkaar spelen hoor, voeg me maar toe als je wil. Ik ben alleen niet van de "we spreken een datum en tijd af" dus als je me hebt toegevoegd en we komen elkaar tegen, dan kunnen we best wat potjes doen hoor. Maar de kans dat je me nog online ziet met PES4 is niet zo groot. Ik speel nu alleen nog maar WE8LE en over een kleine 3 weken speel ik dag en nacht WE9........ Maar soms ben ik er nog wel om even wat te ballen en kijken of ik het nog wel kan....
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    WE 9 wat is dat precies?? Een opgepoetste versie van Pro 4 of niet??? Vroeger ook weleens we gespeeld maar daar waren gewoon wat namen en spelers geupdate en meer niet.
     
  5. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    das de japanse voorloper van PES 5...
     
  6. mike avalanche

    mike avalanche Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb goede dingen gehoort over Mars en Chandlerrrrrr !
    Alleen jammer dat 1 van de 2 zo weinig ambitie heeft..
    Maar ja dat is zijn goed recht !
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    Maar wat gaat er nu gebeuren met dit ''toernooi''' en ''peslive vs xbw '''

    Mijn toernooi is nu goed op de weg alleen nog 1 persoon moet bekend worden voor de kwartfinale en dan kan de halve finale beginnen

    Als de finale bekend is geworden maak ik weer een nieuw toernooi maar deze keer ook met een cup gelijk ook 1 afvalsysteem dus

    maar hopelijk doen er weer mensen mee die echt willen spelen
    hebben teveel mensen nooit meer wat van zich laten horen na het aanmelden jammer...
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ach, die jongen wil gewoon genieten van het spelletje. De een doet dat door toernooien te spelen en de ander door gewoon lekker zonder die verrekte spanning een potje te ballen om niets dan eer....
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, zoals ChandleR al zei, dit is de voorloper van PES5, gewoon de japanse versie van PES5. WE8LE is de opgepoetste versie van PES4. Beide versies (WE/PES) verschillen niet veel, maar voldoende om een favoriet te kunnen hebben. Wat mij iig opvalt is dat WE altijd een stuk langzamer speelt dan zijn Europese tegenhanger. Persoonlijk heeft dat mijn voorkeur, omdat het realistischer is en de aanval beter moet worden opgebouwt om te kunnen scoren. Het is imo veel fijngevoeliger dan PES, maar helaas kan ik met WE8LE niet online en dat zal ook zo zijn met WE9.
     
  10. Ceno NL

    Ceno NL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    of je moet een japanse ps2 halen met japanse netwerk adapter dan kan het wel

    een maatje uit engeland van me heeft dit en ook een japanse xbox om op het japanse xbox live netwerk te kunnen spelen
     
  11. mike avalanche

    mike avalanche Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0

    als jij open staat voor een xbw VS peslive game , dan kunnen we verder praten...
    Het is voor jou als organisator op xbw in ieder geval zaak dat je minstens 10 goede spelers kan selecteren...
    heb je dat gedaan, dan kunnen we het over het concept hebben !
    Jij hebt dus de kaarten in handen !

    In de toekomst staan er ook wedstrijden op het programma tussen Peslive en Engelse , Duitse en Belgische collega's !
    Maar dat zal pas rond Pes 5 zijn...
    Pzslive vind het in ieder geval een leuk idee om zo spelers van andere forums te leren kennen !
     
  12. mike avalanche

    mike avalanche Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat betrefd dat toernooi dat pisvee master organiseerde..
    Ik denk dat dat van de baan is...bij peslive zijn we in ieder geval niet akkoord gegaan met deze gang van zaken , omdat dat op deze manier gewoon niet werkt !
    Dus ik denk dat dat toernooi niet meer door gaat..lijkt me ook logisch omdat mars15 heeft bewezen zijn mannetje te staan met betrekking tot het organiseren van toernooien op xbw...
    En waarom zou iemand anders het op xbw gaan doen als er al iemand rondloopt die het goed kan !
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    stel we hebben 10 vs 10
    wat dan ?

    Ik hoop dat het wel lukt met 9 mensen te regelen
    maar zoals gezegd 10vs10 en dan ?
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yep dat is waar idd. Had ik eigenlijk wel kunnen doen... Maar jah, ga nu geen nieuwe PS2 meer aanschaffen alleen om WE te kunnen spelen op een japans netwerk te kunnen spelen. Dat had ik 2 jaar eerder denk ik wel nog gedaan, maar nu komt de nieuwe generatie er al aan...
     
  15. Ceno NL

    Ceno NL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0

    je bent ook geen echte die hard ook he :9 :D ;)
     
  16. mike avalanche

    mike avalanche Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0

    daarvoor hebben we bij Peslive diverse geniale breinen rondlopen die daar wel een leuk plan voor kunnen bedenken....
    Lijkt mij dat het iets gaat worden in davis cup style !
    Als jullie 10 menssen kunnen regelen en toezegging doen dat jullie graag een xbw vs. peslive wedstrijd willen spelen...dan kunnen we op peslive wel een leuke formule in elkaar knutselen
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    En die WE9 komt dus over drie weken uit??? hmm die moet ik dan ook maar ff regelen. Lijkt me wel ff lachen om die te spelen.
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je kan hem alleen spelen als je PS2 Japanse games kan draaien, niet vergeten hè?
     
  19. mike avalanche

    mike avalanche Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    hhhm heb zo het gevoel dat xbw de uitdaging van peslive iets te hoog gegrepen vind..jammer maar begrijpelijk !
     
  20. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Loop ze nou eens niet zo te zieken, Mike :lol:

    Kut-smilies hier |:-
     

Deel Deze Pagina