Erg vaag hoor op deze site kan je dus al halo 2 bestellen ze hebben ook al keurig de cover kunnen laten zien en ook nog is een aardig prijsje kunnen neer zetten. http://www.gamestop.com/product.asp?cookie_test=1&product_id=210263&affid=4965&source=buy Maarja wat is het nut hiervan?! Lekker tot midden 2003 wachten tot je eindelijk je halo2 kan ontvangen. Erg vaag allemaal maarja zal wel nut hebben.
For display purposes only: nee dus en er staat pre-release datum 8-1-2003 dat klopt ook al niet en hoe kun je een game nou pre-releasen? Ik geloof het niet.
Zo kun je 2 jaar geleden Duke Nukem Forever ook al pre-orderen. Terwijl dat spel dus waarschijnlijk wel nooit meer zal uitkomen.
mensen mensen... ik wil niet veel zeggen maar hebben jullie er werkelijk ook al 10 sec over nagedacht of dit de echte cover kon zijn??? .... nou ten 1ste bungie zou NOOIT halo in het midden zetten ten 2e bungie zou NOOIT alleen die chief op de voorkant zetten en ten 3e zoals de anderen al zeggen ze zijn een hele shit load met dingen vergeten er op te zetten ( xbox live enz) nu snappen jullie dat vast al maar dan ook niet moeilijk er over doen...
tis gewoon geldklopperij! de meeste sites halen meteen het geld van je creditcard af, ook bij preorderen.. dus zodra dat spel uit is ben je al een jaar verder en zijn ze je order "kwijt" :r bastards! :{
op een of ander Halo site staat wel een cover met xbox live! en een verhhal, kzal plaatje effe zoeken just wait and wonder... nog niet gevonden maar dit is ook wel interresant
ze zijn niet van mij, maar waarom zouden ze nep zijn? die kikwijzer voor games is precies hetzelfde als echte spellen hier, er is er trouwens nog een, die probeer ik als avatar te gebruiken, maar hoe moet ik die 80x80 pixels maken?paint?
Ik vind de voorkant wat leeg en het lettertype op de achterkant lelijk en natuurlijk ontbreken er screenshots, maar de fotosoeper heeft er wel z'n best op gedaan