1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Internet bankieren naar Paypal account

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door GustavSan, 11 jul 2005.

  1. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of het (al) mogelijk is om online via internet bankieren geld over te maken naar een paypal account? Het gaat om internetbankieren via de ABN-AMRO.

    Ik hoor dit graag, dank

    mx
     
  2. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet kun je alleen van rekening naar rekening, paypal (is dat iets met de creditcard ofzo?) Ik weet niks van de optie naar een creditcard oid.
     
  3. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee volgens mij kan je alleen Paypal-Paypal (eventueel zonder account en alleen met CC betalen) transacties doen en niet zoals bij gewone banken van bank naar bank. Maar als het wel zou kunnen zou dat heel erg leuk zijn :)

    Je kan btw wel geld van je bank (via ja paypal account) naar je account laten overschrijven en van daaruit dus via paypal betalen. Maar niet direct dacht ik. (dus Bank - Paypal)
     
  4. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kan wel geld van je eigen bank naar je eigen PayPal rekening overmaken
     
  5. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, wat jij wil kan niet.

    Maar als je bij je paypal account op add funds drukt krijg je een naam ,rekeningnummer etc. . Maak je bijvoorbeeld op die rekening 20 euro over en 2 dagen later heb je dat op je paypal en kan je daarmee betalen
     
  6. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp ik het goed?

    Ik wil dus vanaf mijn eigen bankrekening naar mijn eigen paypalaccount geld overmaken. Hiervoor heb ik in ieder geval de mogelijkheid om dit bij mijn bank (via papieren overmaking) te doen, maar ik vroeg mij af of en hoe ik dit gewoon online via internetbankieren kan doen...
     
  7. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Gewoon als overschrijving.

    Bij PayPal kies je de optie: add funds
    Daar krijg je dan een rekeningnr en een omschrijving van.
    Je moet ook even je eigen bankrekening daar opgeven.

    Je maakt het dan gewoon via internetbankieren als een normale overschrijving over, met de omschrijving die PayPal je gaf.
     
  8. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Okies, ik heb gedaan wat je hierboven schreef. Het geld is van mijn rekening afgeschreven. Heb jij hier ervaring mee? Klopt het in het geval van internetbankieren ook dat ik nu eerst 3/4 dagen moeten wachten alvorens het op mijn paypal rekening is bijgeschreven? Ik heb bij ABN dat Banking ID vermeld in de extra opmerkingen vensters (3 regels voor tekst), hopelijk is het voldoende...

    mx
     
  9. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Het paypal bankrekening nummer is gewoon een normaal bankrekeningnummer, alleen worden de stortingen door computers verwerkt. De wachttijden zijn dus hetzelfde als bij normale overschrijvingen.
     
  10. Toxic_Timmie

    Toxic_Timmie Registered User

    Berichten:
    875
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb ook wel eens met "add funds" vanaf mijn ABN AMRO rekening wat geld overgeschreven naar mijn PayPal account, 4 uurtjes later stond het er al op.
     
  11. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, uiteindelijk stond het binnen 5 uur na overschrijving op mijn paypal-account. Gaat inderdaad erg makkelijk en ook best snel.

    Wat ik wel vreemd vind aan paypal zijn al die limieten etc. Ik weet mijn CC-limiet, en die is lager dan de limiet van Paypal. Dus vraag ik me af hoe hiermee wordt omgegaan. Stel ik heb een limiet van 100euro, en koop via ebay/paypal een item voor 110 euro. Wordt dan de gehele paypal-betaling geweigerd? Of levert dit een overschrijding van mijn limiet bij mijn CC-maatschappij op?
     
  12. VEN0M

    VEN0M BLaCK VEN0M NL

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    fuck dat internet bankiere
    elke x als ik die reclame zie,heb ik echt zin om een bom op die tv te gooie
     
  13. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Zet die tv dan ook niet aan dude!
     
  14. VEN0M

    VEN0M BLaCK VEN0M NL

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    oke k heb 900 euro aan die tv uitgegeven, maar ik ga hem niet aan zette.
    ik laat m daar staan zodat ie weg kan rotte
     
  15. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste. Waarom post je dat, het is volledig offtopic en niets toevoegend.

    Maar dan zap je toch gewoon door? :p

    Edit\ Ik doelde dus op je eerste post.
     
  16. VEN0M

    VEN0M BLaCK VEN0M NL

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat t elkex zown zeikende kut reclame is,waar 9 van de 10 mensen geen eene moer aan heeft.
    daarom
     

Deel Deze Pagina