hoi, Ik heb een vraagje over je profile van rainbow six 3 black arrow Je kunt maximaal 8 letters of cijfers plaatsen. Als je de xbox om heb laten bouwen dan kun je een langere naam maken met FTP . Ik weet niet hoe ik mijn naam langer kan maken weet iemand hoe dat kan ? Zo ja kunt u mijn dan helpen ? >>>>>>>............................................................ Screenshot andere vraag iedereen heeft het erover enz. dat je screenshot kunt maken in een game maar hoe moet je dat doen met een pogramma ofzo ? weet iemand dat ? zo ja kunt u mijn helpen ? >>>>>>................................................... Maps weet iemand waar ik toevallig rainbow six 3 black arrow maps kan downloaden ???? Zo ja wilt u mijn dan helpen? GRT.ferry
voor screenshot moet je je xbox aan je pc/laptop verbinden en die maps neem ik aan bij xbox live content downloader
hoi, ja ik heb mijn xbox met een kabeltje vast aan mijn router ? leg eens uit.......screenshot, snap er niks van maar maps ik heb geen live weet je dat ik heb xbc / kai ferry