Ninja Gaiden [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Head Ninja, 19 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Er is al een tijdje geen echte Ninja Gaiden (deel 1) Topic meer geweest en die laatste is ook al oud en ligt ergens achteraan bij de topics, dus nou ff deel 3. _O_ want Ninja Gaiden ruled nog steeds! (of ik dit zo kan doen weet ik niet maar dat merk ik dan wel). _O_ _O_ _O_

Laatst bewerkt: 26 jul 2005
  2. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ehm.. vaak als een laatste deel te vol is, wordt dat overlegd met de mods en/of maken de mods zelf een nieuwe aan. Maar goed, k denk niet dat dit nu al nodig is. Maar ja, k ben geen mod, maar die zullen vast wel snel reageren :)

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Maak dan wel een mooie openingspost met screens en uitleg voor de mensen die niet bekend zijn bij Ninja Gaiden. En post dan ook de link naar het vorige deel/delen.

4. Victor

Victor Guest

Ah kijk deel 3. Wel wat jammer van de openingspost maar dat mag niet in de weg staan voor eindeloos gelul over Ninja Gaiden. Want dit is toch wel (in mijn ogen) samen met Beyond Good & Evil het beste spel ooit gemaakt. Het loopt allemaal zo vloeiend en lekker dat ik het om de zoveel weken/dagen/maanden weer wil spelen. Het is zoooooo jammer dat mijn disc kapot is. Nu wacht ik met smart op BLACK, ik kan gewoon niet wachten! Damn wat was deel 1 toch een prachtig spel. _O_

5. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Hoe voeg je die screens eigenlijks toe, want als ik klik op plaatje toevoegen dan moet je iets invoeren :confused: , snapk ff niet, kopiëren en plakken wil ook niet, dusse, maar dan heb ik nog wel wat vette screens.

Laatst bewerkt: 20 jul 2005
  6. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan niet plaatjes van je pc uploaden. :{

Plaatjes uploaden naar: http://www.imageshack.us

7. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan gewoon screens van het internet hier zetten of je kan ze uploaden. Je komt b.v. op een pagina waar een plaatje staat zoals bij Google: plaatjes van Ninja Gaiden . Daar kan je zowiezo al genoeg plaatjes vinden van Ninja Gaiden. De link van die pagina kopieer je en zet je hier in [​IMG]
    Zo krijg je een plaatje. Gaat sneller dan uploaden dus ik zou dit maar doen en effe op google kijken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina