1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Je speelt een dude.

    Dat is wel duidelijk geworden van de scans, of dit Albert Wesker is weet ik niet, maar het is in iedergeval een gozer.


    edit:
    UPDATE: DE EERSTE PAGINA IS NU VOORZIEN VAN INTERESSANTE INFORMATIE!!!
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2005
  2. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    OMG dat wordt echt vet! Na Resident Evil 2 heb ik de games niet meer heel veel gespeeld (alleen Code: Veronica nog op de Dreamcast, maar zelfs die niet uitgespeeld) en Resident Evil 4 was ook ERG goed! Hopen dat de reeks zich nog grote en beter kan maken. Ben erg benieuwd!
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Er is al het één en het ander bekend:
    Zo is bekend gemaakt dat het team dat aan het spel werkt, mensen bevat die aan de versie van Resident Evil uit 1996 voor de PlayStation One hebben gewerkt. Daarnaast werd duidelijk dat het verhaal van Resident Evil 5 niet paralel met de serie, maar wel voort borduurt op dat van Resident Evil 4. In vergelijking met deel 4 houdt Resident Evil 5 dezelfde speelstijl, maar met nog meer actie.

    De personages zijn nog niet bekend gemaakt. Wel is duidelijk dat de hoofdpersoon in Somalië, Afrika aan de slag moet aangezien het verhaal zich daar afspeelt. Volgens Takeuchi wordt overleven een belangrijk element in deel 5. Ook wil Capcom de maximale capaciteit van de nieuwe spelcomputers benutten. Zo besteden ze bijvoorbeeld veel aandacht aan de weergave van de omgevingen. Op die manier moet de sfeer nog intenser worden. Ook het detail van de personages moet erg hoog komen te liggen. Elke haar zal bijvoorbeeld apart worden gemodelleerd.

    Als laatste wist Capcom te melden dat 3 tot 5 jaar nodig is voor de ontwikkeling van Resident Evil 5. Een release zouden we dan tussen 2008 en 2010 kunnen verwachten. Dat is wel fucking lang wachten, maarja de tijd om een goed game te maken wordt langer en langer.
     
  4. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, in een dag tijd zijn we van Q4 2005 naar 2010 gegaan ;) Het is me in ieder geval duidelijk dat we nog heel lang moeten wachten. Pas vroeg Capcom toch wat de mensen in RE5 zouden willen zien. Daarom leek me een release eind dit jaar erg onwaarschijnlijk, maar 2008-2010.....das lang. Maar als ik op de eerste screenshots afga, lijkt het erg veel op RE4. En daar ben ik nog lang niet mee klaar
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja het kan zeker nog lang gaan duren, en waarom er overal dan over een Xbox360 versie word gesproken snap ik eigelijk niet meer. Want lees dit maar eens:

    Als dat zo zou zijn, dan zijn we al bijna weer toe aan de Xbox720. Maar goed, het word vast een topper. Op de eerste pagina staat trouwens de rest van antwoorden op vragen over Resident Evil 5. :)
     
  6. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
  7. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    toffe teaser,kunnen de zombies nu ook rennen???
     
  8. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Die trailer ziet er niet verkeerd uit, hoewel er geen gameplay te zien is. Maar het smaakt zeker naar meer.

    Aan die trailer te zien wel, maar dat konden ze al. Ik heb thuis de remake van de eerste Resident Evil liggen. Daar liepen ze eerst heel traag, schoot je ze dood, bleven ze een uur ofzow liggen om dan vervolgens op te staan en keihard naar je toe te sprinten. Behoorlijk cool. Maar meer dan sprintende zombies valt niet uit de trailer te halen.
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2005
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Vet, dat is die teaser van de eerder geposte scans! :)
     
  10. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Resident Evil 4 op de Cube wil ik nog erg graag spelen maar wil ook wel liever wachten op deeltje 5. :cool:
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, maar ik vind het wel spijtig dat we op zo een topgame nog zo lang moeten wachten, want het wordt zowizo een topgame, kan niet anders! Ik denk dat al de grote games(is logisch eigelijk) enorm veel tijd nodig hebben. Maarja als je kijkt naar het team dat werkt aan halo 3, dat bestaat uit 130 man! Dan is game veel vroeger uit dan bevoorbeeld re5, waar ze met minder man aan werken, hoeveel dat weet ik nu ook wel niet, maar toch geen 130. Ik vind het echt spijtig dat ik zo lang moet wachten op re5, maarja, het is er wel één om naar uit te kijken, en de drang wordt dan ook alleen maar groter en groter! :)
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nou ik weet nog niet of ze met elke game er langer over doen; XNA, de Unreal Engine 3, de door Epic overgenomen Reality Engine en Speed Tree 3 zijn allemaal tools waar next gen games opgebasseerd gaan worden. En die ook zorgen dat er minder werk nodig is, maar die keuze is natuurlijk aan de devolper of die hun eigen tools gebruiken of gebruik maken van bovengenoemde tools die standaard elementen bevatten.

    En mischien is het tegenwoordig ook wel zo dat games veel eerder van te voren in de publiciteit staan en lekker gemaakt worden met teasers/trailers enzo, en waardoor wij maar volgens eigen denken langer moeten wachten, wat dus eigelijk niet zo is.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ik vond de trailer er geweldig uit zien :)
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, de trailer zag er enorm cool uit, zeker het stuk met de lopende zombies!!! Beeldt u in, een horde lopende zombies die achter u aan zitten, vroeger had ik altijd iets van, pfff, laat die fucking zombies maar komen, maar als ze tegen zo een snelheid gaan komen, met een groepje, damn maat, dan zult ge goed met uw geweer(controller) overweg moeten!!! Dan is het niet meer van, ooh daar zijn de zombies, maar dat is het echte paniek, echt flippen, shit, mikken, knallen,... Ik kan niet wachten! :)
     
  15. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    om eerlijk te zijn vond ik de zombies enger/smeriger dan die mensen met las plagues. alhoewel dat ook eng is;) ben benieuwd hoe ze dat in deel 5 gaan doen:)
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarschijnlijk echte zombies, maar dan lopend,... zoals in de film dawn of the dead. Ze zullen u wel de stuipen op het lijf jagen, en u opjagen,...
     
  17. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
  18. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er verdomd goed uit:D
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat Resident Evil 5 uit ging komen was te verwachten, dattie voor meerdere consoles uit zou komen ook. Dattie nu ook voor de X360 uitkomt is natuurlijk ook vet ! :D Ik vind het al balen genoeg dat ik nog steeds op de PS2 versie van RE4 moet wachten, want ik heb geen Cube, en ga er ook geen aanschaffen voor 1 game....Ik ga RE5 in elk geval halen voor de console waar ie het eerst op uitkomt, behalve als dat de Revolution is want die hoef ik nie ;) En als ie gelijktijding uitkomt dan weet ik het nog nie, maar halen gaak um zeker ! :)
     
  20. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    is te hopen dat het de zelfde gameplay is als resident evil 4 want ik heb ook resident evil 1 op de cube maar dan loopt mijn personage ook net als een zombie en het is daar ook knap lastig te mikken
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina