[PC] [WoW] Show je character

Discussie in 'Games' gestart door valley man, 28 jun 2005.

1. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie guild tabard. Welke robe heb je aan? Nog steeds robe of the lich, of zie ik het verkeerd? Want RotL is opzich wel goed.

2. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Robe of Winter Night.

(Ziet er hetzelfde uit als RotL, maar is blauw ipv paars.)

+10 int
    +40 shadow/frost spell dmg
    +100hp enchant

:)

3. FoD_Elementz

FoD_Elementz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kheb pas offhand van onyxia gekregen ^^

supervet, summoned een skeleton :D

en vette combo met mun sorcerous dagger

http://thottbot.com/?i=35886

4. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    OMG, dat ding is echt helemaal geweldig. Daar heb je veel geluk bij gehad_O_.

5. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Main character : Generals (lvl 51)

Class en race:
    Voor mijn aller eerste karakter heb ik gekozen voor een heerlijke damage dealer, nl een Human Mage. Ik ben sinds de release begonnen met het spelen van World of Warcraft en ben op m'n gemakkie af en toe is aan het spelen. Ik had op het begin eigenlijk weinig kennis van het spel dus ik wou een karakter hebben die kwa aanval grote resultaten boekt. Daarbij was ik bij zo goed als de rest van de classes eigenlijk hélemaal niet bekend.

Server:
    Omdat op zo goed als alle servers op dat moment ongeveer het zelfde aantal mensen zat (op een paar daar gelaten die met minuut 1 al tot de nok toe vol zaten geloof ik ) maakte het weinig uit welke server ik koos.
    Ik koos maar voor de (toen nog) low populated PvE server Stormrage, achteraf een goeie keuze want je komt meer Nederlanders tegen dan dat je dat in je eigen dorp doet ;)

Guild:
    Ik heb me aangesloten bij de toen net gestarte guild LowLanders welke op dit moment zo rond de 140 members telt. Een erg gezellige guild trouwens met geen gezeik maar gewoon fun met alles in iedereen :)

Screenshots:
    Hier wat screenshots van de avonturen van Generals.

De geboorte van mijn mage welke al snel zal gaan uitgroeien tot moord machine.

Met twee goeie tankers aan je zij als mage kan verdomd handig zijn

Een fototje van de mooie flora en fauna in Stranglethorn Vale :cool:

Na exteem veel spaarwerk een mount kunnen kopen. (mocht alleen wel nog vanaf lvl 32 skills kopen ;) )

Eerste bezoekje aan de instance Zul'Farrack waarna we totaal gewiped zijn door de aanstoremende rebellen van Zul

Na net lvl 51 zijn geworden is het tijd voor plezier O-)

Tot zover de screenshots

Nadelen van een mage
    Echter zijn er natuurlijk ook enkele nadelen te vinden onder de mage class. Zo kan hij/zij alleen maar cloth dragen waardoor de vijand gemakkelijk door je armor heen slaat waarna je je lijkwagen wel kan laten bestellen. Verder moet je spells echt gecontroleerd afvuren en niet domweg volluit gaan spells casten. Dit omdat je anders snel de aggressie van de vijand op je neemt waardoor ze naar jou komen.
    Meestal heb ik dan ook een Paladin aan mijn zij vechten die de agressie gemakkelijk van me af kunnen houden. Kom ik echter dan nog in de knel te zitten dan kan de Paladin me erg snel weer oplappen.

Voordelen van een mage
    Een mage heeft echter ook een aantal voordelen. Omdat ze veel damage kunnen maken komen de vijanden vaak niet toe om me uberhoupt met één vinger aan te raken, meestal leggen ze namelijk het lootje op een paar meter afstand.
    Een andere leuke spell van een mage als hij lvl 40+ is, is dat hij/zij portals kan maken naar de hoofdsteden die er in het spel te vinden zijn. Het leuke eraan is, is dat je de hele party mee kunt nemen op een reis door de tijd wat een behoorlijk tijdsvoordeel kan opleveren.
    Een andere leuke toevoeging aan het spell arsenaal is Blink, op deze manier kun je jezelf in 10 Y van het slagveld verplaatsen waardoor je moeilijk meer in te halen bent. Ook heeft deze spell me meerdere malen gered van het te laat komen voor de boot of de tram :cool:

Andere karakters
    Hier ga ik niet te veel over vertellen dan dat ik nog een lvl 33 Tauren Shaman heb, een lvl 16 Human Priest en een lvl 15 Night Elf Rogue.

6. lexhamersma

lexhamersma oblivion addict

Leuk Bevonden:
    0
    te erg plaatje weggehaald

Laatst bewerkt: 2 aug 2005
  7. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14

Aaaaaah!! ;)

8. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMG waar heb je die Cloth helm vandaan? vette epic :eek:

9. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0
    Erg gave characters hier, vooral die lvl 60 priest ziet onwijs vet uit.

Ik speel nu een maand of 2,5 En dit is mijn eerste character.
    Lvl 54 Undead warlock.
    Server : BLoodfeather PvP

Waarom undead ?

De undead hebben mij altijd al aangesproken en niet alleen in Warcraft.
    Daar kwam bij dat undead een paar skills hadden die mij erg handig leken waaronder Will of the Forsaken en de mogelijkheid om zeer lang onder water te blijven.
    Ik heb gekozen voor de warlock omdat deze een lekkere diverse manier van spelen biedt en vrij lastig is om op te bouwen en onder de knie te krijgen. ik hou wel van een beetje een uitdaging.
    En de summons zijn gewoon te meesterlijk. Hoe heerlijk is het een lvl 54 Infernal los te laten in astranaar en vervolgens zelf in een hoekje gaan zitten kijken naar al die lieve elfjes die tevergeefs hem proberen neer te prikken ^^

10. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Hmm, naar die staf zit ik ook vaak naar te zoeken(op ah). Maar hij is altijd overdreven duur. En ik vind hem heel erg cool:D. Verder ook een coole warlock.

11. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, er zijn meerdere staffs die er zo uitzien. Ik heb em ook, tenminste.. als je Soulkeeper bedoelt.

12. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, ik heb het nu over soulkeeper, maar die is altijd heel erg duur.

13. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet het 60-90g :). Ik kreeg em van een guildie voor maar 10g (lucky me) :D

14. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik had em voor 30 g op de AH, kwestie van geluk denk ik ^^

15. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ik weet dat ik ook uit de screenshot map had kunnen pakken, amar acrobat reader deed een beetje apart...

Wie?Rufuis, Night Elf warrior Level 23. Night Elf vond ik het mooiste eruitzien. Ook de omgeving op Teldrassil was zo mooi dat ik daar wel mee moest beginnen :)
    Heb ook een lvl 14 Orc Hunter, maar dat vond ik te saai. Ik heb nu een warrior omdat ik niet van afstandvechten hou. Ga liever gewoon lomp erin, veel leuker ^^.

Waar?Stormreaver. Conquistador zat er met een net nieuwe character toen ik begon. Hij kon me mooi alles uitleggen :cool:. Samen wat quests gedaan etc :)

Edit: w00t, over een uurtje lvl 24 :p

Laatst bewerkt: 20 jul 2005
  16. Wat gebruiken jullie om die picture bestanden om te zetten in JPG?

17. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Je kunt gewoon paint gebruiken, maar dan krijg je van die gore JPEG kwaliteit. Ik gebruik meestal gewoon Macromedia Fireworks om ze vervolgens als JPEG met 100% kwaliteit te exporteren. :)

18. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1

Plaatje van mijn Warlock. Close-up ;0 Deze is van vanmiddag. Ben inmiddels level 28 =P Was op weg naar Xroads. Zal morgen ofzo wel ff nieuwe/betere maken :)

19. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Character:
    Sensei Lvl 47 Dwarf Warrior
    Ik begon ooit m'n main als Hunter, maar raakte op lvl 40 geirriteerd aan de zwaktes en de class begon me te vervelen. Ik wou meer kracht en vooral meer armor in huis hebben, dus ik rerollde een Warrior, waar ik tot vandaag de dag nog steeds geen spijt van heb.:)

Plate armor is echt geweldig, het is veel gemakkelijker om aan een groep te komen, de invites komen zeer regelmatig binnen. En ik vind het erg leuk zo'n belangrijke actieve rol binnen een groep te spelen.

Server:
    PvP Bladefist
    Een keuze waar ik achterafgezien wél spijt van heb, aangezien Bladefist een van de meest instabiele server op het moment is.

Screenshots
    Schipbreuk :p

Indiana Jones momenten in Uldaman :D

M'n character op het moment :cool:

Laatst bewerkt: 15 aug 2005
  20. Fleppie

Fleppie Surinamese

Leuk Bevonden:
    0
    Oki hier de mijne,

Basora, level 55 Tauren Shaman met Skinning & Leatherworking op Bloodscalp.
    [​IMG][​IMG][​IMG]

Mijn alt is knittle, een level 19 Troll Priest met tailoring & Herbalism

Ik heb pas nog eenalt gemaakt: een level 12 undead Warrior met Mining & Blacksmithing omdat ik eerst begonnen was met een warrior op Thundermaul, een pve server. Die was level 26 toen ik een pvp server uitprobeerde en meteen daar ben blijven hangen.

Laatst bewerkt: 15 aug 2005

Deel Deze Pagina