Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 6 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Uuhm niet als ze het wachtwoord niet weten, want ik denk net zoals wat Wooffa al zegt dat er een soort van Kinderslot op gaat zitten.

Edit:Too Human Xbox360 Artwork

Wat artwork van Too Human voor de 360, deze Artwork komen van de net gereleasde website: www.siliconknights.com

Bron: Xboxyde.com

Laatst bewerkt: 22 jul 2005
  2. Victor

Victor Guest

Wat je ook kunt doen is gewoon je ouders niet van deze functie vertellen, er zelf een slot opzetten + wachtwoord en voilá! Je hebt je ouders omzeilt.

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    zit ik net op de nieuwspagina te kijken! ik ga toch geen gelijk krijgen he :)

4. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Haha ja idd, maar goed deze functie is alleen maar gewoon voor erbij. En hier wil Microsoft ook een soort verantwoordelijkheid bij de ouders laten liggen dat hun beter op hun kinderen moeten letten, en niet de uitgevers/ontwikkelaars verantwoordelijk zijn voor het gedrag van hun kinderen. Tegenwoordig zie je vaak dat ontwikkelaars worden aangeklaagt door mensen terwijl hun niet die verantwoordlijkheid eigelijk hebben over de kinderen. :)

5. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ik weet niet of jullie het weten, maar op de xbox zit ook al een soort van parental lock :p
    Werkt volgens mij wel iets anders, maar toch.

Daarnaast vind ik dit een beetje onzinnig. Dan koopt zó'n jochie een spel van 69 euro, en dan blijkt ie het niet te doen. Heb je dan een probleem.

6. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    nou bij de kassa horen ze naar z,n leeftijd te vragen hoor!

7. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    ja, dat horen ze te doen ja, maar dat doen ze niet.

8. Fable11

Fable11 gta-verslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of dat al gevraagd is...want kheb gin zin om alle pagina's door te lezen...maar wete ze al hoe duur de xbox 360 gaat kosten???

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De prijs is nog niet bekend .... vermoedelijk rond de +/- 300 euro

10. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Echt anders gaan we ff zielig doen. Laat kinderen toch gewoon die spellen spelen, zou jij ook graag willen als je 8 ofzo was. Jullie hebben zeker vroeger toen jullie nog geen 16 waren geen films gekeken van zestien jaar en ouder? :confused:
    Doe maar sneu, die kinderen hebben net zoveel recht om te gamen als dat wij dat hebben, ongeacht hun leeftijd. Als een kind denkt dat ie geschikt is voor een game mag hij dat lekker spelen van mij :{

Erger jij je aan die hoge stemmetjes?? Heb jij ook gehad hoor, dus das bullshit!!!
    Nee, laat ze lekker spelen en als ze je niet bevallen leave je de server of je mute hem gewoon....

/Inderdaad, de huidige xbox heeft ook al parental lock dus er is nix nieuws aan. :{

11. TheWalrus

TheWalrus Guest

Kindren horen niet op live,. Er is veel expliciet gescheld. Daarbij zijn het vaak kleine kinderen die niet met de anonimiteit om kunnen gaan en slecht tegen hun verlies kunnen. Ik vind dat ze wel mogen liven, maar onder toezicht van de ouders.

12. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Horen ze helemaal niet te doen. Het is een eigen keuze van de winkel die rating te negeren of om leeftijden te vragen.

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Dude je moet beter lezen, ik leg net uit waarom ze dat doen.

Ik weet niet of jij weet hoevaak vooral Rockstar(GTA), Midway(Mortal Kombat) en SCI (Carmageddon)zijn aangeklaagt wegens het geweld in de games, maar dat is aardig vaak gebeurd. Hier zou ik als ontwikkelaar schijt ziek van worden, die games zijn niet bedoelt voor jong publiek, en de verantwoordelijkheid ligt bij de ouders. ;)

Herriner je dit nog:

Volgens de ouders was dit de schuld van de videogames die ze speelden.

Ook is het gebeurd dat jongeren (10 en 13jaar) met speren op elkaar begonnen te gooien, omdat dit volgens hun ook kon in Mortal Kombat, hierdoor is 1 van de jongens dodelijk getroffen. ;) Is het nu weer even duidelijk dat Microsoft een erg goeie zet heeft gedaan met die Age-Check??!

14. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    zoals ik al zei, der is nu ook al een parental lock. Echtwaar, MS kan van alles proberen, maar mensen blijven redenen zoeken om andere tot last te zijn. Dus zullen bedrijven aangeklaagd blijven worden om deze onzinnge redenen.

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Liever proberen (lees: moeilijker maken) als dat ze op hun luie aars toekijken toch?! Of zie ik het nou verkeerd, snap best dat het klote is voor alle pubers onder ons maar ik kan me het heel goed indenken van MS dat ze deze soort praktijken aan willen pakken. ;)

16. Koffie mok

Koffie mok Guest

Waar :9

17. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doelde ook op L!VE niet op GTA of Mortal Kombat spellen met overvloed bloed.
    Van Halo word je niet aggresief denk ik hoor.
    En bovendien vind ik dat hett de fout is van de ouders als de kinderen zulke dingen doen, niet van MS of de winkel. De ouders weten van hun eigen kind wel of hij/zij het aankan.
    En daarom Parental Lock ja, maar ik vind het dom dat wanneer je invult dat je 14 bent en je dan vervolgens geen games van 15+ kan spelen.
    Ik weet niet of dit word toegepast maar dat zou ik dom vinden....

18. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Op de Xbox zit nog geen écht officieel parental lock. De Xbox 360 wordt de eerste [staat bij de berichten die ik gelezen heb]. Schijnbaar is die van de Xbox net ff iets anders dan een écht parental lock.....geen idee hoe het precies zit.
    Je had gezegd dat er nog geen eens een Xbox 360 was! Op de nieuwspagina zeggen ze ook dat er een tekort is bij de release. Wat dus inhoud dat de release niet per se verschoven wordt [zal ook niet het geval zijn]. Volgens mij een beetje spottend hebben ze het ook over een week :+

19. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 13 en speel conker. Ik denk dat ik dalijk maar eens een samurai-zwaardje ga pakken om m'n broertjes kop eraf te slaan want dat doen ze in conker ook :+ . Dat soort dingen gebeuren echt alleen maar in Amerika, en dan gebeurt het heel weinig. Ik denk niet dat zo'n age-check nodig is. Een gewelddadige game heeft soms wel invloed op kinderen, maar van die dodelijke neigingen hoef je niet uit te gaan;).

20. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    Het is zeker wel een echte officiele parental lock, want MS maakte er toen ook al reclame over. Alleen zorgt volgens mij deze parental lock ervoor dat je helemaal niet meer op je xbox kan zonder een wachtwoord.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina