1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable: The Lost Chapters

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 9 jul 2005.

  1. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Fable was best een goede game, maar punt is dat we maar een game kregen waar de helft in zat wat was beloofd.

    Als ze dat weer doen ,ben ik niet van plan het zelfde spel in de winkel te halen voor een paar extra missies, terwijl er weer gouden bergen beloofd zijn....
     
  2. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    iets beloven is altijd makkelijk, maar dat neemt niet weg dat lionhead een prachtige game heeft afgeleverd.

    en nu waarschijnlijk een goede uitbreiding gaat leveren voor een goede prijs :)
     
  3. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0

    250e Post:



    Dit klopt helemaal...

    Vergelijking: hé ik geef je 20 euro voor fable... en vervolgens geef ik je 10 euro... Daar ga je toch ook niet mee akkoord? Dus Peter Mollyneux zal dan wel t 1 of andere actie moeten verzinnen voor de fable gamers (voor de kostprijs). Want anders schaden ze het vertrouwen van de fable gamer. (iig van mij, want dan komt ie op mijn doomed lijstje van slechte nou jah laat maar) Maar fable was wel een uitstekende game ben ik wel met je eens maar zo kort he--
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  4. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk moest Peter ons niet lekker maken met allemaal dingen die onmogelijk waren met de techniek toen.
    Nu weet hij wat hij kan met Console-games want dit was zijn 1ste console game en nu weet hij en zijn team wel hoe ze de dingen inelkaar moeten zetten :).
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Maar ze zullen hun lesje wel geleerd hebben hoor ;). Er was meer dan genoeg kritiek op Fable, over de beloftes etc. Ze zullen vast niet zo stom zijn om dit keer weer veel spul te beloven en slechts de helft hiervan af te leveren. Opzich maak ik mij hier dan ook weinig tot geen zorgen over.
     
  6. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Peter heeft zich geëxcuseerd he ;-) Hoeveel geflopte games (oooh, zoveel) zijn hun verwachtingen niet nagekomen en hebben zich geëxcuseerd? Fable heeft veel kritiek gehad, maar blijft een mooi en leuk spel.

    @Timmietje: Fable 2 is niet aangekondigd. En niemand heeft je ooit verplicht Fable TLC te kopen, of wel soms? Vond je Fable een teleurstelling? best, maar als je er helemaal niet van genoten hebt, wilt het zeggen dat je dat ook niet echt zou gedaan hebben met de volle game. Het is maar een verminderde versie, het blijft leuk...
     
  7. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer heeft hij dat eigelijk gedaan.
    Want 2 maanden later las ik een interview en zei hij dat hij helemaal tevreden was met fable en alles erin had gestopt wat hij erin wou hebben
     
  8. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet meer zeker wanneer, ik denk rond de release, iets voor of na, ik weet het niet. Waar heb je dat interview gelezen?
    Het stond namelijk op XBW, de grote Fable-fansite.. Fable.nl denk'k, ik weet niet meer,...
    EDIT: niet Fable.nl, weet iemand nog die grote nederlandstalige Fablefansite?
    EDIT: Fablefan.nl, maar ze zijn er mee gestopt
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  9. Ananas

    Ananas XBW Vrucht

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt me een cool spel!
     
  10. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal gelijk, punt is wel, je zit toch met dingen in je achterhoofd, zie de wanhopige vuurtoren topics, de topics over de stick. aan het eind van het spel ben je gewoon niet volledig tevreden omdat je WEET dat het verder gaat/meer had kunnen zijn.
     
  11. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    @gforce dat probeerde ik in mn vorige post hier o.a. uit te drukken.
    @humorke de excuses van Peter Molyneux hebben mij niet bereikt en ik geloof nog meerdere fablers niet... En jah ik heb wel van fable genoten maar niet met volle teugen hoewel peter daar wel voor had kunnen zorgen want de techniek liet het toen wel toe hoor?! Ze hadden er hard en jaren aangewerkt; aan project ego...
    Ik moet toegeven het ziet er echt strak uit qua graphics en gameplay is ok wel ok... Maar een game die je na een week maar dan ook ECHT uitgespeeld hebt is het eigenlijk niet waard vandaar dat fable the lost chapters komt maar wij gaan een beetje offtopic maar laten we het nu over ftlc hebben.
    De steden schijnen uitgebreid te worden, maar wat moet ik hier van verwachten (van o.a. hook coast) dat de steden echt heel groot worden zoals bij eeh.. morrowind?
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  12. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo groot denk ik niet. Ik vind het best jammer dat de werelden niet groter zijn, en zo linear. Je zou shortcuts door een bos moeten kunnen nemen, maar je kan alleen maar de weg gebruiken, en zo'n dingen...
     
  13. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja dat vond ik ook. Er was beloofd dat je kon verdwalen in de bossen, dat je van de paden ofkon en hier secrets e.d. kon vinden. Ach ja, het is leuk als het zou kunnen, maar erg gemist heb ik het niet.
     
  14. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wat ik eerst wat ik van fable verwachte daarom die post van daarnet, en grote teleurstelling dat o.a. dat er niet in kwam. Dan maar hopen dat dat wel zo is in FTLC maar om daar weer een hoge prijs voor te betalen?? sommige zeggen dat het 30 euro gaat kosten.. tjah dan weet ik het ook niet he...
     
  15. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet zeker weet of 't aan je verwachting zal voldoen wacht dan even op een paar reviews zodat je dan wat beter kan beslissen in plaats van nu al te gissen.

    Lol, ik ga ook 10 gold vragen voor een rijmpje. :9
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee, en hoe kom jij aan 25 characters? Je kan er maximaal maar 10 hebben.

    Dat weet ik niet? Maar is wel mooi.
    En over Hook Coast. Hook Coast is (weet ik niet 100%) in twee grotere delen verdeeld als het origineel. En als je goed op de screens kijkt zie je af en toe in Hook Coast omgevingen een rond, hoog gebouw met pinnen op het dak:

    [​IMG]

    Op een andere screen:

    [​IMG]

    Zie je op het dak (links boven) pinnen, en die speilen (links) zijn net als in Witchwood Arena. Ook de ondergrond is anders. Maar qua opbouw is het net een Arena. Dus misschien is er nog een Arena in Hook Coast omgevingen.
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  17. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg eens, vinden jullie niet dat de controls ook een beetje aangepakt moeten worden? Ik vond het hakken en slaan enz. een beetje langzaam en te traag gaan voor mijn gevoel. Zo snel als ninja gaiden hoeft de actie natuurlijk ook weer niet te gaan, maar bij fable is het wel opmerkelijk net als het lopen/rennen in het spel. Bij mij gaat het lopen/rennen niet zo soepel als bijv. bij ninja gaiden. Daarbij is het alsof je je natuurlijk beweegt, maar bij fable gaat het zo stroef!

    Ik ben benieuwd of jullie dit ook ondervonden hebben of dat mijn xbox of copy niet deugt...
     
  18. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind absoluut van niet, de animaties zijn erg goed te noemen.
    Dit hoeft ook niet aan jou materiaal te liggen maar gewoon hoe jij het ervaart. :)

    PS: @ Willem, zeer goed opgemerkt. ;)
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  19. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee je xbox en copy zullen wel goed zijn. Inderdaad, soms gaat het vechten een beetje traag. Ligt er ook maar net aan welke zwaard je hebt. Met Solus Blade en dat laatste zwaard van Jack of Blades en andere echt normale zwaarden sloeg ik redelijk snel. Bijlen en hamers gingen wat trager. Het lopen zag er niet echt natuurlijk uit maar ging wel redelijk soepel hier. Weet niet precies wat ermee was maar het had inderdaad iets onnatuurlijks.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat ze eenbeetje onnatuurlijk lopen is waar. Maar stroef vind ik het niet echt. Denk een aan PoP The Sands of Time. Dat liep pas stroef.

    En misschien wordt dat wel aangepakt in The Lost Chapters.
    Maar hoop niet teveel.
     

Deel Deze Pagina