M'n computer is het volgens mij aan het begeven. Nouja, iig de fan dan (denk ik). Hij geeft de hele tijd een ontzettend irritante harde brom. Ik denk dus dat het uit de fan komt. Als je een beetje stevig op de bovenkant van de computer slaat met je vuist stopt het gebrom, echt waar . Jammer dat de computer dan na 10 seconden weer gewoon vrolijk verder gaat . Wat kan ik er tegen doen, moet ik de fan schoonmaken, kan ik meteen een nieuwe fan kopen, ligt het aan iets anders, of kan ik de computer meteen uit het raam donderen zodat hij er voor eens en voor altijd mee ophoudt .
Even ja kast opemnmaken en stof wegnemen, kijken of het helpt. Daarna kan het je voeding zijn die doodgaat, of je hdd.
Ik heb dat ook regelmatige bij mn computers. meestal is het gewoon stof, maar ik heb 1x gehad dat de voeding aan het trippen was. dus controleer gewoon ff de ventilators.
het is vaak gewoon stoffig. Alleen het kan ook nog zijn dat er een ventilatortje kapot is. Een nieuwe kopen (kost niets), vervangen en het is zo opgelost
Onderzoek gewoon even waar het geluid vandaan komt. Casefan, voeding, CPU fan, VGA fan? Wie weet. Ik had het ook bij mijn casefan, deze was uit balans. Hij kiepelde daardoor een beetje naar voor en achter tijdens het draaien. Heb toen van dat poster-spul tussen mijn kast en die fan gedaan waardoor hij niet meer tegen het rooster aan stootte. Problemd solved.