hallo allemaal ik heb pas een xbox en nu al vast in het spel halo In het tweede level kom je in een grot maar hoe ik ook loop ik kom steeds weer terug bij de ingang er is een plek waar je een weg rechtdoor ziet maar ik weet niet hoe je deze sprong moet maken met de x knop haal je de sprong niet aub wil iemend mij een tip geven want het spel is te mooi om er nu al weer mee te stoppen
je moet met de warthog (jeep) daar heen rijden, en dan haal je die sprong wel. btw: de warthog krijg je door het stuk daarvoor al die aliens neer te knallen, totdat er geen meer komen. dan komt er een dropship met de warthog
Toen ik Halo net had zat ik daar ook vast.. En.. wat vindt je ervan? vet spel he.. Ik denk al helemaal terug toen ik voor het eerst op Halo neerstorte *pinkt traantje weg*
allemaal bedankt voor jullie tips nu alleen nog de esturig onder de knie krijgen en de sprong zal wel luken nu val ik steeds naar beneden
halo nou mannen dank zij jullie tips is het gelukt ik ben nu in level 5 het is een waanzinnig mooi spel ik heb nu een advanchd skart cable gekocht en heb nu 5.1 dolby digital het is nu net of je zelf echt in het spel meedoet ik ga nu proberen een beetje verder te komen met hitman2 want ik zit nog steeds bij mijn eerste opdracht kill the don allemaal de groetjes