1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 6 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Jep, ik zie ook geen andere manier dan de huidige manieren die we nu ook gebruiken.

    Memory Card en Account Recovery.

    Let er dus ook even op dat je alle info juist ergens hebt staan. Een hoofdletter maakt het verschil al.
    Bij Account discovery kun je trouwens hoofdletters verwijderen/veranderen. Als je dus neit tevreden bent over een hoofdlettertje, even account recovery doen...je gamertag juist invoeren, en voila!
     
  2. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd welke alternatieve betaalmethode er zal zijn voor Xbox Live Gold. Kraskaarten... per maand lijkt me niet echt een optie (WoW systeem?). Beter idee lijkt me gewoon het abonnement geld + prijs voor content van je giro af te schrijven, want de meeste mensen hebben wél een girorekening.
     
  3. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb ergens gelezen dat ze voor marktplaats bepaalde xboxlive credits hebben gemaakt. (dus zeg maar geld alleen voor xboxlive) Daarover zeiden ze toen dat je die credits in de winkel kocht en dat je daarmee dan alle spullen op xboxlive marktplaats kon kopen.
    Misschien dat je met deze credits dalijk ook wel je abbo+DC moet betalen :)
     
  4. gameking_nl

    gameking_nl Guest

    Ik gebruik mijn huidige live acount met acount recovery.
    En ik ga zeker zo een kaart kopen waarmee ik een tegoed heb voor content.
    Maar ik had gelezen dat de meeste content gratis zou zijn.
     
  5. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Heel simpel, je kan je hudige live account gebruiken als Xbox live account op de Xbox360. Je abonnement gaat door, alles blijft verder gelijk. Je hudige live account is vergelijkbaar met xbox live gold op de 360. Geowon even instellen, en klaar ben je.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jul 2005
  6. mars15

    mars15 Guest

    wel beter dat je account mee kan nemen maar heb denk geen geld voor de 360 gelijk
     
  7. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    het is wel beter dat waarneer je je account hebt overgezet, je hem zowel op je xbox als xbox 360 kan gebruiken
     
  8. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat bijna niemand de gewone xbox gaat spelen als hij de 360 heeft.
     
  9. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat een Memory card toch wel groot genoeg is om save games over te kunnen zetten van de Xbox naar de Xbox 360. Alleen bij de KotOR save files heb ik een probleem? Of niet?
     
  10. FabianNL

    FabianNL Guest

    Jip, dat gaat idd niet passen, wat ik gehoord heb iig... En anders gewoon KotOR lekker op je normale xbox blijven spelen, kan ook nog.
     
  11. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm wat ik me wel afvraag, of ze dezelfde storage gaan gebruiken. Ik heb nu namelijk een Mega X Key (USB) die je dus via een kabel aan je xbox hangt zodat je dingen vanaf de pc op je xbox kan zetten en andersom. Of die dus gaat werken. Want hij is wel USB maar gebruikt Xbox data systeem... Hmmm...
     
  12. FabianNL

    FabianNL Guest

    is nog niks over te zeggen denk ik... gewoon afwachten...
    maar je moet hem gewoon op je xbox aansluiten als een normale memory card? dan zal ie toch gewoon werken?
     
  13. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij heb de xbox360 andere MC sloten dan de huidige xbox, aan de plaatjes te zien.
     
  14. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de Xbox 360 zitten dacht ik USB porten waar je ook je 'gewone' mp3 speler op kan aansluiten. Maar ik vraag mij dus af of je er een als Xbox memory card ingestelde USB key in kan doen. (een USB key die van binnen een xbox memory card is) maar dat wordt dus wachten tot ik de 360 thuis heb staan...
     
  15. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Zit er nou ook een tuner in de xbox 360?

    Zag een keer een stukje, dat iemand een message kreeg van iemand uit zijn friendslist terwijl hij gewoon tv aan het kijken was..

    Of heb ik me vergist
     
  16. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Als er een digitale tuber in zit, dna is de Xbox ideaal (hij zou zelf het kabelsignaal kunnen upscalen) maar ik weet bijna zeker dat dit niet zo is.
     
  17. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    misschien is het dan wel een add-on.. er zit immers usb2.0 op
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik weet niet of dit al bekend was, zoja sorry daarvoor, dan haal ik het bericht wel weg.

    Ridge Racer 6 naar de Xbox 360

    Op de Xbox Summit 2005 kwam Namco met het nieuws dat Ridge Racer 6 op de Xbox 360 zal verschijnen. Wanneer en of hij exclusief op de Xbox 360 verschijnt is nog niet bekend.

    Microsoft herbevestigt Xbox 360 voor eind 2005

    Op de Xbox Summit 2005 heeft Microsoft herbevestigd dat de Xbox 360 eind 2005 zowel in Japan als in Europa wordt gelanceerd. De Amerikaanse release staat gepland voor midden november. Een prijs is nog steeds niet genoemd.

    Tecmo werkt aan vier Xbox 360 titels

    Tecmo werkt momenteel aan vier Xbox 360 titels. Naast Dead or Alive 4 zijn dat Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball 2, waarvan nu niet bekend is of hij nog op de Xbox verschijnt, Dead or Alive Cronus, waar nog steeds niks bekend van is en Project Progressive. Van de laatste titel is ook nog niks bekend.

    Kortom, mooie namen, weinig info.

    Uitgevers maken lijst bekend van Xbox 360 titels

    Op de Xbox Summit 2005 is bekend gemaakt welke uitgevers welke titels in Japan zullen uitbrengen. Sommige daarvan zullen ook in Europa verschijnen. De lijst kun je hieronder bekijken.


    Activision: Call of Duty 2, Tony Hawk's American Wasteland, Gun en Quake 4.

    Artdink: A-Train.

    Arc System Works: Taisen Kata Action.

    Atari: Test Drive Unlimited.

    Bandai: Gundam.

    Banpresto: Super Robot War.

    Capcom: Dead Rising en Resident Evil 5.

    D3: Earth Defense Force en The Oane-Chapara X.

    Electronic Arts: FIFA Football 2006, Need For Speed Most Wanted en NBA Live 06.

    From Software: Enchant Arm.

    Genki: Tokyo Highway Battle.

    Hudson: Tengai Makyou: Ziria.

    Koei: Shin Sangoku Musou 4 Special.

    Konami: Pro Evolution Soccer, Rumble Roses XX en Pro Yakyu Spirits.

    Microsoft: Epil Party, Ninety-Nine Nights en Project Gotham Racing 3.

    Namco: Ridge Racer 6, Frame City Killer, een nieuwe RPG en Love Football.

    Sega: Chrome Hounds.

    SNK Playmore: King of Fighters Maximum Impact 2.

    Square Enix: Final Fantasy XI.

    Success: Operation Darkness, Zookeeper.

    Taito: World Airforce.

    Tecmo: Dead or Alive 4, Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball 2, Project Progressive en Dead or Alive Code Cronus.

    THQ: Saint's Row en The Outfit.

    Tommy: Zoids

    Ubisoft: Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter.

    Yuke's: Wrestle Kingdam.

    Daarnaast zijn er ook een paar uitgevers die bekend hebben gemaakt te zullen ontwikkelen voor de Xbox 360, maar nog geen titel in ontwikkeling hebben, of de ontwikkeling nog geheim houden. De lijst zie je hier onder.

    Cavia

    Eidos

    Frontier Groove

    Grev

    Hamster

    Idea Factory

    Jaleco

    Kids Station

    Marvelous

    Spike

    Treasure

    Vivendi

    www.insidegamer.nl

    Als dit alles al bekend is, dan mijn excuses en dan haal ik het wel weg.
     
  20. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Gundam! _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina