1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]

    Specs:
    Genre: Horror
    Console: Xbox 360 (en Ps 3 )
    Release Datum: 13 Maart 2009
    Uitgever/Devolper: Capcom
    XBWnieuws pagina: klik

    Informatie
    In de vijfde Resident Evil titel voor de volgende generatie consoles gaat Capcom verder op de succesvolle fundering gelegd met Resident Evil 4. Zo zal het spel makkelijker te besturen zijn, en spelers zullen kunnen klimmen, uit de weg van gevaar rollen en dekking kunnen zoeken achter objecten en gebouwen. Het spel zal zich, zoals je zou verwachten, niet alleen afspelen in nauwe duistere omgevingen maar ook regelmatig fel verlichte open omgevingen presenteren die weer een heel nieuwe element van gevaar met zich mee brengen. Aangezien de titel zich afspeelt in en bloedhete Afrikaanse stad met grote omgevingen om te doorkruisen en verkken, zal de speler zich niet te lang in de zinderende zon kunnen bevinden omdat dit niet goed voor je zal zijn. Overigens zal het verhaal zich afspelen rondom de vermeende bron van het zombie-virus, dat niet verrassend te vinden is de wieg van de menselijke soort.

    Met de grafische kracht van de volgende generatie consoles zal deze nieuwe 'warmte' als vijand dan ook prachtig weergegeven worden. Verder zal de hoofdrolspeler, Chris Redfield oudere Resident Evil titels, zich logischerwijs hardhandig van de nodige monsters moeten ontdoen in het spel. Naast de gebruikelijke ondoden zullen dit ook andere wezens zijn, maar welke precies en hoe deze geƫvolueerd zijn sinds de vorige titel, is nog een van de vele geheimen van het Resident Evil 5 team. Wel is nu bekend dat je niet alleen speelt en met een onbekende vrouwelijke partner op stap gaat wiens schoenen door een andere gamer gevuld kunnen worden voor coƶperatieve gameplay over Xbox Live. Spelers zullen elkaar moeten helpen en soms opgesplitst worden in levels om aparte doelen te bereiken.

    Bron: Xboxworld.nl

    Trailers/Teasers
    [GT]41037[/GT]
    [GT]38538[/GT]

    Gameplay
    [GT]43422[/GT]
    [GT]43424[/GT]

    Screenshots
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2008
  2. Jeroensky

    Jeroensky Active Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Das idd 'big' news. Heb nog nooit Resident Evil 4 gespeeld. Gezien de recensies heeft dit spel op de Game Cube een hoog status en erg succesvol. Dat geloof ik graag! Het genre spreekt mij aan en ben erg benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. Dus als iemand toevallig trailers tegenkomt...
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Trailers? nee die komen nog, want anders hadden ze al op Xboxyde gestaan. Staat trouwens ook in het artikel dat aankomende dagen er mischien wel videomatriaal vrij word gegeven. :)
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is gewoon aangekondigd via press release hoor! :)

    Verder mag je eigenlijk geen scans plaatsen, dat is namelijk exclusieve content van dat magazine, zodra dat publiekelijk te krijgen is op het net, dan kun je shots plaatsen! Please haal ze tot die tijd weg. :)
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Wel raar dat een site als Xboxyde.com dit wel doet. ;) En aangezien Xboxyde nu 1maal vaak als eerste is met nieuws en mensen in de gameindustrie heeft werken zou je er toch wel vanuit mogen gaan dat dit publiekelijk is.

    Maar heb ze weg gehaalt hoor....
     
  6. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus RE5 komt niet op de Revolution? Dat zou wel grappig zijn, nadat deel 4 zoveel succes haalde op de Gamecube. En de releasedatum 4e kwartaal 2005??? Daar geloof ik geen zak van. Dat zou 8 maanden ofzow zijn na deel 4. Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk. Plus het feit dat het dan een launchtitel moet zijn voor de 360 terwijl de PS3 dan nog lang niet in de schappen ligt. Het zal wel het 4e kwartaal van 2006 zijn. Wel jammer dat je nu niet meer met Leon Kennedy speelt. Dat is wel een cool character. Maar ja, de gameplay van deel 4 is geniaal dus dat kan alleen nog maar beter op een next gen console.
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dude van die Revolution is nog zo bar weinig bekend, dus ik denk niet dat ze nu al over een console versie beginnen terwijl er nog (naar mijn weten) geen eens een tech demo, screens en officieele specs zijn vrijgegeven. Oftewel hij zal mischien best wel op alle platforms uitkomen, maar over de Revo is nog te weinig bekend. Daarnaast is die releasedatum van dit moment en zoals je mischien wel vaker bij games ziet staat een releasedatum nooit echt helemaal vast. En ik denk zelf ook niet dat hij dan al uit gaat komen, maar goed ik heb de info die XBW heeft neergezet op de frontpage overgenomen. :)
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ken de jongens van Xboxyde, die werken niet in de industrie, hebben heel veel mazzel met de mensen die ze kennen. Verder moet je misschien iets beter opletten want wij hebben veel meer en veel sneller het meeste nieuws. :)

    Tuurlijk hebben zij ook vaak exclusief nieuws, maar wij stelen het niet van anderen en krijgen het niet van obscure bronnen. Hoe leuk en makkelijk dat ook is! De scan is bijvoorbeeld niet van hun, maar van iemand anders, die nemen ze zomaar over (stelen). Maar goed, genoeg over hun praktijken!

    Deze scan is van Famitsu, Japans blad. Dus een scan, dus exclusief materiaal voor dat magazine. Niet zo moeilijk te snappen lijkt me! Als Capcom de shots publiekelijk vrijgeeft, dan zetten wij ze op de site en kun je ze bekijken.
     
  9. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, over de Revolution heb je gelijk.
    En we hoeven alleen maar ff te kijken naar bijv. StarCraft Ghost om te zien dat releasedata nooit helemaal vaststaan.
     
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    De releasedatum is inderdaad vaag punt, in de Japanse press release staan een paar data, maar is mij niet diudelijk of die gerelateerd zijn aan de release van het spel, heb dan ook voor zekerheid de datum weggehaald.
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Daar valt over te twisten, je hebt gelijk in het feit dat het stelen is. Maar over nieuws ben ik het niet helemaal eens, begrijp me niet verkeerd ik ben gek op XBW en het forum. Maar echte exclusieve dingen zoals op Xboxyde zie je niet snel terug op andere sites. En of het dan stelen is tja, internet is een bron van stelen/rippen/copy pasten.

    Maar het is me duidelijk ik zal geen scans meer posten. :)
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Op insidegamer zijn ook al scans.
    Damn, ik kan niet wachten tot ik dit spel in mijn handen heb, echt wel goed dat hij ook op de xbox 360 komt, had ik eigelijk niet verwacht, maar is wel logisch, xbox 360 komt eerste uit, heeft al een grote line up, het ziet er allemaal goed uit :)!
     
  13. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is echt vet nieuwe:D......deze moet ik hebben,maar wie ben je nu in deze deel5.....geen leon meer??????
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Cool, dit wordt dus zeker een titel om in de gaten te houden. :cool:

    Vond Resident Evil: Code Veronica X niet zo bijster goed, maar heb me met deel 3 (Nemesis) prima weten te vermaken en hoop dat ze van deel 5 ook weer wat leuks weten te maken.
     
  15. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb resident evil 4 ben nu bij chapter 3,1 met die enge priesters :'-(
     
  16. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben RE 4 nu voor de 3de keer aan het spelen. Het is echt een supergame.
     
  17. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    ik schrok me kapot toen ineens zon onzichtbaar insect voor me kwam :'-( in die riolen. word ie nog enger? zeg het me;)
     
  18. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is dit een RESIDENT EVIL 5 tread,wel ontopic blijven he:D
     
  19. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn excuses;)

    maar ik hoop wel dat het de zelfde gameplay heeft als resident evil 4. want dat is gewoon bijna perfect te noemen. en dan nog mooiere graphics :eek:
     
  20. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    dat gaat zeker gebeuren,maar weet iemand wie nou de speelbare personage word??????
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina