1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 25 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Escape indrukken, Interface Options, onderaan: Show bottom left & right dingen en dan kan je ook aan de rechterkant nog 2 balken maken. Die balk boven in beeld is wel een mod: Titan Panel.
     
  2. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    welke want het zijn er zoveel...
     
  3. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb een epic gevonden..verkocht voor 200g
    + ik ben enchanter..in het begin kost het je veel geld maar vanaf je enchanting skill 240 wordt kun je demonslaying beginnen te verkopen en dan later +7 dmg op 2h, en heel veel winst maken ;)
     
  4. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Toen ik me eerts altijd afmelde bij wow of op exit game klikte kwam er een scherm met 20 sec en nog wat dingen, nu sluit ie meteen af...omdat ik vaak verkeerd kan klikken vond ik het eerts fijner....hoe kan dit? en hoe krijg ik het weer terug?
     
  5. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    Kun je normaal niet instellen of je dat scherm wel of niet wilt (maybe wel met mods), maar het is zo dat als je bij een Inn bent dat hij automatisch afsluit als je op exit game drukt, maar als je ergens anders bent dat dan het scherm van 20 seconden wachten komt..
     
  6. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb nu een health stone spell, maar nu heb een een shoul shard nodig. op die ene thotbot site staat dat het een spell is maar ik kan um niet vinden?????
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Drain Soul (Rank 1)
    55 Mana 30 yd range
    Channeled
    Drains the soul of the target, causing 55 Shadow damage over 15 sec. If the target dies while being drained, and yields experience or honor, the caster gains a Soul Shard. Soul Shards are required for other spells.
    Source: Trainer
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Je leert hem bij de trainer. Als de target dood gaat terwijl jij die spell doet krijg je een soulshard. Zorg dat je er veel hebt want je hebt ze echt nodig.
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    In het begin kun je er alleen healthstones mee maken maar later soulstones en andere spells.
     
  10. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    ik heb nog nooit een epic geloot |:-
    lucky basterd
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Die kun je uit vijanden halen.
     
  12. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    als je dood gaat verlies je dubarty op je items en krijg je resurection
    sickness.

    wat is resurection sickness??

    ook staat in de handleiding dat er signficant portian of experiance vanaf gaat, wat betekent dit?

    want ik ben lvl 7 en ik kwam op een plek waar ik 5 keer ben teruggekomen door een spirithealer...

    als dit veel uitmaakt begin ik maybe overnieuw...
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2005
  13. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Resurection Sickness krijg je als je niet je lichaam gaat "ophalen", maar naar de Spirit Healer gaat. Het voordeel daarvan is dat het je tijd bespaart en dat je op een veilig plek weer tot leven komt. Het nadeel is dat je equipment zwaard beschadigd wordt en de Resurection Sickness. Je bent dan voor een tijdje een stuk zwakker dan normaal.

    Ik speel sinds een week ook weer volop WoW. Ben van level 43 naar 48 gespurt.
    Ik spaar momenteel alvast voor m'n epic mount. Heb in 3 dagen in de middag geld gegrind. In totaal 130 gold, vrij netjes voor 3 dagen denk ik! :)

    Voor de rest stalk ik de bosses in ZF en Uldaman. ;)
     
  14. Xelif

    Xelif I'm born to be me

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    he ghost leader je weet dat je gewoon terug kan lopen naar je lijk he
     
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga vandaaag ook maar "opnieuw" beginnen.Om meerdere redenen: ben me mage eigenlijk helemaal zat gewoon te weinig nieuws onder de zon qua spells en wat ik andere vergelijkbare games speelde.En ik heb me in het begin dusdanig laten overompelen door de grote en uitgebreidheid van deze prachtige game dat ik hele stukken van het verhaal heb gemist kortom zonde dus.
     
  16. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    i know, maar we waren bijvoorbeeld van de boot gedropt die je naar het andere continent brengt, dat was niet leuk, ik was dood :mad:

    maar wat houd restrucion sickness nou in?
     
  17. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    LE-ZEN :{
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    -75% damage/armor etc. 10 minuten max als je spirit res gebruikt.
     
  19. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Jep, dit doe ik nu ook. Ik heb een tijdje met mijn alts gespeeld maar ik dacht, laat ik maar weer met mijn warlock gaan spelen. Die nu ook erg lekker gaat. Maar veel geld heb ik nooit omdat ik altijd dingen voor me andere character koop.
     
  20. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    er stond niet wat het betekende, tco heeft dat net beantwoord.

    75% van je armor en wapens gaat er vanaf voor 10 min.... dan is het dus niet erg om een spirithealer te gebruiken omdat je ff je dingen moet reparen en je 10 min zwakker bent .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina