Microsoft en hun ''kwaliteit''

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door NatureGoneWild, 11 jul 2005.

  1. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    :eek:
    Lol dat is wel ziekelijk lang.......... :{
    Hoe leuk een spel ook is na 3 uur houd ik er toch wel ff mee op :eek:
     
  2. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    misschienn doet ie er wel eens even andere spellen in maar dan blijft die toch aan staan maar een en hetzelfde spel 18 uur lang achter mekaar spelen is toch echt ziekelijk lang.
    eigelijk is 18 uur achter mekaar xboxen zowiezo ziekelijk lang
     
  3. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Bij hebben:

    1 xbox
    1 controller
    1 headset

    het begeven.

    Het spul is allemaal leuk en aardig, maar om nou te zeggen dat het lang mee gaat, nee.
    (en ja, 2 van me vrienden hebben ook problemen met hun xbox/controllers). M$ service is wel goed, behalve als je buiten de garantie periode zit.
     
  4. VUL_kenneth

    VUL_kenneth Guest

    nooit iets kappot hoor, ligt meer aan jezelf
     
  5. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    mn xbox begint nu wel een beetje rare fratsen te vertonen, zomaar vastlopen en heb ik vaak een dirty disc, terwijl die disc helemaal niet dirty (of damaged) is. en owjah ik heb ook nog een kapotte contoller (heeft een afwijking naar links).

    leuk plaatje trouwens Kenneth... gejat? :{
     
  6. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    inderdaad volgens mij stond erges in d faq toch echt erges dat dat niet de bedoeling was.
    maar kan trouwens ook gewoon toevallig zijn, lijkt me sterk maar 't kan.
    en als ik mag geloven gaat er bij best veel mensen wel eens iets kapot.
    mijn xbox is ook in reparatie trouwens maar dat had ik al gezegd.
     
  7. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, een soort samenvating van 5 pagina's:
    - er gaat en daar spullen kapot
    - de disk drive van de Xbox is z'n zwakke punt
    - de service is goed als je Xbox nog in de garantieperiode zit
    - ze vervangen zo'n beetje alles wat kapot is, ook al neigen sommige gevallen naar user abuse
     
  8. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb mijn XBOX nu ook ongeveer 3 jaar. Er waren maar twee dingen niet helemaal 100% in orde maar die zijn inmiddels al verholpen zonder iets te hoeven aanschaffen en zonder de service. Ik had eerst weleens last van Dirty or damaged disc. Maar dat is blijkbaar gewoon over gegaan want ik krijg de melding steeds minder. Mijn xbox staat in een tv meubel met maar zo'n 5cm ruimte aan de zijkant. De voor en achterkant staan aan een open kant in het kastje. De tweede waar ik ooit last van had was mijn controller. Die liep erg langzaam naar vooren bij FPS ik heb hem open gemaakt en schoongemaakt en even een leuk kleurtje gespoten. Nu doet de controller het al wat beter. Verder heb ik een DVD kit 3 controllers en een XBOX en ik ben er wel tevrede over. Toch hoop ik dat de Dirty or Damage disc is verholpen bij de 360.
     
  9. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn xbox van een maand na de launch en doet nog steeds perfect, één standaard controller heb ik sindsdien iets of wat versleten.
    Tis volgens mij iets of wat lotto plus het feit waar uw xbox staat en of er veel stof en warmte aankan.
     
  10. dopmaster

    dopmaster Flying High

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds de release van de Xbox nooit hardware problemen gehad.

    Alleen heb ik 2 headset clipjes weten te slopen... boeiie, plakband is overal goed voor!
     
  11. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn eerste xbox was stuk, dus toen kreeg ik een nieuwe. Die heb ik nu 2 jaar, en de lens van mijn dvd drive begint kuren te krijgen. Geweldige betrouwbaar? Nee, maar acceptabel. Playstation heeft daar in de regel meer problemen mee. Als je een betrouwbaar ding wil koop je een nintendo, die gaan niet kapot :)
     
  12. Murdock

    Murdock Metal Up Your Ass!!!

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn doos is iets ouder dan 2 jaar, heb een grote controller en een kleine, grote doet het nog gewoon en de kleine heeft soms een paar kuren omdat dat ding vaak gewurgd is op de gemiddelde lan party, desondanks blijftie het nog goed doen, en mijn Xbox heeft na 2 jaar bijna nergens last van, en dat is in een omgeving waar het toch wel redelijk stoffig is ( lees: mijn kamer ) Headset kapot is ook nog nooit gebeurd bij mij en ik behandel het redelijk slordig ( kamer = puinhoop ), bij me broer is een headset kapot ( het klipje ) en dat gebeurde toen er iemand op jumpte. Om eerlijk te zijn ben ik dus best wel tevreden over de kwaliteit van M$ en denk ik dat het toch meer opgaat hoe je met je spullen omgaat.
     
  13. genetic

    genetic Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal niet gaan opnoemen wat wel en niet werkt, ik wil alleen even zeggen dat MS zeer goede memory cards maakt. Mijne ging gezellig mee de was in met m`n broek, en hij werkte daarna nog PERFECT! _O_ Geen save games corrupten, geen save games eraf, geen schade aan m`n controller na het uitproberen. Dus nice work MS _O_
     
  14. SPARTAN 117

    SPARTAN 117 Still G.U.D.

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wenie wat jullie allemaal met jullie xbox doen maar ik game heeeeel regelmatig en het enige wat kapot gaat bij mij is het draadje van m'n controller bij het punt waar ie de controller ingaat. Verder nog nooit ergens last van gehad en ik heb em al een al een jaar of 2 geloof ik. Tuurlijk heb ik ook wel es last van kuren, vooral met de games uit de gta en hitman serie, af en toe 'can't recognize disc'-error maar voor de rest eigenlijk geen problemen. Al moet ik wel toegeven dat ik em niet van de ene naar de andere lanparty sjouw ;)
     
  15. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Het ligt er maar net aan hoe je ermee omgaat. Ik heb nog nooit iets kapot gehad...ja als je met je controllers gaat gooien vraag je er ook wel om. Heb helemaal nergens problemen mee gehad en heb ook een xbox van de eerste generatie. En anders ga je toch lekker naar Sony. Daar hoor ik helemaal veel van dat die die consoles ontzettend vaak kapot gaan dus.......gewoon voorzichtig ermee omgaan....zo niet...moet je ook nie zeiken als er iest kapot gaat.
     
  16. gijsettes

    gijsettes Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox was na een week al kapot. Waarschijnlijk hebben ze me bij de FRS een oud etalagemodel gegeven (doos zag er ook niet meer geweldig uit en hij had nog de grote controller). Opgestuurd naar M$, HD vervangen, gewoon weer dezelfde strepen in het beeld. De tweede keer hadden ze het moederbord, de dvd-rom en de HD (weer) vervangen. Hij draait nu al ruim n jaar prima, al hadden ze me net zo goed meteen een nieuwe kunnen geven..
     
  17. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn xbox ook al sinds de release..en alles werkt perfect nog geen enkel probleem gehad..krijg geen dirty disc messages..speel veel dvd's af en xbox games..men headset voor xbox live werkt nog steeds na 2 1/2 jaar xbox live, controllers werken perfect(2x grote duke controller, en een powerpad pro controller) memory unit doet nog steeds..alles in perfecte staat..dus qua kwaliteit geef ik dit toch wel een ruime voldoende hoor.

    Hoop dat de xbox 360 net zo lang mee gaat en goed blijft doen..
     
  18. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik had problemen met een controller S, die week een klein beetje af naar links, dus ik bellen en binnen 2 dagen een "nieuwe". De "nieuwe" was duidelijk gebruikt en gerepareerd. Dus ik weer bellen...Ik kreeg nog een controller S...en deze was wel nieuw:) Prima Service daarzo:) Ik mocht ze allebei houden _O_
     
  19. timmy

    timmy Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn xbox nu al 3jaar en had al een playstation2 bij mijn vader en die heeft net 2weken geleden de geest gegeven terwijl mijn xbox het nog altijd perfect doet behalve 1 controller (maar dat was mijn eigen fout)
     
  20. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb zelf 1 xbox en alles wat ik er bij heb is allemaal nog heel behalve de headset..
    Maar ik geloof niet dat je er zo nettjes mee omgaat want anders zou je lens of je games niet beschadigt zijn. ik heb een vriend en die gooit echt met zijn controllers als hijj niet kan winnen en heeft er 3 tegen zijn muur aan gegooit (en geloof me hij gooit niet zacht !) en daarvan was er maar 1 kapot ! hij heeft al een paar keer op de xbox geslagen en alleen de juwel was kapot! voor de rest geen problemen ! dus wat ji er mee doet weet ik niet (en hoe krijg je een memory unit kapot ? SCHOEVEN DRAAIER ??
     

Deel Deze Pagina