Hej ik had ff vraagje. ik doe dus de nieuwste gta op de xbox, maar ik kan de missie van zero maar niet halen. Air raid. zou het cool vinden als iemand tips had _0/
uhm...nou, het zou mischien helpen als je de vliegtuigjes kapot schoot nee,je moet gewoon goed mikken en het beste vóór ze bij die dingen zijn, verder is er niet echt iets over te zeggen
Handig truukje is om eerst de groepjes neer te schieten en dan pas de solo vliegtuigjes. Die laatste zijn namelijk makkelijker neer te halen.
Hier is een aparte Helptread voor. Gewoon heel snel zijn. En vergeet niet dat er achter je ook nog een mast staat.
Zoals al eerder gezegd, overbodige thread Maar je kan bij deze desnoods cheaten. Je kan de cheat gebruiken om alle voertuigen in de buurt op te blazen: Destroy All Cars: BLACK, WHITE, R TRIGGER, L TRIGGER, WHITE, BLACK, X, Y, B, Y, WHITE, L TRIGGER gewoon een paar keer deze gebruiken, kan geen kwaad en je haalt hem makkelijk.
Zeg ik dan dat ie het moet doen? Hij vraagt om tips en ik geef hem een tip. Bovendien is een tip iets anders dan een commando, weet je? :{
Ik snap niet waarom iedereen er zo moelijk over doet.Ik had em in een keer gehaald.Je hoeft ook niet te reloaden dus.....
idd je kan gewoon doorknallen totdat je erbij neervalt... en als je deze missie al heel erg moeilijk vindt kun je beter een andere hobby (of game) zoeken hierna komt namelijk een missie die nog veel moeilijker is...
de trigger constant in houden.en goed op je radar kijken dan zie je waar ze vandaan komen. (als je hiet al moeite mee hebt vraag ik me of hoe de volgende missie van zero je afgaat.) edit: timmetje is me al voor.