[XOne] wat is nou better ADSL of Chello Kabel

Discussie in 'Games' gestart door Sinned, 27 okt 2002.

1. Sinned

Sinned [B!TCH] Clan Member

Leuk Bevonden:
    0
    FF een vraagie wat is er nou better mijn ADSL basic van Planet internet of mijn UPC Chello wie weet dit

edit:

ik woon in Almere-Stad

Laatst bewerkt: 27 okt 2002
  2. xforz

xforz Guest

Licht er aan waar je woont want hier in nijmegen is chello langzamer dan een 56k modem dus daarom hebben wij ADSL , das altijd de zelfde snelheid dus das wel handig..

3. ralph18

ralph18 neij-wiert de gekste

Leuk Bevonden:
    0
    ik woon in limburg en heb met chello een snelheid van rond de 160 kB/s je kunt beter ff wat rondvragen of het in jouw wijk/dorp/stad snel is

basic adsl is 54 kB/s down

ik zit dus met een snelheid die 3 x zo snel is als basic adsl

adsl is wel stabieler in snelheid kabel kan wel eens ff wat langzamer zijn. Dit ligt ook aan je wijk hoeveel het scheelt

verder kun je hier
    http://www.chelloo.com/tips/abonnement.html

dit is trouwens een site van een particulier en dus niet van chello zelf

ff je postcode invoeren en dan krijg je een idee van hoe snel chello in je gemeente ongeveer is

Laatst bewerkt: 27 okt 2002
  4. PhantoM2

PhantoM2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het hangt er idd vanaf waar je woont. Maar ADSL is stabieler maar dat wil niet zeggen dat het sneller is. Integendeel, ik heb chello en mijn neefje adsl en dan merk je toch dat hier in gelderland (gedeelte waar ik woon) chello veel sneller is.

Maar met chello wordt je kabel gedeelt door alle mensen die bij jouw in de straat wonen en chello hebben. Dus als iedereen een servertje heeft draaien dan... Vul zelf maar in ;) Bij ADSL heb je een eigen lijn dus een stabiele snelheid. Maar ik vind chello super hier. Maar er zijn veel klachten maar ik heb haast nooit last van problemen.

5. Richard

Richard I'm live enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Op de vraag wat beter is: ADSL
    Ik heb hier kabel van chello gehad, een groot drama, ok als ie het deed was het snel (iets van 200/250 kb/sec) maja als je 2 maanden geen internet heb door storingen enz dan word je het snel zat, dus over gestapt op ADSL, is wel langzamer (nu nog 55/60 kb/sec maar begin volgend jaar 90/95 kb/sec). Maar goed het gaat erom dat ADSL veel stabieler is, en lekker snel surfen, ideaal. Als ik advies mag geven, neem adsl

6. Enforcer

Enforcer Hattrick.org .o.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg Chello...lekker snel en IK heb er nog geen problemen mee gehad....

7. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je eens kijken of @home beschikbaar is.....das toch de snelste provider van nederland

8. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    adsl van cistron (nothing beats that)

9. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Agreed.;)

10. the-X

the-X XBox is the Future.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb chello
    198 kb +\-

11. ralph18

ralph18 neij-wiert de gekste

Leuk Bevonden:
    0
    als er iemand is die chello heeft met een router en het werkt aub ff pm-en

12. xboxownage

xboxownage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarvoor beter?
    voor gaming is adsl beter, haal je betere pingen dan kabel, voor downloaden enzo is kabel meestal sneller, maar voor gaming is upload snelheid belangrijk en in beide gevallen is dat 16k ;)

13. SPARTAN-}{-

SPARTAN-}{- Project MJOLNIR

Leuk Bevonden:
    0
    Gamen straks wel belangerijk..... Ik ga voor ADSL!

14. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

rofl...betere ping......
    ik woon in amsterdam en maak gebruik van chello.
    nu heb ik wel de mazzel dat ik een een wijk woon waar de gemiddelde bewoner de dinosaurus nog heeft zien uitsterfen en de enige elektronica die deze oermensen in huis hebben staan bevat niet meer dan 2 knoppen...aan en uit.
    weinig mensen met een pc dus hier....dat houd dus in dat ik een geweldige verbinding heb.
    downloaden gaat met een dikke 250..300 kbs heb wel eens uitschieters gehad van 700 plus maar dat was echt een uitzondering.
    als ik quake3,sof2,battlefield,ut2003 whatever speel op een nederlandse server is mijn ping nooit hoger dan 15.
    veelal is het een stuk lager met weer uitschieters naar ping 4.
    ik ben dus zeer tevreden met mijn malle chello waar ik de wereld aan gezeik over hoor van anderen mensen......maar ik heb nog nooit ellende gehad met mijn kabelboer.
    check je snelheid hier http://www.speedsuite.net/speedsuite/TestSuite/TestController.asp?TestTypeID=,8,12,
    veel plezier:+

Laatst bewerkt: 28 okt 2002
  15. Kees

Kees Bring out the gimp!

Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

Euh, kabel moet je geluk hebben of op het platteland wonen. That's it.. nothing more nothing less.

Adsl is gewoon stabieler. Geen uitschieters naar boven, maar ook niet naar beneden.

Verder is de ADSL van Cistron nog steeds het snelste en daar betaal je dan ook voor. Een andere optie is dat je gaat studeren en je box op het netwerk van de uni aansluit.
    En dan ben je gedwongen om of in Delft of in Enschede te gaan wonen.

Ten overvloede, het gaat hierbij om betaalbare/consumenten oplossingen. Een eigen glasvezel kabel laten graven is uiteraard nog sneller.. net zo snel totdat je hd in je xbox te traag wordt.

16. Sinned

Sinned [B!TCH] Clan Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet al wat ik besloten heb ik ga me planet adsl en me chello opzeggen en ik neem Cistron Maxxx hehehehe

17. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

ik heb die test gedaan en wil graag weten waar die conections voor zijn dit zijn mijn Resultaten van http://www.speedtest.nl
    (Overgenomen op Tue Oct 29 2002 om 19:43:05 UTC+0100)

Download : 43.9 KByte/sec
    Upload : 6.5 KByte/sec
    Connection : 251.0 Conn/min
    Ping test Nederland : 23.0 ms

ps: is dit geschikt voor xboxlive?? (of is er nog maar weinig bekent over de nootzakelijke snel heden

18. Creative

Creative 100% xbox

Leuk Bevonden:
    0
  19. Creative

Creative 100% xbox

Leuk Bevonden:
    0
    adsl hoeft niet sneller te zijn. wanadoo adsl zuigt ersntig maar planet adsl is overal relaxed. chello hangt er gewoon van af waar je woont. zoals in rotterdam is het verschrikkelijk (49kb/s!)

20. Dokterh

Dokterh EnoZ:1337

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Wanadoo Cable Premium en dat schopt kont. ik heb een lagere ping als 2 maten van me met planet ADSL basic. snelheid 64kb/s stabiel, maar dan ook echt heel stabiel. uitschieters 80kb/s (1 keer gehad 5minuten lang op een binary)

Deel Deze Pagina