cheating in halo 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door PureMaximus, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    dan zijn jullie allemaal gewoon zieligerds. Ik kan mij nog die messages van jullie allemaal herrineren: ik houd op met halo 2, al die cheaters, net gecheat. Nou stel je voor je bent gecheat door iemand die het ook de eerste 2 keer doet. Cheaten is cheaten of je het 1 keer of 1000 keer doet.
     
  2. ugluk

    ugluk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg het ze maar _O_
     
  3. Major Mark NL

    Major Mark NL Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik ben zeker wel meer dan 40x gemod/gestandbyed in totaal en dan speel je ook eens met een cheater net zoals deze gasten en dan wordt je meteen helemaal zwart gemaakt |:-
     
  4. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar je verlaagt je nu wel naar hun niveau. Je weet hoe het voelt om gecheat te worden. En halo 2 is maar een spel. Als ik gecheat wordt (wat mij al een heel tijdje niet is gebeurd omdat ik ben aan het deranken) dan ga ik misschien wel schelden maar ik ga zelf noooooit cheaten. van jou bv. major mark, weet ik dat jijzelf niet vaker zou gaan cheaten maar als je gaat zeggen ik ben al vaker dan 40 keer gemod en gecheat dan zou je zelf ook wel misschien 40 keer modden of cheaten. Je weet hoe het voelt om gecheat te worden.
     
  5. Victor

    Victor Guest

    Wat lees ik nou?! Jij was toch digene met zo'n uitgesproken mening over cheaters:



    Held!
     
  6. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1


    Hoe bedoel je uitgesproken mening over cheaters. Dat snap ik eerlijk gezegd niet, best dom van mij. :confused:

    Maar ik blijf cheaters haten en mijn bezoekje naar igor gaat door als een vriend van mij zijn rijbewijs krijgt. Wie moeten we ophalen van jullie. :+
     
  7. Victor

    Victor Guest

    Nou, je hebt wel een heel redelijke stelling over wat we moeten doen met cheaters!
     
  8. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
  9. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien omdat die over cheaten gaat en ik het niet verwacht dat julllie ooit zo laag zouden gaan om zelf te cheaten.
     
  10. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1

    Ja en dat heb ik nog steeds, en wat ik in die post verandert er niets aan, of wel. _0/ :p
    Nielsje, niet dubbelposten. :9
     
  11. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    denk het groene balkje weg en er is geen probleem meer. :)

    trouwens, vandaag ben ik weer eens lekker uit de game geboot door cheaters ( gasten die je ip blocken ) waardoor ik weer bijna 33 ben.
    En wat ook irritant is zijn die boosters, van die level 39 gasten die dan met een paar 21's spelen
     
  12. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1

    Dat is inderdaad wel zeik ja, maar boosters zijn geen cheaters en het is niet tegen de regels. Ik vind boosters ook stom, maar ben eerlijk. 90 procent hier speelt met andere mensen die een 2de account hebben waarbij ze bv. level 1 zijn. Ik deed het zelf ook en het is niet cheaten. _0/
     
  13. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat het op de hogere levels wel zo is, want wij zijn dan een party met maximaal 34 en dan kom je tegen 40 gasten die dan 2 lage hebben zodat ze tegen ons komen.
     
  14. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Boosters zijn mensen met 2 accounts en 2 Xboxen. Ze zorgen gewoon heel de tijd dat ze tegen zichzelf in de party komen, en dan quit 1 van de 2. Dat doe je zo'n 30x en je hebt een heel leuk getal naast je naam staan. Je kan het ook op andere playlists dan head to head doen, dan heb je alleen wat meer accounts nodig.

    Tenminste dat noem ik boosters... :confused:
     
  15. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben het over de andere boosters, gasten die al een hoog level hebben ( bij ons waren het waarschijnlijk 40ers ) en die dan met een laag level gaan spelen zodat zij tegen hele lage levels spelen die natuurlijk hardstikke worden afgemaakt en die andere gast zo hoog komt, ( zonder wat te doen dus )
     
  16. fetEX

    fetEX Guest

    ik heb jou 1000x verslagen niels ....dus stfu.
    ik heb ook :
    terry 15
    defyishuge
    ogre 1
    stk nistic
    AYB fonzi
    en Ghandithegreat
    verslagen en ik own....zonder te cheaten!!!
    ik ben gewoon eerlijk ik kom er voor uit dat ik goed ben !
    waarom doen cheaters dat dan gewoon niet dat ze lelijk zijn net zoals destroy en zuigen?!
     
  17. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo duidelijk bewijs? Ik zie geen duidelijk bewijs hoor dat hij cheatte. Dus zeg geen dingen waar je niks vanaf weet of die niet waar zijn.

    Daarnaast gaan jullie ook echt met mr. skills spelen omdat hij zo goed is. Geloof je het zelf!
     
  18. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHAH je hebt zelf gezegd tegen mij dat hij cheate en zoiezo je zegt nu net dat je niet met een cheater speelt omdat die goed is, waarom speel je dan met Igor ? _0/
    ohjah, hij had 3 flagtaken's en jullie stonden allemaal negatief en het was containment en jullie wonnen met 3-0 :{

    en sandkeeper, srry ik heb nooit tegen je gespeeld en waarom moet ik ooit me mond houden, jij moet je mond houden met je ik ben zo goed.
     
  19. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    _0/
     
  20. Mr Maze

    Mr Maze mrmaze.com

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een leuke topic
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina