Met veel bombarie onthulde Activision onlangs de stad die centraal staat in de nieuwe free roaming actiegame True Crime. Los Angeles wordt verruild voor New York en LAPD detective Nick Kang maakt plaats voor voormalig bendelid, maar nu NYPD agent Marcus Reed. Veel weten we verder nog niet over de game, behalve dan dat New York volledig digitaal gekopieerd wordt voor de game, we alle wijken in hun eigen sfeer terug vinden en er openbaar vervoer (metro, taxi) in de game aanwezig zal zijn. Sommige mensen vinden dat het een San Andreas kloon is omdat je nu een neger speelt. Misschien heeft dat iets te maken dat je oud bendelid bent en dat het hier zich afspeelt in New York en dat het onzin is dat het van San Andreas na geaapt is. Ik zelf vond deel 1 een aardige game qua verhaallijn maar een minpuntje daarin was dat je ook tegen zombies vocht in een level en later zelfs tegen een draak. Ook vond ik de bullet-time shootouts ook wel vet als je rustig met je pistool stond te richten ging het beeld in slowmotion en zo had jij de kans om de crimineel een headshot te geven. Maar in deel 1 vond ik alles wat je na de verhaallijn kon doen helemaal niks. Het bleef maar hetzelfde van 'ga naar dat punt en pak 2 criminelen op' en zo bleef het wel. Ditmaal in het 2e deel komt daar hopelijk verandering in. Hier nog wat screens: Marcus met een shoot-out. Wat onrustig verkeer. Marcus met een menselijk schild. Arrestatie in een café? Marcus die iemand neergooit. Voor meer screens ga je naar het nieuws van True Crime NYC op Xboxworld
Ik geef ze de voordeel van de twijfel, ik vond True CrimeoLA wel lachen, maar ook niet meer dan dat. Dat kwam vooral door het saaie, grauwe uiterlijk van de game en de uitgestorven steden. Goede topicstart btw ( cavé is alleen met een f, dus café )
Deel 1 heeft niet kunnen waarmaken wat ik er van had verwacht (helaas). Hopelijk wordt deel 2 beter. Maar zoals al is gezegd komt het deels door de zweer in de game (gfx) die niet goed waren. Schiete (richten) vond ik ook niet echt makkelijk in deze game.
Mwha ik zie net dat deze tegelijk uitkomt met Saint's Row op de 360, dus ik vrees het ergste voor True Crime. Het ziet er aardig uit en ga ik wel voor de pc versie dan, zeker niet voor de xbox1 versie omdat ik dan al een Xbox360 heb. (als het goed is)
Mja dat is inderdaad wel erg kl*te voor True Crime.. En niemand koopt hem dan vrees ik.. Iedereen heeft of neemt dan al een Xbox 360 en gaat dan voor Saint's Row.
Nou nee ik denk niet dat iedereen voor Saint's Row zou gaan, want Project Gotham 3 doet het veel beter bij de meeste, en Call Of Duty 2 ook. Maar goed ik denk wel dat door de 360 voornamelijk er veel minder spellen verkocht gaan worden voor de gewone xbox. Als ze nou slim waren brachten ze hem nog even snel uit voor de 360, ik denk dat ze dan nog wel aardig zullen verkopen met True Crime.
Het lijkt me niet zo boeiend. Geef mij tegen die tijd maar Saint's Row, vooral omdat ik de grafics nog erg lelijk vind en de gameplay van SR mij veel vetter lijkt.
Dan krijg je zo'n titel die nergens op lijkt omdat ie is afgeraffeld. Eerst maar eens kijken wat de prijzen van de nieuwe consoles worden en de prijzen van de games die daarvoor worden uitgebracht. Deze titel laat ik sowieso aan mij voorbij gaan.
Inderdaad als je uit de ogen van een consument zou kijken, maar als je uit zou gaan van de makers van games dan zou je denk ik vooral er aan denken dat een spel goed verkoopt (oftewel money). Kijk naar Driver3 dit spel is in mijn ogen ook afgeraffeld, maar heeft aardig goed verkocht. Maar goed we zullen het zien.
Ja daar heb je gelijk in. Atari had Driv3r ook verne*kt. De Graphics waren dik in orde maar de Gameplay zoog zwaar. True Crime was best goed vind ik. Alleen de controls waren lastig. De controller was eigenlijk helemaal niet goed ingesteld op de controls vond ik. Nu was het natuurlijk wel vet dat je dit keer niet 'The Bad Guy' was. Criminelen oppakken, een dief vangen of een illegale streetrace tegenhouden is natuurlijk ook zwaar dope Maar de kale stad etc. was zonde tegenover de rest. Je kon er vrijwel niets doen. Het beste middel tegen de verveling waren dan nog wel de oproepen om een crimineel op te pakken. Dat kon soms nog wel eens pittig zijn gelukkig. Het verhaal was ook best goed vind ik. Er waren een hoop missies waaronder dan ook normale patroule missies. Er zat ook wel humor in maar in GTA SA is die natuurlijk wel beter. Dit volgende deel ziet er op de screens wel al beter uit maar nog niet om te zeggen van 'Woow cool!'. Ziet er beetje het zelfde uit maar dan gewoon in New York en ietsje beter. Ben benieuwd naar meer Screens en Trailers. Maar een GTA beater zal het nooit worden.
Bedankt Trouwens, True Crime: Streets of LA zou ook al een GTA beater moeten worden wat hij dus niet is geworden. Nu kunnen we in ieder geval nog een tijdje vooruit met GTA San Andreas.
Driv3r heeft zo goed verkocht omdat deel 1 en 2 meer dan redelijk waren. Als deel 3 het 1e deel in de serie zou zijn, zou de verkoop denk ik een stuk slechter zijn gegaan.
Ik ga hem meteen halen als ie uit is.True crime streets of La had wel dat grauwe uiterlijk maar verder vond ik het wel leuk.Over de missies deed je niet zo lang (vond ik) maar met de 'botten' zoeken weer wel (dat was om snoop dogg vrij te spelen.) De stad waar het tweede deel zich afspeeld ziet er mooier uit en strakker uitgewerkt.Nu kan je tenminste ook op een motor rijden en dat is toch ook wel een leuke toevoeging als je de game gaat vergelijken met Gtaan andreas.
Als je deze Game gaat vergelijken met GTA San Andreas is een motor niet genoeg voor een toevoeging om te vergelijken. Er zijn zoveel dingen die er dan in moeten om een beetje op het niveau van San Andreas te komen. Je kan er wel motors instoppen maar dan mis je nog de boten, vliegtuigen, helikopters en alle andere speciale voertuigen die GTA wel heeft. Het rijden in True Crime werd ook saai omdat je alleen maar in auto's kon rijden. Het rijden zelf was ook niks. Alle auto's waren automaat...omdat je anders niet kon schieten uit je auto. New York vind ik nou zelf echt niet zo kleuriger en mooier moet ik zeggen. En het zoeken naar de botten was een zwaar werkje. Maar ik denk dat weinig mensen zich daarmee bezig gehouden hebben. Je kon alleen met Snoop Dogg spelen. Zou leuk is dat nou ook weer niet. Meer winkels mogen er wel in waar je in kan en meer dingen om je mee bezig houden. Met True Crime: SOLA hielden ze je bezig met de oproepen die om de minuut kwamen zodat je geen tijd had voor andere dingen. Ik hoop wel dat dit veranderd is.
Ik geloof dat dit spel gta sa wel kan gaan verslaan maar we moeten maar afwachten... Maar ja screens hebben mij (en ons) wel vaker bedrogen... dus ik kan er geen scherp ordeel over geven maar als je het spel nu bekijkt lijkt het idd een gta sa kloon alleen ziet het er wat beter en actievoller uit.