cheating in halo 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door PureMaximus, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    gewoon cheaten dus...
     
  2. Candyman

    Candyman Guest

    Haha het wordt steeds droger en droger Fetex is de enigen die nog iets nuttigs zegt, levels zeggen niks!!!!! Ik snap er niks meer van als ik zo naar deze topic kijk dan ben ik volgens mij nog de enige die dit spel speel omdat ik het leuk vind teering zeg!!!
     
  3. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Goh ik wou precies hetzelfde zeggen :+

    Maarja valt me toch zeer tegen dat Lodish is gaan cheaten.. Oke het is niet zo erg als hacks maar host bepaald op hoog level voor een groot gedeelte de winst helemaal op mappen als cogulation, collosus en burial mounds. En ja als ze dan ook nog 4 keer tegen Japaners moeten en automatisch de host, ja dan kan ik het ook ja 8)

    Lol @ Sandkeeper: En hoe vaak hebben wij van jou gewonnen? :+ _0/ :p

    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=104706642&clan=LoC

    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=104698677&clan=LoC

    :+
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2005
  4. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0

    hij is dan misschien een cheater maar die 2 games heeft die niet gecheat of je het gelooft of niet en als je het niet gelooft heb je pech gehad ik ga me echt niks van jou aantrekken van wat je zegt
     
  5. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0

    Doe niet zo achterlijk. Je manipuleert de game gewoon. Je neemt zelf de touwtjes in handen met dat programma. En host is op een redelijk hoog niveau enorm belangrijk. Zeker in BR games. 90% van de games met host op dat niveau win je. Het is gewoon cheaten.
     
  6. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Major M NL is nerd O-)
     
  7. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Host stelen is cheaten, want de host is Koning. Naast Br moet je ook is denken aan Shotgun Ts *)
     
  8. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zoveel woorden verspillen aan cheaten.. dat begrijp ik niet.:confused:
    Je laat je toch niet kwaad maken door een stelletje losers?
     
  9. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    /Mod nemesis: dergelijke verwensingen worden niet getolereerd
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jul 2005
  10. ugluk

    ugluk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    wow Boxxanna rustig aan!! Laat die FTM zieligerd maar praten, ga er gewoon niet op in.
     
  11. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb mijn post al geedit, maar het geld nog voor die FTM homo. Ik haal de post alleen weg voor de andere lezers.
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2005
  12. ugluk

    ugluk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Die eikel van een schokwave had Boxxanna gecheat. Ik zat toevallig naast Boxx en toen begonnen zijn teammates te modeen en hij vond het nog leuk ook. Toen ik weer terug naar huis vloog had ik hem wat flinke feedbacks gegeven.
     
  13. aambeienbeffer

    aambeienbeffer Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0

    hard ik wil de rest van je poost, ook wel leesen.
     
  14. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1

    Mark ben jij dat?
    heb het gespoild.
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2005
  15. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Dikke Boosters jullie man Jens :+ ;) toen ging het nog echt om het lvl, maar nu zitten we ook maar gewoon wat te kloten :). Trouwens wat zijn jullie allemaal op elkaar aan het zeiken man(niet dat ik da erg vind ofzo, ik vroeg het me gewoon af?)

    Edit: Oooooh nu begrijp ik het. Die Ftm is gewoon zon stomme zeikerd die alles moet weten?
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2005
  16. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben gewoon vet interessant :+
    Fijn dat je weer thuis bent bullettime kunnen we eindelijk weer us team skirmish doen :p
     
  17. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2

    Tsss jou report ik ff bij moderator hoor wat je nu zegt kan gewoon niet man.. Weet je wel hoe het is om je moeder te verliezen aan K*nker? Volgensmij niet..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jul 2005
  18. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    ¨¨jou report ik bij de moderator¨¨ klein kind!! Hij begint, ik maak het af!!
     
  19. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies man jij gaat echt te ver. Iedereen gooit altijd met het woord k*nker. Jullie weten niet eens wat het is en hoe het is om iemand te verliezen door die ziekte. Stelletje trieste mensen.
     
  20. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar het is gewoon hetzelfde als standy-by want als jij de host niet hebt op dat level dan is het vrijwel zeker dat je gewoon wordt geboot want iedereen heeft dat programma, en nee tegen mij gebeurt het niet zo vaak maar ik ben nou ook weer niet zo goed als de pro's zoals sandkeeper O-) Maar ik bedoel meer mensen zoals masterspy die zeker worden gecheat als ze de host niet hebben, en masterspy verliest het soms zelfs nog welleens van mensen zoals op hun host tegen jappen 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina