Hoop niet dat sega stopt met de xbox. Naar mijn mening is en blijft Sega de beste Console + Software Gigant ooit.
sega is cool, maar 2 spellen op 1 schijfje is ranzig man. dat zijn eigenlijk geen spellen. je wil toch een doosje erbij enzo. ze snappen et ook echt niet. en de controller s word standaard bij elke xbox verkocht vanaf die actie.
Hoewel ik Sega altijd een warm hart heb toegdragen is het idd waard dat ze de laatste tijd niet zo'n geweldige games meer uitbrengen behalve Super Monkey ball en JSRF en Shenmue straks. Wat mij erger lijkt is dat Sega, als hoofdpiet van de spelletjesbranche, straks een kettingreactie in werking gaat zetten zodat steun van namco en Capacom ook wegvalt..... maar eerlijk gezegd zie ik het niet zo 1,2,3 proberen, MS zal er desnoods wel met geld een stokje voor steken. En de grote nintendo aankondeging...dat is Mario part 5 deluxe ofzo
n' gerucht...waarschijnlijk weer ophef over niets...waarom zou MS dan met een SEGA pack komen als ze er mee kappen?
true true, maareh ik zou er persoonlijk niet blij van worden. drom heb ik mn xbox ook al . k ga sega gt ook gewoon los kopen. apex moet ik nog te lang op w8en. en om nou pgr nog te gaan kopen :{ .
Als Sega weggaat dan kan ik mijn xbox ook wel verkopen. Dan moet ik toch maar eens een nintendo ding kopen...
Inderdaad Sega heeft tot nu niet echt hele goede dingen laten zien... Straks met House Of The Dead 3 misschien...
Ik wacht vooral met smart op HOTD3, Panzer Dragoon Orta en natuurlijk Shenmue 2/3 en Phantasy star online!!! Voor mij is Sega zeker de belangrijkste support van Microsoft xbox.