1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tekken 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door marten, 20 feb 2005.

  1. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat vind ik dus ook er kan geen 1 3D spel tippen aan de gameplay (vind ik) van de Tekken Serie. Ook al ben ik ook groot Fan van Soul Calibur an DOA maar check deze filmpjes eens maar op http://www.tekkenzaibatsu.com/gallery/movies.php?id=t5combo

    Dan weet de echte Tekken Fan dat dit spel weer gaat rouleren..
     
  2. marten

    marten Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Soulcaliber 2 was echt vet, laat het 3de deel maar komen!
     
  3. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer zou die dan uit kunnen komen ? . :)
     
  4. pobo

    pobo Ganja User

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net die filmpes bekeken, OMG! :eek: deze deel moet ik hebben _O_
    maar heb geen ps2 :mad: dus hopen dat die ook op de xbox uitkomt
     
  5. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of dit al gemeld is, maar gamespot.com heeft een review van deze game. Tekken 5 kreeg een 9.2 --> superb. Voor graphics een 10 btw.. toch wel opvallend, omdat ik het er helemaal niet zó goed uit vind zien.
     
  6. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    maar wel voor een PS2..Gamespot zegt zelfs dat dit de best uitziende game van de PS2 is..
     
  7. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0

    ja dat las ik pas ook op gamespot.com . Toen ik die screens zag denk ik WAT ?? is dit alles, egt lelijk waren ze en toen zag ik bij graphics staan 10. Toen snapte ik het al helemaal niet meer. Maar tog ,ik denk dat TEKAN de strijd aan wil spannen met DOA.
     
  8. Fighter

    Fighter Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahh fuck, niet op de xbox? Ik had het ook via via gehoord maar het leek mij zowieso sterk dat ze hem ook op de Xbox uitbrachten...
    Ik vind Tekken echt ontzettend vet, vooral Tekken Tag Tournament, ik ben het er wel mee eens dat het niet zo snel gaat, en volgens mij is dat ook het geval met Tekken 5, want ik heb al wat filmpjes gezien, maar toch...
     
  9. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, ze moeten echt een keer een Tekken op de xbox beginnen. :mad:
     
  10. Ananas

    Ananas XBW Vrucht

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game net bij een vriend gespeeld, was wel leuk met zn tweeen maar ik denk dat de singleplayer mij niet zo lang zal kunnen boeien.
     
  11. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    SC3 zal misschien nog op de xbox 360 verschijnen. Nu kunnen jullie je te goed doen aan filmpjes over het spel op www.gametrailers.com. Gebruik de zoekfunctie om de filmpjes te vinden, et voilá.
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat Tekken 5 niet op de Xbox uitkomt zal ik niet wakker van liggen, kheb een PS2 en ook daar ga ik um niet voor halen....ik vind het net niet mijn type vechtspel. Ik ben DOA gewend, en als ik Tekken speel is het net alsof ik in slow-motion zit te spelen....en dat m'n characters pas later doen wat ik zeggen :mad: Anders gezegd : als ik in DOA 5 knoppen achter elkaar indruk, doet mijn character ook 5 moves :) Ik wil hiermee natuurlijk niet suggereren dat DOA een buttonbasher is, want in DOA moet je net zo goed weten waar je mee bezig bent en welke knoppen combo's je gebruikt. Bovendien vind ik het counter-systeem wat erin zit ontzettend vet, het kan soms echt verschil uitmaken tussen winnen of verliezen als je op het goeie moment goed countert....improviseren en snel reageren op de moves van je tegenstander heet dat, en das iets gaafs naast het "gewone" blokkeren :) Maar het speelt gewoon lekkerder, soepeler en vooral sneller. Dan vind ik Soul Calibur nog beter als Tekken, ook omdat dat qua snelheid een stuk hoger ligt en omdat je met wapens vecht....das wel vet :D En het verhaal in Tekken 5 is beter als in DOA ? Boeit me geen reet, als ik een spel wil met verhaal koop ik wel een RPG in plaats van een fightinggame ;) Het gaat mij puur om het vechten, en de manier hoe dat in de gameplay verwerkt is. En de mogelijkheden die je hebt qua multiplayer, tag-teamen met z'n 4en tegelijk in DOAU is gewoon meesterlijk, en anders speel je het online :D Tekken 5 mist net die dingen waar ik het net over had....bovendien zal DOA grafisch altijd superieur zijn, niet dat dit nou het allerbelangrijkste is, maar ik vind het zeker wel belangrijk in een fightinggame. Charactermodels van zulk hoog niveau zie ik in geen enkel vechtspel (wat zeg ik, in geen enkel spel) terug....ook niet in Tekken 5.
     
  13. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    tekken 5
    ze hebben het tempo iets omhoog gekrikt maar ik vind het nog steeds niks.

    ze proberen ook meer met interactieve levels te werken maar dat is ook hopeloos mislukt.
    in doau bv gaat in bepaalde levels de tegels van de vloer kapot wanneer je een harde smak maakt. Bij tekken gaan die altijd kapot ongeacht of je hard of zacht neer komt.
    verder zijn de graphics ook maar matig.
    de counter mogelijkheden zijn ook zwak bij tekken.
    puur gericht op combo's niet echt mijn ding
     
  14. Franklin01

    Franklin01 Xbox Gamer

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat geen een vechtspel ooit zal kunnen tippen aan Dead Or Alive.
    Ik vind wel dat Tekken zo ook zijn charmes heeft, maar ik heb een beetje het idee dat het hele tekken concept een beetje uitgemolken is. Net zoals met de Tomb Raider-Series, waarvan binnenkort weer een nieuw deel van zal verschijnen.
    Tekken is inderdaad flink langzamer dan Doa en dat merk je behoorlijk als je eerst een tijdje Doa hebt gespeeld.
    Qua verhaal vind ik zowel Doa als Tekken niet super, op dat gebied scoort Soul Calibur II veel hoger bij mij. Dat spel ik gewoon veel dieper, je hebt uitgebreide informatie over de characters en hun bedoelingen en over hun wapens.
     
  15. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben zelf echt een lief hebber van fightgames. En ik vind DOA en zowel Tekken geweldig (en ook spellen als Soul Calibur, 2D fighters etc.)

    DOA is natuurlijk een heerlijke fighter met geweldige graphics & interactive velden en zeker geen slechte fighter maar als bovenstaande beweren dat DOA beter is dan Tekken 3 of 5 dan zijn jullie echt niet lekker want er is geen een 3D Fight game met zo'n sublieme fight engine als bij Tekken. Als je langer beide games speelt dan zit er bij Tekken gewoon veel meer diepgang. Tekken weinig counter attacks?! Zeker niet veel gespeeld..Begrijp me niet verkeerd ik vind DOA zeker niet slecht en het is meestal een genot om het te spelen mede door de mooie graphics en geluid maar bij mij gaat het niet allen maar om de graphics maar ook om de gameplay en DOA haalt het echt niet bij de meesterlijke fight engine en het gevoel dat ik krijg bij Tekken. Maar dat is mijn mening.

    Wat ook vet zou zijn is een fight game genaamd Tekken vs DOA of Tecmo vs Namco...(Ik droom nog even verder..lol)
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben hier ook niet om DOA te promoten en Tekken de grond in te boren, ik respecteer de mening van elke (fighting)gamer :) Tekken zal misschien idd meer moves en diepgang hebben in de fightengine, maar het mist die snelheid en soepelheid waar ik het net over had....de "DOA feeling"...zoals WarriorSan het heeft over het gevoel bij Tekken, heb ik het over dat gevoel bij DOA ;) Ach ja, een typisch voorbeeld van smaken verschillen zullen we maar zeggen :D Ik zeg niet dat DOA voor iedereen beter is dan Tekken, maar in MIJN ogen vind ik DOA gewoon net iets lekkerder spelen....but hey, that's just one guy's opinion :) Tecmo VS Namco zou idd wel een lachuh ideetje zijn moet ik zeggen :D Ayane VS Kazuya, zie je het voor je ? :D:D
     
  17. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Namco vs Bandai zal wel tot de mogelijkheden behoren.

    Tekken 5 zal het best wel goed doen op de Xbox. Ik heb zelf nog nooit Tekken gedaan. Zou een leuke promotie stunt zijn voor de PS3.

    Er komen eigenlijk alleen nog maar 2d vechtspellen uit voor Xbox. Over een tijdje hebben de meeste gamers DOAU ook alweer gezien. Tijd voor wat nieuws als de Next- Gen toch nog te duur is.
     
  18. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    En 2D vechters zijn gaaf.

    Tekken komt volgens mij niet naar de Xbox360, zou wel wat anders zijn, maar ik denk het niet.
     

Deel Deze Pagina