1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 13 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Doe ik, ik stuur je als ik wat leuks vind dan wel even een pb. :)

    En uiteraard dan geen informatie die al op Xboxyde staat want, ik snap best dat jullie daar niks aan hebben omdat het vaak geript is uit bladen of van sites. Pas vond ik het wel leuk dat ze op Xboxyde wat informatie verstrikten van Framecity Killer (dit) die screens had ik uit mezelf nooit gevonden omdat ze van een deze Japanse site afkomen en aangezien Japanse/Chinese sites voor ons Westerse mensen haast niet leesbaar zijn, en waardoor we dus zulke plaatjes ook niet snel kunnen vinden. Vond ik het wel leuk dat een site als Xboxyde die toch ook voor de niet Japanse/Chinese mensen laat zien. Maar goed ik zal niet verder offtopic gaan, en k ga even zoeken of er nog wat leuke nieuwtjes zijn. :)
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2005
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja precies, dat bedoel ik. :)

    Die jongen van Xboxyde, hele aardige kerel overigens, en ik zitten op de zelfde fora/plekken te zoeken. Dus ik weet altijd precies waar hij iets vandaan heest en soms vind ik het wel irritant dat ik het niet kan gebruiken natuurlijk! :+

    Maar goed, vergelijk ons nieuws met het zijne. Wij hebben veeeeeeeeeel meer exclusieve dingen, iets minder explosieve dingen, maar wel veeel meer. (en moreel verantwoordelijke verkregen) Daar ben ik trots op! :)
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Kan ik me indenken dat je daar trots op bent, en XBW is natuurlijk ook niet voor niets tot de grootste Xboxsite van de Benelux uitgegroeit. En kwa informatie/nieuwtjes hebben jullie idd veeeel meer ja, en kan me indenken dat het soms irritant is dat andere (Xboxyde) plaatjes dan rippen en zo als het ware met de eer ervandoor proberen tegaan dat hun de eerste zijn. Wat eigelijk natuurlijk helemaal niet zo is omdat ze het geript hebben.
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Maakt niet uit, zo werkt het net. En terecht! Het is wel een risico, je kunt mensen echt boos maken en dan kan je in de aap gelogeerd zijn.

    Niet dat ik op onze manier doe om veilig te zijn, wij krijgen (kregen) vaak commentaar of vragen om iets van de site te halen, maar dan had ik altijd het bewijs dat zij zelf de fout in gegaan waren. Wel jammer dat iedereen geleerd heeft van die paar jaren dat wij 'de scene' heersten en het nu moeilijker is geworden om aardschokkende materialen te vinden die ze zelf hebben geplaatst! :+
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja ik denk dat Xboxyde (en daardoor worden ze blijkbaar ook zo goed in de gaten gehouden) al erg vaak mensen boos heeft gemaakt. Ik ben zo ie zo al regelmatig screens tegengekomen die laterhand net als de PGR3 sreens weggehaalt moesten worden en waar dus excuses aangeboden werden tegenover de devolper/uitgever. Of dit dan ook gepaard gaat met boeites ofzo dat weet ik niet, maar het zal best welis gebeurd zijn. Maar ik denk ook dat kwa informatie zoeken moeilijker is geworden door de hoeveelheid sites die er alleen al zijn van en over de Xbox, en waarin velen maar een beetje copy en paste werk van elkaar doen.
     
  6. ziet er heel goed uit alleen jammer dat hij neit meer op de gewoone xbox komt
     
  7. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is dat jammer? De Xbox kan dit gewoon niet aan, daarvoor hebben we de X360!
     
  8. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat er wel een boel honda's in zitten:9
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien de NSX??? Er zitten alleen maar auto's in die harder dan 270 gaan (motto = "life begins at 170") en ik weet niet of er Honda's zijn die zo hard gaan, zoals ik al zei misschien de Honda NSX. Ik denk dat deze auto's er iig in zitten:

    Ferrari: Enzo | F50 | F40 | 360 Modena CS | F430
    Lamborghini: Murceliago | Gallardo
    Mercedes: CLK-GTR | SLR
    Pagani: Zonda C12
    Saleen: S7
    TVR: Tuscan R | Speed 12 | Sargaris
    Porsche: Carrera GT | GT3 | GT2 | GT1
    Chrysler: ME 4-12
    Ford: GT40 | GT
    Chevrolet: C6 | Lingenfeiter
    Dodge: Viper Comp | Viper GTS

    Dat zijn er 25 en ze zeggen dat er 80 supercars in zitten. :eek: Weten jullie nog meer? O-)
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2005
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, dat filmpie, dat geluid, kippenvel niveau.. (stopt Gran Turismo 4 nog eens in z'n PS2tje, is toch anders)

    enne, zelfs op full screen is dat filmpie nog retestrak _O_
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Mijn Media Player is down :mad:
    Maar ik neem aan dat je het voorfimpje van GT4 bedoeld....(mijn moeder dacht dat het echt was :9 )

    Al kan je deze twee games niet echt met elkaar vergelijken; simulatie - arcade, alleen om graphics. Ik hoop echt dat WMP het weer snel doet, kan niet wachten om het te checken.

    *JPRaceGamer, die zich afvraagt of het filmpje kan tippen aan de filmpjes van GT5*
     
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    neeh, ik doelde op het filmpje van PGR3.. maar die van GT4 is idd ook retestrak, en zeker de moeite waard om elke keer als ik em opstart, weer helemaal af te spelen _O_
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Ja, ik heb daar ook last van :+ . Kan het gewoon niet laten. Intro op surround, volume zo hard als maar kan, en lekker wegzakken in m'n seat. Ik zou er bijna popcorn bij pakken met een liter cola _O_
     
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Please, dit is een thread over PGR3, ga niet net zoals in Forza weer over GT beginnnen. ;) _0/

    Weet iemand nog meer bakken die in het spel kunnen zitten, want ik kom er MAAR 55 te kort? :9

    Ferrari: Enzo | F50 | F40 | 360 Modena CS | F430
    Lamborghini: Murceliago | Gallardo
    Mercedes: CLK-GTR | SLR
    Pagani: Zonda C12
    Saleen: S7
    TVR: Tuscan R | Speed 12 | Sargaris
    Porsche: Carrera GT | GT3 | GT2 | GT1
    Chrysler: ME 4-12
    Ford: GT40 | GT
    Chevrolet: C6 | Lingenfeiter
    Dodge: Viper Comp | Viper GTS
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Nog een Zonda (weet ff niet meer welke)
     
  16. GTA freak

    GTA freak Tha Chronic 2001

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    echt, dat filmpie met die Lambo, die Ferrari en die Saleen, die moet je es met je ogen dicht luisteren.. elke keer weer kippenvel als die lambo optrekt _O_
     
  18. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    wow ff rustig ik zoek wel maar ik bedoel in dat je metertje zie van hoe hard ik ga ronden tijden en auto van achter kant zien of de binnen kant O-)
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2005
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG!!! 3 nieuwe movies van PGR3 op IGN! _O_

    Het gaat over de GFX, Gotham TV, Customizen én INGAME footage!!!!!

    Deze 3 movies staan nu ook in de beginpost. ;)

    In-game footage

    GFX

    Customizen

    Gotham TV
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Rrrrrrr

    Alleen is het niet echt ingame...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina