Hallo, ik merkte gisteren dat mijn Xbox warm wordt als die uit staat!! En ik had er al geen week meer op gespeelt. Hij wordt warm alleen aan de kan van de voeding: Is dit normaal of hoort dan niet zo Kan ik het verhelpen of niet. Heeft iemand anders het ook Grrz Koffie mok
De voeding staat als de stekker erin zit altijd een beetje aan op standby...en is dat een klein beetje warm. Dat heb ik ook. Als ie echt goed warm is terwijl de box niet aan staat is er wel iets aan de hand.
als je je hand er op houd.. hoe warm werd ie dan? het moet een gezellige warmte zijn zeg maar.. dat je je hand er op kan houden.. gewoon.. een chil temperatuurtje.. het kan trouwens zijn omdat je hem uit het stopcontact hebt gehaald dat het pas na een tijdje weer wam word.. die van mij staat altijd int stopcontact.. is dat dan wel goed trouwens? sorry voor oftopic
Lol, het komt niet eens door de kabel, maar door je xbox. De kabel zorgt er alleen voor dat het niet erger word, met een nieuwe kabel is niet ineens je xbox gerepareerd.