De 10 laatste forum berichten op de mainpage

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door High 5, 21 jul 2005.

  1. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    De laatste 2 weken lijken de laatste 10 nieuwe berichten op het forum 'vast' te zitten op de homepage.
    Niets nieuws erbij.
    Nu is de vakantie altijd een beetje een slappe tijd en zullen de nieuwe postings wel een beetje achterblijven maar dit lijkt me toch een puur technische zaak.
    kan 1 van de techneuten hier eens naar kijken?
     
  2. In het begin dacht ik ook dat er al die tijd niks geopend werd
     
  3. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik gebruik die links ook altijd om nieuwe threads te kijken, hij staat nu al een week op één of andere forza thread.
     
  4. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep bij mij ook het geval.
    Best wel irritant :)
     
  5. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    viel mij ook al op inderdaad.

    nu komt niemand deze thread tegen, omdat ie niet op de mainpage staat :+
     
  6. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt dat op de mainpage automatisch bijgewerkt? Want dan zou het wel erg vreemd zijn dat die links zo lang blijven staan.
     
  7. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    het zou infeite de informatie uit de mysql database moetne halen. maar ja denk dat ze de query mis hebben :p
     
  8. cdiddynl

    cdiddynl Guest

    ik denk dat het gewoon aan de vakantie ligt maar hoop dat het snel verholpen word
     
  9. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Nope..2 dagen verder en nog geen enkele reactie.
    Ik zal eens kijken of een P.M. aan een moderator wil helpen.
     
  10. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Poeh poeh, 2 dagen verder al.... heb je er al eens aan gedacht dat het vakantie is?? En tellen is volgens mij ook niet je beste vak, tussen gisteren en vandaag zit hooguit 1 dag, niet 2.

    En hoezo denk je dat een moderator daar ook maar íets aan kan doen?
    Is een technisch probleem dat hoogstwaarschijnlijk alleen Jorrit op kan lossen. En als hij op vakantie is dan heb je mooi pech gehad en zul je moeten wachten :cool:
     
  11. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Klopt, die counter is helaas busted! :) Komt vanzelf in orde. Have no fear, Jorrit is straks weer hier!
     
  12. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    maak dan van hier here dan rijmt het tenminste :{
     
  13. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Fear en hier rijmen ook hoor met een minimale dosis goede wil! Weet natuurlijk niet hoe jij ze uitspreekt, maar goed. :)
     
  14. Silvos

    Silvos Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo dw, niet iedereen weet hoe de crew in elkaar zit, en je bent gene admin meer, dan vergeetje toch niet he? _0/
     
  15. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Denk toch echt wel dat jij weet dat een mod er alleen is om het forum schoon te houden en niet om de hele site te fixen enzo...
     
  16. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik heb eraan gedacht dat het vakantie is.
    So what?
    Mijn bedrijven gaan ook niet op slot als het vakantie is, dat zouden mijn klanten -terecht- niet pikken.
    Tellen is inderdaad mijn vak niet, dat laat ik over aan mijn administratieve mensen en aan accountants die daar rijkelijk voor worden betaald.

    Als ik moderator was zou ik trouwens niet zo snel toegeven dat ik eigenlijk niet veel kan doen voor de bezoekers van mijn website.
    Die pech valt trouwens enorm mee, hierin overschat je de waarde van XBW toch wel enorm.
    Websites genoeg met nieuwtjes over de Xbox en games.

    Prettige vakantie, Jorrit!
    Zonder jou is er kennelijk niemand in staat om deze website draaiend te houden.
    Ik zou zeker eens gaan praten over loonsverhoging als je dit gelezen hebt...
     
  17. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik zit op dit moment op Campzone, en hier is slechts beperkte internet toegang. Nu heb ik toevallig toegang tot de firewall/proxy, maar dat kan alleen vanuit de centrale serverruimte, en die is nu op slot. Morgen kijk ik er even naar.
     
  18. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Netjes!
    Bedankt Jorrit.
    En veel plezier op Campzone met weinig regen en weinig stroomuitval. :)
     

Deel Deze Pagina